Nokia 8 soittoäänet täysillä

Soittoäänettäysillä

Ongelmana on kun soittoääni menee itsestään täysille. Tämän tästä puhelin soi täysillä voimakkuuksilla vaikka olen säätänyt sopivalle, enkä ole painellut voimakkuusnäppäintä säädön jälkeen. Onko muilla vastaavia ongelmia?

17

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghd

      Voisiko joku ohjelma aiheuttaa sen ?

    • Soittoäänettäysillä

      Olen yrittänyt sitäkin etsiä, mutta en pääse juonesta kiinni mikä voisi olla.
      Kun laitan säädön puoliväliin ja jätän pöydälle, niin hetken päästä saattaa olla täysillä.
      Outo ja harmillinen juttu.

    • dcse

      Onko puhelimeen hankittu soittoääniä oston jälkeen?

    • Soittoäänettäysillä

      En ole ladannut soittoääniä.

    • dcse

      Oletko nyt tarkistanut mikä PROFIILI on käytössä? Soittoäänen säätö toimii vain mikäli teet säädön kulloinkin käytössä olevan profiilin asetuksista.
      ***

      Jos ei asia tuolla korjaannu, niin ottaisin kaikki omat kamat puhelimesta talteen tietsikaan ja palauttaisin puhelimen tehdasasetuksiin/perusasetuksiin.
      Käyttöohjeesta voi löytyä tai etsimällä verkosta tuota palautuskomentoa.

      • UlkoilmaKokous

        Eiks noi profiilit jääneet symbianin aikakaudelle?


      • dcse
        UlkoilmaKokous kirjoitti:

        Eiks noi profiilit jääneet symbianin aikakaudelle?

        Paljon mahdollista, kun en omista viimeisimpiä Nokioita. Olen viimeiset 5 v käyttänyt nyt 21 v Nokiaa.
        Kotona on vielä tallella 6 erimerkkistä uudempaa luuria, mutta tässä on paras kuuluvuus ulos ja sisään.

        Roiskase sinä uudemmat tuntevana ratkaisu tuohon pirulliseen ongelmaan.


      • UlkoilmaKokous kirjoitti:

        Eiks noi profiilit jääneet symbianin aikakaudelle?

        Nokiassa on puhdas Android eikä siinä ole profiileita.


    • jostuoltavinkkiä
      • Soittoäänettäysillä

        Kiitos, noin olen tehnytkin. Ongelma on siis että säädöt menee täysille itsestään välillä.


      • dcse

      • nokiva
        Soittoäänettäysillä kirjoitti:

        Kiitos, noin olen tehnytkin. Ongelma on siis että säädöt menee täysille itsestään välillä.

        menet ihan syvälle äänensäätöön ja sieltä noi sivunäppäimet pikasellaiset säätää samalla värinät jne.. mieluisiksi


      • dcse
        nokiva kirjoitti:

        menet ihan syvälle äänensäätöön ja sieltä noi sivunäppäimet pikasellaiset säätää samalla värinät jne.. mieluisiksi

        Saat näköjään jonkin rajun halvauksen, kun sanon tehdasasetusten palauttamisesta...


    • Soittoäänettäysillä

      Kiitos hyvistä viesteistä. Palautin tehdasasetukset ja nyt pelaa hyvin.

    • Takuuhuoltoonko

      Minulla meni myös kaikki puhelimen äänet täysille Nokia 6 järjestelmäpäivityksen jälkeen. Vaikka säädän asetuksista minimille, esim videoiden ääni kuuluu täysillä. Ennen tätä päivitystä äänet oli OK.

    • outotemppuilija

      Viimeisimmän päivityksen jälkeen Nokia 5 vaihtaa soittoäänen omia aikojaan. Ennen viimeisintä päivitystä Nokia 5 puhelimen nettijako ei toiminut nyt saattaa toimia taas seuraavaan päivitykseen asti. Viimeisimmän päivityksen jälkeen puhelimen näyttö ei sammu muuten kuin virtanapista.
      Jos puhelimeen tulee esim. viesti niin aloitusnäyttö syttyy mutta ei sammu itsestään.
      Taitaa todella olla niin, ettei Nokia puhelimien suunnittelijoilla ole hommat hanskassa.

    • Anonyymi

      On. Ja on kiusallinen ominaisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe