Tyttö ja kevytmoottoripyörä

Kevarityttö

Moottoripyörä on aina ollut mulle unelma. Ens vuonna mä täytän 16 vuotta, eli mulla olisi mahdollisuudet kaverikorttiin. Mitä mieltä te ootte siitä, että tytöllä olis kevari? Toisaalta mä haluaisin vaan juosta mun unelman perään ja unohtaa mitä muut ajattelee, mutta mä saisin kyllä kuulla varsinkin mun sisaruksilta tosi paljon paskaa, jos mä päättäisin hommata kevarin. Mä en tiiä... pitäiskö vaan kestää kaikki paska mitä saisin niskaan ja mennä mun unelman perään? Rahanpuute on toki yks haaste myös. Mieleen on jääny erityisesti Yamshan YZF-R mustana, punasilla yksityiskohilla. Senku sais niin en paljo muuts vois pyytää.

12

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nääin

      yzf-r on ihan hyvä vaihtoehto jos haluaa huoltovapaan ja vähän kuluttavan ajokin. Jos haluaa jotain vähän kiihtyvämpää ja nopeampaa niin kannattaa kattella jotain 2 tahti kyykkyjä esim. cagiva mito tai aprilia rs. Bensaa menee enempi ja huoltaa tarvii useammin (2 tahteja helppo huoltaa ja netistä löytyy hyviä ohjeita) mutta pikkuvirityksellä saa kulkemaan sen 180 (ainakin cagiva) ja katu-uskottavuutta löytyy paljon :D

    • Bruutus11v

      Kaverikortti... empä tiiä..

    • näin_näkisin

      Kuulostaa aika vaaraliselta yhdistelmältä.

    • Jutustelija1

      Kuulostaa hyvältä aloittaja, nelari katukevareista tuo Yamaha on juuri se klassinen valinta ja värityksestäkin olemme samaa mieltä.

      Toivotan sinut ilolla kaksipyöräisistä nauttivien iloiseen joukkoon, ja voin vakuuttaa että niitä kehujia ja kannustajia on moninverroin enemmän kuin dissaajia.

    • ostataiäläosta

      1300hp honda, vähän isohko chopper-tyyppinen olisi myynnissä noin 3400EUR, ilman kuittia.
      Takaan että sillä pääsee poliisia karkuun yli 250km/h jos haluaa.

    • LerpanMärkäUni

      Mie tiijjän oikeen vastauksen tähäm juttuun.

      • Jutustelija1

        Nimimerkistä osaan jotenkin kuvitella sen vastauksen.


    • ari_zwag

      Miten kävi? Tulitko mukaan tähän lähellä kuolemaa talliin? Jos näin on, olisi kyllä kiva jos postaisit kesän parhaat läheltäpiti-tilanteet.

    • Tsutsuttelija1

      Itsehän ajan siis kilokyykyllä jossa voimaa ja vääntöä riittää! Suosittelen sinullekkin aloittaja hankkimaan viimeistään toisena ajokesänä moisen vauhtikulkineen. Ei nimittäin jää pieneksi koskaan semmoinen tykki.

      • Jutustelija1

        Kuin omasta suustani kyllä tämä kommentti :-)


    • kinkkaamallasakot

      Eikös tytöille olisi hyviä ne skootterit, tai tietysti kiinalainen sähköpolkupyörä joka kulkee 72km/h ja teholtaan 5000wattia.... lataustöpseleiden vaarallisuudesta sitten en tiedä.

      Urheilijakin, juoksiessaan rikkoo nopeusrajoituksia, jos rajoitus on 30km/h, niin heti melkein poliisin tehtävä olisi rapauttaa lenkkeilijälle sakko.

      Kuten myös lasten potkulaudan luvaton käyttöön otto on täysin sama rikos kuin jos ottaa lukitsemattoman auton käyttöönsä ja lähtee ajelemaan, eli rangaistus pitäisi olla sama.

    • Kannustan

      Moni tyttö ajaa kevarilla ja kyykyllä, ei muuta kun joukkoon vaan :) voin kertoo että sulle ei todellakaan naureta ja jos joku nauraa, niin se ei ansaitse sun kunnioitusta ;)

      Aina mukava saada uusia motoristeja joukkoon ja etenkin naispuolisia :) tunnen monta motoristi-naista ja he ovat onnellisia kun ovat valinneet tän harrastuksen!

      Ja hommaa toi yammu tai muu oikee moottoripyörä (kevarikin on oikee pyörä), skootterit on varmaan ihan jees, mutta ei vastaa oikeeta pyörää ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe