Niin se vain on.
Pihtipudas, keski-suomen helmi
489
3633
Vastaukset
Mielistelystähän saa ilmaista hierontaa.
Minä solvaan sinua, millä on tarkoitus itkettää, minulle kuuluu pahamieli. Sinä saatana ryöstät minut, sinun kuuluu mennä veneen alle asumaan.
Se on seksiriippuvuus vähän samanlainen sairaus, mitä alkoholismi. Minä vaan satutan sinua viinapulloni kanssa.
Kun kaikki tuntee kaikki ja on syntymäeläkeläisen kasvattama, ei ole korrektia vuolla omaisuutta kuntalaisten edessä.
Lukio antaa mahdollisuuden pärjätä ulkomaailmassa. Täällä ei ole minkään valtakunnan teollisuutta tai koulutusta siihen.
Omatarve koulutus.. lukio millä antaa lapselleen mahdollisuuden pärjätä maailmalla, kun ei itse pystytä täyttämään lapsensa elämän edellytyksiä, kuten työpaikka.
Tässä tilanteessa ei kannata kouluja käydä ja ammattitaidottomalle ei kannata palkkaa maksaa.
Sinun elämä Pihtiputaalla on tuhoontuomittu, kun pentu menit leikkimään Venäläistä naista ollaksesti katkera pentu, kun minä pyyhin perseeni kivimiehen lausuntoon.
Olen alipalkattu kivityöntekijä ja ajetaan pois "hyvin" palkatusta kunnan impotenttiherran perseenpyyhintätyöstä.
Et ole mikään muu kuin pillua itkevä poika minulle, kuka vouhottaa minun tappamista tuhkamulkkukaveriporukkansa kanssa.
Poika poika poika poika poika poika poika poika poika poika poika poika poika poika poika poika...
Elävöitetään kylän elämää härnäämällä kehitysvammaisen naisen poikaa pillun saamattomuuden johdosta, kun sattuu olemaan päihteisiin menevää sorttia.
Syrjimiseen ei ole mitään yhtä syytä, vaan pillun saamattomuus ja lesken kehitysvammaisen naisen poikuus ovat nämä syyt, huomattava omaisuus. PENTU !
Kun sinä tunnet poikuutta minua vastaan, sinä mieskyvytön rääpäle estät minun seksielämän kaiken maailman tuhkamulkun vouhottamisellasi.
Naiset ja lapset ovat järjestäytyneitä ihmisjoukkoja juurikin tämän mielen heikkouden takia :-D
Minuahan on turha syyttää, mitä tässä lukee, vaan kääntykää kunnanjohtajan puoleen. Hän on tästä vastuussa.. tai siitä kun olette ottaneet itsenne kiinni minun murhayrityksestä ja kaikesta semmoista, kuten 12vuotta sitten hyväksikäytetty työllistämistuella.
Kunnanjohtaja vastaa kunnan julkisivun huolehtimisesta ja minä niissä hommissa nyt olen nyt pahoittanut mieleni, kun niitä Venäläisiä naisia ollaan menty esittämään ilman, että minä siitä mitään saisin.
Tämä pakkoavioliitto on siksi, koska ette halua vastata rikoksistanne minua kohtaan ja ostatte äidilleni seuraa valheillanne.
Jotta sillä läheisellä ei pitäisi olla entuudestaan mitään suhdetta ensimmäiseenkään Pihtiputaan asukkaaseen, tai ihmiseen kuka tuntee minut.
Olenhan se minäkin sinua parempi, kun sinä tohelo esität viinan juontia ja minä vedän piilossa pilveä.
Kun tuhkamulkku sanoo, että tänään vedetään subutuxia, niin sitä sitten vedetään, tai itketään ja vedetään.
a) en ole saanut pillua b) äitini on kehitysvammainen leski c) meillä on huomattava yhteinen omaisuus, mikä jäi isältäni, kuka sentään mies oli
Kun Pihtiputaan kunta yhdessä tuumin on yrittänyt murhata minut, eipä Jumalaankaan uskominenkaan sinua paranna.
