Tosiaan suunitelmissa lentää Matkavekan lennolla eka kertaa Rhodokselle. Varatakko parempi hotelli bookingin kautta vai ostaa valmis pakettimatka?
Onko syyskuun puolivälissä kuuma vai jähtyykö ilma?
Tarkoitus asua Rodoksen keskustassa viikko.
Lähtö maakunnasta, varatakko hotelli erikseen
5
372
Vastaukset
- kaipaanrodosta
Välillä tulee halvemmaksi varata valmismatka, syyskuussa hotellit vielä yllättävän kalliita ja monet hotellit ovat täynnä näitä valmismatkaajia.
Onko Suomessa esim heinäkuu samanlainen joka vuonna? Itse olen tarjennut hyvin syyskuussa ja vielä jopa lokakuussa. - Vähemmän_vaivaakin
Säät tietysti vaihtelevat, eikä etukäteen voi sanoa muuta kuin että syyskuussa tarkenee varmasti. Matka massakohteeseen tulee varmasti halvemmaksi ostamalla pakettimatka joltakin isolta toimistolta. Esimerkiksi Aurinkomatkat vie Rodokselle viikoksi muutamalla satasella hotelliin, jossa sen oman hinnaston mukaan huone maksaa satasen yöltä itse tilattuna.
- Matkailijay
Syyskuun puolivälissä tarkenee varmasti Rodoksella. Mutta ...tosiaan vertaa heinäkuu vuonna 2017 ja 2018. Noista ei voi tietää. Mutta keskimäärin varmaan tarkenee. Viime vuonna olimme syyskuussa Kreetalla ja lämpöä oli melekei 25 joka päivä ja Rodos on vielä aivan eri asia, idempänä ja etelämpänä.
- pohjoisempi
Idempi meni oikein mutta ei etelämpänä
- valmistietysti
Kuinkahan tuo maakuntalento, ellei noin lyhyellä matkalla halua tehdä neljää lentoa. Vaasasta tai Tampereelta ei ainakaan pääse suoralla. Maksaakin vähintään 400e/nuppi. Eipä järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482318Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1461887Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1091471- 311445
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171- 691086
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103881Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877