Eli siis olen 13 tyttö. Koen että olisin jo henkisesti valmis seksiin, mutta fyysisesti en.. Menkatkaan eivät ole vielä alkaneet. Toivoisin että seksikumppni olisi minua paljon vanhempi, en osaa selittää syytä :/ En ole siis vielä edes pussannut ketään.. Tiedän että olen monessa asiassa ikäisiäni kypsempi. Tuntuu vaan siltä että voisin jo harrastaa seksiä mutta pelkään että se sattuu liikaa :(
Haluan jo harrastaa seksiä..
18
989
Vastaukset
- Jokurandompoika
No miltä sormetus tuntuu jos se sattuu niin sitten myös seksikin sattuu
- haluanmyös
Ymmärrän koska se on jotain suurta , haluatko kirjoitella asiasta?
- Kikisonallekarhu
Kannattaa yksin rka harjoitella niinkuin kaikki muutkin ja vasta sitten etsiä seuraa
- dfxdfgdsfghdfg
Määritä mitä seksi sinulle on. Se ei ole ilman muuta sama asia kuin yhdyntä. Yhdynnöistä lähes 100pros on seksiä mutta seksistä 1 prossa yhdyntää
- fhfjhftyjffffffffffftyj
Henkistä seksiä voi harrastaa jo nuorena, se on sitä turvaseksiä. Pystyt aattelemaan useita krtoja rivompia juttuja ku mitä voisit kehollisesti tehjä. Mieti mikä etu! Tuskin vielä kuitenkaan haluat aporttia tai edes vahinkovauaa jota sitten jossain ensi-ja turvakodissa saa vuosia teiniäitinä yhdessä inhojen viranomaisten kanssa kasvattaa tai jonka voi luovuttaaa adoptiomarkkinoiden vietäväksi. Kamoon, nyt jaksaa vielä vetää kädeen, isse olen jo 22 v sua vanhempi enkä halausta rivompaa oo kokenu kahteenkymmeneen viime vuoteen. Sekin viimeisin halaus joka tuli joltai muulta ku perheenjäseneltä, tapahtui lähes 20 v sitten.
- älä.luulekaan
Luuletko että joku 18-vuotias haluaisi harrastaa alastonseksiä kanssasi. Ottaisit siitä kuitenki kuvan ja menisit kantelemaan viranomaisille että nyyh, tuo raiskas mut. Antakaa rahaa henkisestä kärsimyksestä. Ja sitten ostaisit voittorahoillasi jonkin uuden kalliin mutta paskan puhelimen
Aina on epätoivoisia. Niitä, joille vanhempi ei kelpaa, ja tämä olisi mahdollisuus ketään manipuloimatta ja kenties traumatisoimatta tyydyttää halunsa.
Kuvista ei tarvitse huolestua, mikäli on varovainen, mutta esimerkiksi tässä keskustelussa yhteyden ottaminen olisi aika vaarallista....
- Skeissi
Jos koet että oot valmis nii eti vaa itelles poikaystävä tai jos oot lesbo nii tyttöystävä. Kyllä niitä löytyy! Maailma on täynnä ihmisiä, jotka haluu harrastaa seksiä just sun kanssa
- Kulttuurin.kääntöpuoli
Niin 5-vuotiaskin voi ajatella olevansa jo iso ja osaavansa kaiken, mutta eihän se niin todellisuudessa mene. 13-vuotias on vielä lapsi. Saatat olla henkisesti ikäisiäsi kypsempi, muttet vielä aikuisella tavalla kypsä.
Jos päädyt harrastamaan seksiä alaikäisenä niin muistathan 16 vuoden suojaikärajan. Älä siis anna yli 16-vuotiaiden koskea sinuun, sillä se olisi heidän osaltaan laitonta. - arvio
Ei henkisesti valmis harrastamaan seksiä tarvise kirjoitella suomi24:n saadakseen hyväksynnän ja lisää pontta onko henkisesti valmis seksiin.
Olet vielä ihan lapsi ja lapsen tasolla, et ole valmis minkäänlaiseen seksiin.
Olet epävarma ja siksi kirjoitit tänne.- arvio
jokutyyppi19 kirjoitti:
Epävarma fyysisestä valmiudestaan. Varsin kypsää omien rajoitteiden tiedostamista siis.
Myöskin henkisestä! "Koen että olisin jo henkisesti valmis seksiin, mutta fyysisesti en."
Olisin tarkoittaa epävarmarmuutta, jos on varma, niin silloin olisi kirjoittanut , #tunnen olevani henkisesti valmis harrastamaan seksiä#. arvio kirjoitti:
Myöskin henkisestä! "Koen että olisin jo henkisesti valmis seksiin, mutta fyysisesti en."
Olisin tarkoittaa epävarmarmuutta, jos on varma, niin silloin olisi kirjoittanut , #tunnen olevani henkisesti valmis harrastamaan seksiä#.Pistäisin tuon kuitenkin aloittajan puolihuolimattoman kieliopin piikkiin.
- masuri21
Feikkialoitus. Irstas vanhempi mies hakee hyväksyntää pedofiilisille taipumuksillee.Voi olla myös kulttuurimarxilainen (kommunisti Li) islamin oppien kannattaja,
Islamin sairaat opit(pedofilia ja naisten alistaminen) halutaan Suomeenkin ja nykyinen länsimainen yhteiskunta romutetaan.
Nyt viimeistään kansalaisten on herättävä ja noustava vääryyttä vastaan. Kansallisvaltiot.länsimaiset arvot, vapaus,tasa-arvo ja lasten ja naisten suojeleminen ovat puolustamisen arvoista..- siiderivalas
Vihapuhetta! Ei saa olla pahaa mieltä shariasta! Imaamit ja mullahit loukkaantuu!
- aamenen_jälkeen
Taitaa olla trolli, mutta sun on parasta tuo pussauskin toteuttaa vasta papin aamenen jälkeen.
- Varvaspaskana
onhan ehkäsy kunnossa ettei vagina tartu toiselle osapuolelle ps varvaspaskana
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504