Suuri 3m korkea 3x3 leveä syreenipensaan aluskasvuston leikkaa pois, pitää maan kasvittomana ja syksyllä lehtien tiputtua pistää 5-10cm kerroksen Biolanin mustaa multaa odottamaan uutta kasvukautta. Sitten se on seuraavana syksynä 5m korkea pensas.
Estää sen aluskasvillisuuden kasvamista ja olemassa oleva kasvillisuus saa jotain ravinteita tästä teollisesti tuotetusta maasta.. niinkuin se kasvualustakin on teollisesti tuotettua maata. Semmoista.
Sehän on sitä sovinistin touhua runkata päivä korjaamolla ja tulla yöksi lapsista huolehtivan vaimon päälle.
Valtiot, juopot ja narkomaanit rahoittavat elämänsä lainalla, minkä maksavat uudella lainalla.
Tauno ei maksanut veroa viinasta ja minä pidän autoa ilman eteen kunnan maalla ja mitä ne vitut tekee? Korotetun jalkakäytävän siihen.
Siitä pontikankeitos ja kannabiksen kasvatuksesta otetaan kiinni, eikä mitään pentumaisesti noiduta.
Olen lopettanut pilven kasvattaminsen, palvelen arvon tuhkiksia kuntouttavassa työtoiminnassa vuoden. 5pvä/vko, 4h/pvä. Eikö tämä jo riitä? Ei vittu täältä pääse edes pois.
En saa etuoikeutena valtiolta pillua, tai kunnalta pitää autoa takapihan edessä. Näitä jalkakäytävän korotuksia ruvettiin rakentamaan, tai tuohon viereen Niittytielle ruvettiin rakentamaan viime kesän, sillä aikaa kun olin täällä pakkohoidossa Pihtiputaan Alkon vouhotuksen takia mikä vouhotti Pihtiputaan kunnan tukityön minulla vouhottamisen johdosta ja ensi syksynä tai kesänä tulee tähän Tahkonpolun koulukeskuksen päätyynkin korotettu jalkakäytävä ja se syö puolet mahdollisista parkkipaikoista, jos koulukeskuksessa on jotkin hipat, kuten Keihäskarnevaalit.
Miksi minut täytyy saattaa minua rikkomalla tahdonvastaiseen hoitoon, ilman että sairautta osoitan, tai mitään olen rikkomassa?
Sinä nyt vaan teet sen jalkakäytävän siihen ja minut nyt vaan halutaan tahdonvastaiseen hoitoon ilman syytä.
Niittytiellä ei ollut kuin tienposki, Tahkonpolulla on merkattu ajokaistan levyinen väylä kevyelle liikenteelle.
Kunnanvaltuusto minulle vittuillaakseen rakentaa korotetun jalkakäytävän ja puolittaa parkkipaikat koulukeskuksen juhlilta?
Olin ollut noin 6kk ilman ja astuin kunnalle palkkatyösuhteeseen ja siitä se Venäläsiten naisten esitys alkoi.
Kun Kela maksaa toimeentulotukea, ei ole mitään henkilökohtaista edessä tai takana päätöksen saadessaan. Kela ei rankaise toimeentulotuen nostamisesta, tallainen pieni maalaiskylä rankaisee.
Kunta on varmaan saanut valtiolta antamansa toimeentulotuen, koska se on siirretty Kelan maksettavaksi.
Valtio rahoittaa Kelan toiminnan ja valtio rahoittaa mm. Pihtiputaan kunnan toiminnan, toimintaa. Kunta on alivaltio ja kunnansihteeri on alivaltionsihteeri ja alivaltio Pihtipudas on rikkonut herran määräämiä sääntöjä.
Kunnan rahat ovat valtion omaisuutta ja näin ollen on tarpeetonta rangaista toimeentulotuen nostamisesta, niinkuin aiemmin todettiin valtio elää velalla velan maksamisella ja se on loputon suo.
- kepulainen
Samiviinik kirjoitti:
Kunnanvaltuustoko niistä Venäläisten naisten esittämisestä päätti?
Juu, näin siellä taisi tapahtua. Kepu pettää taas Suomen kansalaisen!
Varmuuden vuoksi estetään alkon käyttö ja seksin harrastaminen, kun on kannabistupakkaa tullut poltettua.
