KOKKOLAN AUTOHUOLTO.

Öljyn-vaihto

Hei sanoo asiakas,ja itse yrittäjä elikkä päävastuussa oleva henkilö ei edes tervehdi eikä toivota hyvää päivää.Menee noin 15-20 min niin kyseinen yrittäjä tulee lopulta kysymään että mitä asiaa olisi.Sanoin että perus huolto elikkä öljynvaihto öljynfiltteri myös.
No kyselin hintaa niin sain kyseiseltä niin sanotusti oikein toimitusjohtajalta hinnan kyseiselle työlle/ tarvikeille.Mielestäni hinta oli kovin kallis ja yritin tinkiä niinkuin Kokkolalaisilla on tapana.No tähän tämä tympeä yrittäjä sanoi että heillä on kiinteät hinnat ja jos ei mielytä niin mene johonki toiseen paikkaan.
No menin toiseen paikkaan ja,hups sama öljy ja öljyn laatu öljy määrä ja sama mutta ,HUOM NYT OLI HINTA TÖINEEN
kuin myös ölynsuodatin samaa merkkiä niin 40 euroa halvempi ja asiakas palvelu aivan loistavaa.
Kannattaa katsoa että mihin menee,elikkä siellä missä on paljon remontti /työntekiöitä niin ne paikat kannattaa välttää jos nyt ei halua maksaa ylihintaa.

KOKKOLAN AUTOHUOLOLLE JA ETEENKIN TOIMITUSJOHTAJALLE RISUJA SIITTÄ ETTÄ EI EDES OSAA KÄYTTÄYTYÄ ASIAKKAAN EDESSÄ ASIALLISESTI. SUOSITUS KYSEISEEN AUTOHUOLTOON ON NOLLA,JA HYVÄÄ TULEVAISUUTTA EI OLE ODOTETTAVISSA JOS SAMAN PALVELUN SAA MUUALTA 40 EUROA HALVEMMALLA.

23

5929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oilmann

      En tiedä mitä öljymerkkiä Kokkolan autohuolto käyttää,mutta jos se on 40e kalliimpaa kuin maksamasi edullisesmpi merkki töineen,niin sen täytyy olla todella hyvää ja sen öljynsuodattimen astetta parempaa laatua.Tottakai öljyissä on eroa kuten myös suodattimissa ja toiset öljyt sopii taas toisiin paremmin,sama pätee öljynsuodattimiin.Ei hyvää saa halvalla marketeista voi ostaa ns alle 20e synteettisiä öljyjä joissa on todellisuuessa 1/2 mineraalipaskaa seassa myyään täyssynteettisinä tietty,Nykyään autot jo vaativat että pitää käyttää erikoisölyjä em sae5w/20 polttoaine talouden vuoksi eli ei missään autossa paitsi josain laredosa käytetä mineraalitärpättejä enää.Etenki Volvoisa on jo 98vm eteenpäin pitäny käyttää synteettisiä öljyjä kun taas johonki volswaakenin vikamoottoreihin on lähes sama mitä kuraa kaataa kaikki ne laskee läpi kuitenki.

    • Jakotunkki

      Laita kuule risiniiöljyä siihen riisikuppiisi.Täys provo kirjoitus.

    • vastuutonaloitus

      Joo aloitus on selvä provo. 10 vuotta Autohuollon asiakkaana voin vain kehua hyvää palvelua ja osaamista. Ettei vain aloittaja halua, että tietyt huollot siirtyisivät siihen naapuritontille...

      • paraskaikista

        Erittäin hyvää palvelua aina saatu Kokkolan Autohuollosta! Kateellisen kirjoittelua aloitus ja joku suhde toiseen liikkeeseen jonka takia mollaa. Ei tuolla tyylillä pisteitä kerätä.


    • Anonyymi

      vie indolaan siellä ent. automyyjä antaa ystävällistä palvelua

    • Anonyymi

      Hybä mutta kallis. Kerran aurauskulmien säätötarjous osui ko. liikkeessä kohdalleni, mutta ottivat enemmä kun oli pultit jumissa. -Voihan se niinkin olla ??? Kerran peili oli hajonnut huollon jälkeen heidän parkkipaikalla - kuka korvaa - itse korvasin.

    • Anonyymi

      junnu lagar billit nästan gratis

    • Anonyymi

      vem är han

    • Anonyymi

      Tuosta aloittajan vuodatuksesta huolimatta ko korjaamosta saa Kokkolan parasta ja ammattitaitoista palvelua, pesee myös merkkiliikkeet mennen tullen.

