Nii siis miten ne koirat voi hankkii siinä niitä pentuja?
Sims 4 miten saa tehtyä koiranpentuja?
44
12951
Vastaukset
- Juumoi
Ensin niitten koirien pitää tottuu toisiinsa ja sit niitten ympäril pitäs näkyy jossaa vaihees semmosii sydämii. Sit kannattaa painaa jostaa semmosest Mis lukee ”rohkaise parittelemaan kumppanina....”
- Anonyymi
Kauan siinä kestää että se synnyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kauan siinä kestää että se synnyttää?"
Vaihtelee. Mulla mopsi pyöräytti pennut reilusti alta kahden minuutin, mut staffi teki töitä pitempään. Syy ei mulle selvinnyt. Arvelin et vois olla eroja rotujen välillä, vaan en yhtään tiedä.
Raskaus taas näkyy kestävän eri aikoja saman rotuisillakin. Tosi isoja eroja odotusajoissa. Joku venaa vain päivän, joku viisikin ja kumpikin synnyttää silti ihan ok pennut. Keskiarvo vois olla jotain puolentoista tai kahden päivän paikkeilla, eli lemminkit on yleensä nopeampia kuin omistajat TS 4-pelissäkin. - Anonyymi
mulla niistä tuli sydämii, mut ei oo tullu tota tekstii
- Anonyymi
Miten se onnistuu
- Anonyymi
Kumpaa pitää painaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei tule heti ne sydämmen, ole lemmikin lähellä silloin kun huomaat että sillä alla tulemaan sydämmiä ja odota että se nappi tulee itsellä meni pari tuntia että se nappi tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se onnistuu
Mä odotan että ne totuu toisiinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kulaitoin rohkaise paritteleen sitse onnistu niin siihen tuli halutko koiran vai kissan pentuja niin mitäpitäätehä nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kulaitoin rohkaise paritteleen sitse onnistu niin siihen tuli halutko koiran vai kissan pentuja niin mitäpitäätehä nyt
"Mulla kulaitoin rohkaise paritteleen sitse onnistu niin siihen tuli halutko koiran vai kissan pentuja niin mitäpitäätehä nyt"
Seon sun pelis tee mitä haluut ellet oo varma niin tallenna ekana sillonvoitpalata myöhemin javalitatoisin josalkaakaduttaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä odotan että ne totuu toisiinsa
entäjos ne ei totu vaik on pelannu jo pitkää?
- Anonyymi
Saako samalla lailla kissanpentuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Kissanpentujen tekoon tarvitaan (yleensä) kissoja. (Aika kumma kyllä, kun pelissä vois niinku periaatteessa teettää koirilla ihan mitä vaan, vaiks sarvivalaita tai leppäkerttuja.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sieltä kun menet sinne ystävällinen palkkiin ja sit siellä ystävällinen palkin seassa pitäis jossain olla rohkaise paritttelemaan...
Anonyymi kirjoitti:
4 oikean elämän vuotta, jonka aikana voit hyvin mennä töihin
- Anonyymi
Kiitos vinkistä, mutta miten niitä koiria voi tutustuttaa toisiinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
- Anonyymi
Miten ne tutustuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei tule heti ne sydämmen, ole lemmikin lähellä silloin kun huomaat että sillä alla tulemaan sydämmiä ja odota että se nappi tulee itsellä meni pari tuntia että se nappi tuli
Pitääkö olla sama rotu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vinkistä, mutta miten niitä koiria voi tutustuttaa toisiinsa?
Sama kysymys
- Anonyymi
Miten mä saan niille sydämmii
- Anonyymi
Niille tulee itse yleensä kun ovat kasvaneet pennuista aikuiseksi niin siitä vähän aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niille tulee itse yleensä kun ovat kasvaneet pennuista aikuiseksi niin siitä vähän aikaa
ent jos ne on jo valmiiks aikuisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ent jos ne on jo valmiiks aikuisia
rohkaistaan paritteleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rohkaistaan paritteleen
Miten/mistä
- Anonyymi
miten ne saa synnyttää ku en osaa
- Anonyymi
Ei sun tarviikaan osata. Lemmikkis osaavat kyllä, voit luottaa siihen.
- Anonyymi
Mitenköhä voi tehä lemmikin
- Anonyymi
Sulla pitää olla kissat ja koirat lisäosa että voit tehdä lemmikkejä
- Anonyymi
Nii
- Anonyymi
miten muutes ne tottuuu
- Anonyymi
kuten muutkiiii
- Anonyymi
Entä sillo kun ne oli hetken ne sydämmet ja sitten ne lähti
- Anonyymi
Mulla on saksanpaimenkoira niin pystyykö tossa pelissä adoptoimaan sille kumppania vai pitääkö luoda itse se toinen?
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Siis miten ne koirat tutustuu???
- Anonyymi
Tämän minäkin haluaisin tietää!?
- Anonyymi
Onko niitten koirien pakko olla saman kokoisia tai onko sillä mitää väliä???
- Anonyymi
Voiko kettu paritella koiran kansa
- Anonyymi
Miten voi tehä kissan pentuja
- Anonyymi
Miten sää ees koiria koko perheeseen
- Anonyymi
Siihen täytyy ostaa lisäosa
- Anonyymi
Sama kysymys
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897