Se on hyvä, kun kunnan herra pitää pellenä pillun saamattomuuden takia, masennuksen johdosta.
Ylitunnollisena poistettiin viisaudenhammas/hampaat samana päivänä, kun lähdettiin loppusotaan.
Viinikainen on lappalaisen poroisännän keksintö, kun Vaasan pormestari on vaatimassa kunnon nimeä Matin pojan tilalle.
Aamulla suunnitellusti poistettiin hammas, mistä seurasi päivän vapautus palvelusta ja puolenpäivän aikaan kaverit lähti junalla kohti lappia.
Sehän on edelleen vähän kuin asepalveluksen suorittamista, kun ei kysytä muuta, kuin että laitetaanko makaronia vai riisiä kastikkeen kanssa.
Se en ollut minä, kuka oli kok vitun valtakunnalle juoruamassa, että en ole koskaan saanut pillua.
Ehkäistään kateutta ja harrastetaan syrjintää. Minulla on niin hyvät hampaat, että hampaista näkee, että minut on kasvattanut vajaakuntoinen.
Kunnan insinööri tekee tien kunnostus ehdotuksen kunnan valtuustolle ja valtuusto käsittelee tämän ehdotuksen ja hyväksyy tai hylkää tämän.
Suomen valtion turvallisuuden tähden Pihtiputaan asukkaat pitää minua eristyksissä ja näyttelee ties mitä vittua, kun ohi menen.
Pillun saamattomuus itkettää samanlailla, mitä pilven saamattomuus ja kunnan herrat joko itkee huumeita päähänsä tai hellii kahta paikallista narkomaania, ketkä ei saa kannabista vetää.
Minä yhdistän Pihtiputaan kunnan yhdeksi suureksi yhteisöksi, kuka horjuttaa kehitysvammaisen naisen pojan mielenterveyttä aina mielisairaalaan saakka. Ja minä olen se poika, kenelle näin tehdään.
Se on vähän kuin lyöty itseään, jos minun haukkumisen seurauksena on yksin lapsi tehty ja se kasvatetaan vanhempiensa luona, kun ei enään muuhun kelpaaö
Uhkan ottaminen on vainoharhaisuutta ja turhan toivon ottaminen on sitä suuruusharhaa ja kun turhaan siinä minulle näyttelette.
Täytyy jäädä tänne mielisairaiden, alkoholistien ja muiden lapsentasoiten kuntalaisten huviksi luulemaan pillun saantia vaikka väkisin, sillä aikaa kun pentu hyppyyttää mulkkunsa päällä.
Pihtiputaalla ei saa pillua tai töitä kuin unissaan, kunnan herran äö ei riitä edes vastaamaan parkkisakosta ja paskantaa herneitä kunnantalon lavuaariin.
Minä en ymmärrä, kuinka valtion virkamiesten korruptio on missään määrin ja muodossa hyväksyttävää.
Samanlailla leikitään että korruptio on ok, kuten toiset leikkii että kannabiksen käyttö on ok.
Työmarkkinatukea leikataan 5% kun ei ole viiden päivän työssäoloehtoa täyttänyt 3kuukauden sisään.. ja työvoimatoimisto juoksee karkuun rahoittamansa palkkatukityömaan Venäläisen naisen esittämistä kolmatta vuotta. Mitä laiminlyöntiä.
Kunta tekee yhtä paljon, mitä TE-toimisto ja itse rikollinen kieltää rikkoneensa, vaikka näin on todellisuudessa tapahtunut, mistä koko Pihtiputaan kunta tietää.
Mutta kun se on teidän tuhkamulkkujen yhteinen vitsi ja salaisuus, että minut on yritety teidän pentujen toimnesta tappaa ja nyt ne herran perseet kohtelee minua, kuin eläintä.
Ei sen säälittävän Jumalan vaimoa tarvitse minulle antaa, riittää että valtio kuittaa moraalisen velkansa.
Rikoksen uhri on suurempi turvallisuusuhka, mitä rikollinen.
Suomen valtio on tehnyt minulle oikeusmurhan, mistä se ei ota vastuuta, vaikka tässä pakotan näin tekemään.
