Vuosien asumisen ja puolipysyvällä värillä värjäilyn seurauksena koko kylppärin muovilattia ja seinä ovat muuttuneet vaaleanpunaisiksi. Tietääkö kukaan millä hiusvärin saisi pois pilaamatta ihan totaalisesti lattiaa? Kloritella liottaminenkaan ei auta. Olis muutto edessä ja pitäis saada kämppä edes jonkinlaiseen kuntoon.
Hiusväri lattiasta
5
8877
Vastaukset
- 12% hapete
hanki kampaajakaveriltasi. Jos et tunne ketään osta ne kauneudenhoitoalan yhteisostotukusta, lönrotinkatu 23. Ne myy kenelle vain kun ei kysy mitään eikä ne sylje rahalle...Sillä lähtee juuri nuo tahrat.
- kysyjä ei eksy
Eikö apteekissa myydä jonkinlaista vetyperoksidinestettä? Lähtisiköhän sillä? Vai lähteeköhän koko muovimattokin samalla? :)
- ammattimaalari
Itse olen emännän hiusvärit lattiasta ja altaasta saanut solmasterilla pois.
- lähtee ainakin osittain
Itse olen saanut värin pois ainakin osittain kidesoodalla. Sitä myydään marketeissa ja rautakaupoissa. Pussi maksaa alle 4 euroa.
- hinkkaan parasta aikaa
kävi onnettomuus, jonka vuoksi mustaa väriainetta pitkin keittiön muovimatto-lattiaa. Kaveri toi graffitinpoistoainetta, ja hinkkaan tollasella teräsvillalla. Voi olla, ettei lattia ole kaunis käsittelyn jälkeen, mutta eipä se paljoo rumemmaksikaan voi mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255