Haluan jo harrastaa seksiä..

Nimimerkki1

Eli siis olen 13 tyttö. Koen että olisin jo henkisesti valmis seksiin, mutta fyysisesti en.. Menkatkaan eivät ole vielä alkaneet. Toivoisin että seksikumppni olisi minua paljon vanhempi, en osaa selittää syytä :/ En ole siis vielä edes pussannut ketään.. Tiedän että olen monessa asiassa ikäisiäni kypsempi. Tuntuu vaan siltä että voisin jo harrastaa seksiä mutta pelkään että se sattuu liikaa :(

18

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokurandompoika

No miltä sormetus tuntuu jos se sattuu niin sitten myös seksikin sattuu

• haluanmyös

Ymmärrän koska se on jotain suurta , haluatko kirjoitella asiasta?

• Kikisonallekarhu

Kannattaa yksin rka harjoitella niinkuin kaikki muutkin ja vasta sitten etsiä seuraa

• dfxdfgdsfghdfg

Määritä mitä seksi sinulle on. Se ei ole ilman muuta sama asia kuin yhdyntä. Yhdynnöistä lähes 100pros on seksiä mutta seksistä 1 prossa yhdyntää

• fhfjhftyjffffffffffftyj

Henkistä seksiä voi harrastaa jo nuorena, se on sitä turvaseksiä. Pystyt aattelemaan useita krtoja rivompia juttuja ku mitä voisit kehollisesti tehjä. Mieti mikä etu! Tuskin vielä kuitenkaan haluat aporttia tai edes vahinkovauaa jota sitten jossain ensi-ja turvakodissa saa vuosia teiniäitinä yhdessä inhojen viranomaisten kanssa kasvattaa tai jonka voi luovuttaaa adoptiomarkkinoiden vietäväksi. Kamoon, nyt jaksaa vielä vetää kädeen, isse olen jo 22 v sua vanhempi enkä halausta rivompaa oo kokenu kahteenkymmeneen viime vuoteen. Sekin viimeisin halaus joka tuli joltai muulta ku perheenjäseneltä, tapahtui lähes 20 v sitten.

• älä.luulekaan

Luuletko että joku 18-vuotias haluaisi harrastaa alastonseksiä kanssasi. Ottaisit siitä kuitenki kuvan ja menisit kantelemaan viranomaisille että nyyh, tuo raiskas mut. Antakaa rahaa henkisestä kärsimyksestä. Ja sitten ostaisit voittorahoillasi jonkin uuden kalliin mutta paskan puhelimen

• Aina on epätoivoisia. Niitä, joille vanhempi ei kelpaa, ja tämä olisi mahdollisuus ketään manipuloimatta ja kenties traumatisoimatta tyydyttää halunsa.

Kuvista ei tarvitse huolestua, mikäli on varovainen, mutta esimerkiksi tässä keskustelussa yhteyden ottaminen olisi aika vaarallista....

• Skeissi

Jos koet että oot valmis nii eti vaa itelles poikaystävä tai jos oot lesbo nii tyttöystävä. Kyllä niitä löytyy! Maailma on täynnä ihmisiä, jotka haluu harrastaa seksiä just sun kanssa

• Kulttuurin.kääntöpuoli

Niin 5-vuotiaskin voi ajatella olevansa jo iso ja osaavansa kaiken, mutta eihän se niin todellisuudessa mene. 13-vuotias on vielä lapsi. Saatat olla henkisesti ikäisiäsi kypsempi, muttet vielä aikuisella tavalla kypsä.

Jos päädyt harrastamaan seksiä alaikäisenä niin muistathan 16 vuoden suojaikärajan. Älä siis anna yli 16-vuotiaiden koskea sinuun, sillä se olisi heidän osaltaan laitonta.

• arvio

Ei henkisesti valmis harrastamaan seksiä tarvise kirjoitella suomi24:n saadakseen hyväksynnän ja lisää pontta onko henkisesti valmis seksiin.
      Olet vielä ihan lapsi ja lapsen tasolla, et ole valmis minkäänlaiseen seksiin.
      Olet epävarma ja siksi kirjoitit tänne.

• Epävarma fyysisestä valmiudestaan. Varsin kypsää omien rajoitteiden tiedostamista siis.

• arvio
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Epävarma fyysisestä valmiudestaan. Varsin kypsää omien rajoitteiden tiedostamista siis.

Myöskin henkisestä! "Koen että olisin jo henkisesti valmis seksiin, mutta fyysisesti en."
        Olisin tarkoittaa epävarmarmuutta, jos on varma, niin silloin olisi kirjoittanut , #tunnen olevani henkisesti valmis harrastamaan seksiä#.

• arvio kirjoitti:

Myöskin henkisestä! "Koen että olisin jo henkisesti valmis seksiin, mutta fyysisesti en."
        Olisin tarkoittaa epävarmarmuutta, jos on varma, niin silloin olisi kirjoittanut , #tunnen olevani henkisesti valmis harrastamaan seksiä#.

Pistäisin tuon kuitenkin aloittajan puolihuolimattoman kieliopin piikkiin.

• masuri21

Feikkialoitus. Irstas vanhempi mies hakee hyväksyntää pedofiilisille taipumuksillee.Voi olla myös kulttuurimarxilainen (kommunisti Li) islamin oppien kannattaja,
      Islamin sairaat opit(pedofilia ja naisten alistaminen) halutaan Suomeenkin ja nykyinen länsimainen yhteiskunta romutetaan.
      Nyt viimeistään kansalaisten on herättävä ja noustava vääryyttä vastaan. Kansallisvaltiot.länsimaiset arvot, vapaus,tasa-arvo ja lasten ja naisten suojeleminen ovat puolustamisen arvoista..

• siiderivalas

Vihapuhetta! Ei saa olla pahaa mieltä shariasta! Imaamit ja mullahit loukkaantuu!

• aamenen_jälkeen

Taitaa olla trolli, mutta sun on parasta tuo pussauskin toteuttaa vasta papin aamenen jälkeen.

• Varvaspaskana

onhan ehkäsy kunnossa ettei vagina tartu toiselle osapuolelle ps varvaspaskana

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3493
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1369
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1139
    Aihe