Eli selitän äidilleni, että Suomen valtio tappaa minut, koska sinä et olisi saanut kasvattaa minua sairautesi takia ja sinun olisi pitänyt antaa minut huostaan. Nyt ne pennut sai meidän maat ja nyt ne tappaa minut, kun et antanut minua huostaan isän kuoleman jälkeen. Onnea.
Minulla ei ole muuta interssiä kuin raha ja on valtion etu päästää minusta ilmat pihalle, eikun keski-suomen virkamieskoneista on sotkenut itsensä ja se olisi parempi selvittää ettei tule uusia "Viinikaisia".
Olen lähettänyt Alkon asiakaspalveluun 2500 sähköpostiviestiä ilman vastuasta, Pihtiputaan kunnan sähköpostiin 1000-2000? Amnesty Internationalin suomen toimiston sähköpostiin olen lähettänyt 200 sähköpostiviestiä ilman vastausta. Mikä vittu siellä vaivaa.
Teen rikosilmoituksen valtiosta, että minut kasvattanut kehitysvammainen nainen, kuka ei ole käynyt edes kansakoulua.
Täytyy luovuttaa maat valtiolle, koska halveksin Viitaseudun kumppanuus ry:n työntekijöitä omalta maalta saaduilla opeilla ja tämä firma pitää työntekijöitään harhassa.
Mutta siitä Biolanin mustamulta pussista varmaan kerkeää ravinteet valumaan pohjaveteen, ennen uutta kasvukautta?
Suomen valtio luotettava, mitä heteromiehen persereikä.
Minä syön tahtoani vasten antipsykoottisia lääkkeitä, kun valtio ei halua vastata ihmisoikeusrikoksesta minun ihmisyyttä vastaan.
Siellä harjoitetaan omaa uskontoa, kun pitää uskoa menettävänsä sen millä minä sinun alhaisuutta haukun.
Poltettiin talo ja kuviteltiin, että annan anteeksi 4 Venäläisen naisen esittämisen ja pellenä pitämisen pillun saamattomuuden johdosta. Lähden tästä Helsinkiin ja jätän junttilauman hirnumaan minun yksinäisyydelle.
Siinähän niille mulleille sitä xtraa, kun saa hirnua minun kärsimykselle ja missä minun osa on?
Tahdonvastainen hoito, mistä täytyy maksaa 30€/vrk on ryöstö.
Jos puhutaan hoidosta, mikä maksaa kuten vankeus, 500€/vrk. Miksi siellä pidetään tiedetystä Alko oy:n rikoksesta ja tehdään valtiolle lähes 15 000€ lasku? Ei selvitetä Alko oy:n rikosta, vaan viedään tahdonvastaiseen hoitoon.
Iso mies vittuilee, kun kehitysvammainen nainen ei ymmärtänyt mittuuttaa puustoa, mitä ei sosiaalitoimistokaan halunnut tehdä, kun minun puolesta risti maakaupan.
Kyllähän se pelottaa, kun 185cm mies hyppää selän takaa rinnuksiin kiinni ja uhkaa tappaa.
Nätisti sanottuna ymmärtää niin hyvin, ettei 50-luvulla hyväksytty kansakouluun opiskelemaan.
On rotuvihaa se, kuinka minua kohdellaan.
Vaikka rekisterikilvet vainoaisi, Alko yrittänyt parittaa työntekijälleen, kun tämä kertomus on totta. Sillä ei ollut vain sitä paritus tarkoitusta, vaan tarkoitus ajaa tänne tahdonvastaiseen hoitoon.
Turhis ostaa avolava kaljaa ja eilen oli ässällä minun edellä avolavan ostava kaveri, kun olin tämän näpistelijän asioilla..
Päästeli Facebookissa minulle semmoisen tuuman "kun ruvetaan kunnolla heilumaan, sulle ei jää luutakaan".
Pillua ostamalla ja huumeita vetämällä saa muistoja, taka-akselin vaihto ei minua paljoa lämmitä.
Tietenkään viinapullon juoneena kaljan hakemisessa paljoa muisteltavaa, tai päivän kaminan tuijottamisessa. Työkseen kun nussii, ei se sen kummallisempaa ole.