    • Anonyymi

      Eiköhän se että aina joutuu jonottamaan osoita ettei ainakaan töistä ole pulaa.

    • Anonyymi

      Juu,näitä herkkähipiäisiä narisijoita aina riittää jotka luulevat olevansa maaliman napa.Vaiha ite öljys ja suodattimes jos ei muutamaa minuuttia ole aikaa odotella...

    • Anonyymi

      Loukkaannuin myös syvästi kun yksi ja tietty työkaveri ei yhden kerran hoksannut minua tervehtiä.

      Latoin esimiehet heti selvittämään asiaa ja pitämään puhuttelen.

      En itse tietystikkään tervehdi kollegoita. Tulen vain paikalle kesken tauon ja kommentoin jotain mistä kukaan ei ymmärrä mitään ja hymyilen tietävästi, kuin aikuiset miehet.

    • Anonyymi

      Omat kokemukset tuolla aikoinani asioidessa enkä sano millään pahalla. No huolto yleensä onnistu joskus ei ja nykyinen omistaja tosiaan oli melko kylmä kun korvauksia vaadin niin ei onnistu. Maksavana asiakkaana en itse monesti itseäni nähnyt. Joten onnea sähköauton omistajille jolle herran intohimo on vienyt. Rahaa palaa ja tottakai asiakkaan piikkiin sehän on yrittäjälle se helpoin tie.

    • Anonyymi

      Se ettei tervehditä maksavaa asiakasta on se ensimmäinen virhe ei tuu kosla enään huoltoon tuonne jossa ei osata korjata yksinkertaista auton ongelmaa ja nyt sitten on herra "sähköauto"tietäjä.

    • Anonyymi

      Onko reppanan lapset nyt lähteneet autohuoltoon vai mistä tämä itku taas?

      • Anonyymi

        Se on reppanoille vaikea konsepti tuo ei-julkisella puolella työskentely.

        Kun päivät seuraa reppanoiden touhua julkisella puolella on kuin taivas kävellä autohuoltoon sisään ja nähdä täyspäisiä ja ei-krapulaisia miehiä ihan tekemässä töitä.

        Kukaan ei makaa istumassa kuin olisi putoamassa tuolilta.

        Naamavärkit ei punota.

        Kädet ei vapise.

        Yhtään pikkujäbä jäynää tai muuta showta ei tarvi esittää.

        Yhtään ei tarvi öyhöttää kaluista, värkeistä tai omasta poliittisesta aatteesta.

        Kyllähän se reppanoita vtuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on reppanoille vaikea konsepti tuo ei-julkisella puolella työskentely.

        Kun päivät seuraa reppanoiden touhua julkisella puolella on kuin taivas kävellä autohuoltoon sisään ja nähdä täyspäisiä ja ei-krapulaisia miehiä ihan tekemässä töitä.

        Kukaan ei makaa istumassa kuin olisi putoamassa tuolilta.

        Naamavärkit ei punota.

        Kädet ei vapise.

        Yhtään pikkujäbä jäynää tai muuta showta ei tarvi esittää.

        Yhtään ei tarvi öyhöttää kaluista, värkeistä tai omasta poliittisesta aatteesta.

        Kyllähän se reppanoita vtuttaa.

        Naamavärkin punoittaminen johtuu yleensä työnantajan toimista.


    • Anonyymi

      Täysin nolla palvelua. Amispojat opiskelee tuolla asiakkaan piikkiin ja toimari on mukamas tesla tietäjä.

    • Anonyymi

      Hirveetä jonottamista ja sekavaa

    • Anonyymi

      Onko tuo kok a huollon toimari joko tyhmä vai julkisuuden hakuinen? virossa näitä katsotaa/toki muuallakin ja toki puolella hinnalla.Se raha ratkaisee kyllä tässäkin tapauksessa.

    • Anonyymi

      Lisaa video me opitaa.

    • Anonyymi

      En tiedä mikä on kallis. Mutta itse vaihdoin öljyt Indolassa merkki MB 220 tiisseli. Öljy suodatin ja 6-7 litraa öljyä ja samassa vaihto niin vajaat satasen

    • Anonyymi

      Joudun asioimaan useissa kokkolalaisissa korjaamoissa ja kokemukseni on että Kokkolan Autohuollossa on parhaiten organisoitu asiakkaiden huoltopalvelut. Siellä ei istu rivissä ns työnjohtajia vaan kaikki hoitavat kaikkia töitä mukaanlukien kassapalvelut. Ja homma toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe