Muita nyt Metropolian avoimen AMK:n polkuopintoihin hakeneita? Mietin kuinkahan nopea pitää olla, että saa paikan, kokemuksia?
Metropolia/Avoimen AMK:n polku
15
1521
Vastaukset
- hakija
En tiedä kans kuinka nopea, itse sain 12:01 varmistuksen että haku mennyt.. mutta varmaan kaikilla muillakin nopeilla? Milles alalle hait?
- Jännittäjää
Milloinkohan vastauksia voi odottaa?
- Odottelen
Myöhässä tuntuu olevan tänä vuonna, vai onko joku saanut vastauksen?
- Rtt
Itse odottelen myös tuloksia, ei siis ilmeisesti kukaan ole niitä vielä saanut. Olen päivitellyt sähköpostia turhaan sata kertaa :D
- Malttamattomuus
Ei vieläkään mitään?
- 365diamond
Onko kukaan saanut vieläkään sähköpostia?
- Sillälailla
https://www.metropolia.fi/koulutukset/avoin-amk/yhteystiedot/ Selittää varmaan paljon.
Eli vasta tänään aletaan käsittelemään hakemuksia.- Hakija2
Nyyh ;( todella piinallista..
- Nautin
Noniin nyt tuli vastaus ja myönteinen sellainen
- Piina3107
Mille linjalle hait ”nautin”?
Itse en ole vieläkään saanut vastausta- Nautin
Sähkö/automaatio
- UusiKeskustelussa
Itse hain röntgenhoitajan 1. vuoden opintoihin ja haastattelukutsu tuli kaksi tuntia sitten.
- heii
onnee!mäki aion hakee joulukuussa
- Hakija2
Toimintaterapiaan tuli kutsu!
- outtt
Tapahtuuko haku noihin opintopolussa aina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159