Kun tasapäistetään koko kansa yhdenkumaiseksi ja Adolf on yksin korkeampi, tämä onkin ääri porvariliike, vaikka onkin ääri vasen. Sosialismia mikä tekee äärimmäisen tulokuilun. Oikeisto ajaa tuloeroja ja vasemmisto yhdenmukaisuutta tjsp.
Kun Pihtiputaan kunta katkaisee tukityöläiseltään siivet, tämä on luokkayhteiskunnan rakentamista.
Kun yläasteen pihassa minulle sanottiin kaljaa hakiessani, että taloni palaa Lehtoperällä, mitä minun tässä pitää tehdä? Mennä katsomaan paloa? Soittaa poliisi?
Vintillä oli asiakirjoja, mistä selviää, että pappa oli Oulusta Viitasaarelle muuttanut ja hänellä oli viinakortti.
Satakiloisen 34vuotiaan pitäisi juoda 3,4litraa vettä päivään, kertoo iltapäivälehden joku laskentaohjelma.
En minä tiedä, mihin tässä uskoa pitää. Täällä kotona painon 85kg ja Jyväskylän psykiatrisessa sairaalassa, missä peräti mitattiin psykoosilääkkeitä syövien potilaiden paino viikottain, painoin 95kg:n luokkaa. Täällä Pihtiputaalla avohoidossa antipsykoottisella lääkityksellä painonseuranta oli aivan omalla vastuulla.
Sanotaan että toisille naisille hiusten laittaminen on seksiä tärkempää, eikä tallaisten pelien jättämällä sen enempää sitä saa.
Vammaisilla on yleistä semmoinen ongelma, ettei seksiä saa kuin rahaa vastaan ja seksiteollisuus rahoittaa huumausaineteollisuutta ja minulla on 100% Kelakorvaus mielenterveyslääkkeisiin, joten minut laskettaneen aivoinvaliksi? Ja olen työmarkkinoilla ilman, että on puhuttukaan mahdollisuudesta työkyvyttömyyseläkkeeseen.
Tupakantuska lievittyy saunomalla, koska saunominen nostaa hetkellisesti verenpainetta, mitä myös tupakka tekee. Nostaa hetkellisesti verenpainetta ja jättää niitä jäämiä, mitkä nostaa pitkällä juoksulla kroonisemmin verenpainetta.
Sunnuntaina käyn parin tunnin iltapäiväkävelyn, vedän tupakan takapihalla ja saunon.. pääsen nukkumaan ilman että itkisin aamuyöhön tupakkaa, ilman että sitä vedän.
Näytän keskisormea ja kieltä Putaanportin tiellä, kun nelostietä rullaat. Nostan kättä Puistotiellä, kun poikasi kanssa ajatte minua vastaan ja haukun twitterissä sinun kivifirmaa kehitysvammaisten työksi.
Alko oy ei vastaa 2500 asialliseen sähköpostiviestiin, muuta kuin näyttämällä Pihtiputaan Alkon kassalla jotain vaaleapäistä "bimboa".
Käytän Auto-osixin omistajaa viinakaupassa ja hän kertoo siellä olevan myymässä jonkun uuden vaalenverikön.. sillä aikaa kun kävi siellä nyk henkilökunta kävelee autoni ohitse.
Poliisin vaimo kuka itkee hyväksyntää niilä silmäpusseilla, mitkä on tullut viinin juomisesta, kun keho kuivaa eikä mies ymmärrä tätä hänelle kertoa.
Joulukuun talviliukkailla ajan tuntiin, puoleentoista Alajärveltä Pihtiputaalle, kun luvataan kannabista ajopalkkioksi.
Siellä ne porot laiduntaa ja te pojat lähdette juoksemaan niiden perään, niinkuin Oskari on suorittanut asepalveluksen armeijassa.
Siihenhän se Heikkilän ensimmäinnekin Heikki kuoli ja toinen vetää rautaa Hakataloilla, kun mustalaiset söi jalat.
Niskasen Heikki ensimmäinen verrattava kaveri, mitä Viinikaisen Julius, mitä minun filosofia sanoo.
Teki pahaa kun rakas Pirjo kertoi kuinka kaljapäissään ajaa nurmikkoa ja menin sitä itkemään torille. Pasi pelasti minut ja matkalla kävin puolipäivää kuollutta setäää Voittoa jututtamassa.
