Milloin nousu loppuu ja tulee isompi laskujakso eteen?
Hienosti on mennyt, oikeita asioita tehty.
Stora ja UPM
1
249
Vastaukset 1
- Vakuusvaje
Alkaa vaikuttaa siltä, että lasku on jo käynnissä. Ehkä suhdanteiden paraneminen on siirtynyt liiankin hyvin osakkeen kurssiin, kun tuoreet tulostiedot johtivat selvään laskuun.
Enso ei toki ole mitään ihmeitä tehnytkään, hyvää tulosta vain. Sen sijaan UPM on jo jonkinlainen kuningasyhtiö, joka on parantanut tulostaan peräkkäin 21 vuosineljänneksellä ja korottanut osinkoa neljänä keväänä (viides tulossa). Lisäksi nettovelattomista metsäfirmoista on kuultu minun sijoittajanurani aikana varsin harvoin. Mitään järkiperusteita laskulle ei siis pitäisi olla parin vuoden tähtäimellä, mutta kyllähän niitä sitten löytyy kun tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51841
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍83781Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15690Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1554- 56541
- 70523
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it183522Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä83479