Tosiaan suunitelmissa lentää Matkavekan lennolla eka kertaa Rhodokselle. Varatakko parempi hotelli bookingin kautta vai ostaa valmis pakettimatka?
Onko syyskuun puolivälissä kuuma vai jähtyykö ilma?
Tarkoitus asua Rodoksen keskustassa viikko.
Lähtö maakunnasta, varatakko hotelli erikseen
5
316
Vastaukset
- kaipaanrodosta
Välillä tulee halvemmaksi varata valmismatka, syyskuussa hotellit vielä yllättävän kalliita ja monet hotellit ovat täynnä näitä valmismatkaajia.
Onko Suomessa esim heinäkuu samanlainen joka vuonna? Itse olen tarjennut hyvin syyskuussa ja vielä jopa lokakuussa. - Vähemmän_vaivaakin
Säät tietysti vaihtelevat, eikä etukäteen voi sanoa muuta kuin että syyskuussa tarkenee varmasti. Matka massakohteeseen tulee varmasti halvemmaksi ostamalla pakettimatka joltakin isolta toimistolta. Esimerkiksi Aurinkomatkat vie Rodokselle viikoksi muutamalla satasella hotelliin, jossa sen oman hinnaston mukaan huone maksaa satasen yöltä itse tilattuna.
- Matkailijay
Syyskuun puolivälissä tarkenee varmasti Rodoksella. Mutta ...tosiaan vertaa heinäkuu vuonna 2017 ja 2018. Noista ei voi tietää. Mutta keskimäärin varmaan tarkenee. Viime vuonna olimme syyskuussa Kreetalla ja lämpöä oli melekei 25 joka päivä ja Rodos on vielä aivan eri asia, idempänä ja etelämpänä.
- pohjoisempi
Idempi meni oikein mutta ei etelämpänä
- valmistietysti
Kuinkahan tuo maakuntalento, ellei noin lyhyellä matkalla halua tehdä neljää lentoa. Vaasasta tai Tampereelta ei ainakaan pääse suoralla. Maksaakin vähintään 400e/nuppi. Eipä järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702382Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1491094Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
- 120988
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979