Voitto oli fillarilla viinapullo tarakalla Neulamäestä käymässä Lehdolla joskus..80 luvun puolivälissä. Voitto kuoli siinä samassa, kun Antti ei pystynyt enään hänen selustastaan vastaamaan.
Minä rupean siinä ovella selittämään, mitä ne antipsykoottiset lääkkeet tekee ja sinä teet murhan.
Skitsofenia varjostaa Heikkiä ja Viitasaren suoturpa osti sinultl 1/4 osan maasta sillä saatanan 100ha:n metsällä mitä juoppo jaksa raivata.
Kalle juoksi hevosella Suomen läpi ja sinä halveksit minua siitä, että saat leikkiä ruhtinasta niillä autonromuilla.
- 7369
7.3.69.
Eipä se enään eläimen ahnetta Hartikaista naurata, kun myynti puolittuu.
Minullahan ei ole tässä muuta menetettävää, kuin maatilan raunio ja kerjäät verta nenästäsi.
Nussit rahalla vaimoasi ja estät minun seksielämän pimittämällä pentukylän sairasta tietoa.
Olen kehitysvammaisen vanhuksen omaishoitaja vasten tahtoani ja minut on lapsena vedätetty seksiriippuvaiseksi.
Se on vähän kuin Jumalaan uskoisi, kun yritetään lamauttaa aivotoiminta siten, etten ymmärtäisi, ettei äitini olisi saanut kasvattaa minua.
Enkä minä paikallisesta väestöstä sen kummemmin välitä, tämä on vain tämmöinen henkinen suo.
- gumbulainen
Samiviinik kirjoitti:
Se varmaan pitää Europolille sitten laittaa rakkauskirje.
sama kun joulupukille kirjottaisit, ei mitään merkitystä
No se rikos tunnustetaan, kun mitään ei tapahdu. Eihän ne Interpolin lomakkeet suomi24:n palautekaavakkeita ole.
Sinun touhu on kansalissosialismia ja kuvittelet minun antavan anteeksi ja on mielen heikkoutta seurata minua.
Katkaisi minulta vyön, kun tajuttomana olin nukkumassa ja toimimattomuus on todiste siitä, että kertomani on totta.
Tämä pillumäki sotki ajatukset.. niin sitä olin kertomassa, että tämä miesten kiusaaminen kielii siitä isäni kunnioituksesta.
Teidän sosiaalinen elämä kukoistaa ja se edesauttaa kantamani sukunimen sukupuuttoon kuolemista.
Alkoholismi on periytyvä sairaus ja tallaisten sukurairauksien kantajien täytyy pidättäytyä lisääntymästä ja puolet Suomalaisista on alkoholisteja.
Mihin kuuluu tallaisten epäjumalien pitäminen.. nääs kun minä olen semmoinen epäjumala. Epäjumala on saatanan kuvastus ja ihminen on Jumalan kuvastus.
Eikö se olisi parempi kertoa lapsille, että se parisuhdeseksi tulee olemaan samankaltaista, kuin minun juominen ja tämän takia sen vetämisen olisi hyvä olla mahdollisimman tasapuolista?
Kun olen lähettänyt Pihtiputaan kunnalle noh 1000 sähköpostiviestiä koskien tätä kuntoutustyön palvelua ja sen johdannaisia, minulta on estetty Facebook tilin pitäminen, olen menossa oikeuteen Twitter kirjoitusteni perusteella, olen lähettänyt Alko oy:n asiakaspalveluun arviolta 2500 sähköpostia tämän verrattavan huijauksen johdosta, mitä tämä kunnan kuntoutustyö minulle teki. Olen lähettänyt Amnesty internationalille 200 sähköpostiviestiä tämän johdosta. Tehnyt Interpolille rikosilmoituksen, tehnyt Suomen poliisille rikosilmoituksen kun Facebook tilin pitäminen estettiin.
Minua elätetään harhassa, tämä enään ole minun mielikuvituksen tuotetta.Savustetaan tahdonvastaiseen hoitoon, koska ei haluta vastata minua vastaan tehdyistä rikoksista.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386