Oman mökin vuokraus

Marjukka_

Ostin mökin ja haluaisin testata sen vuokrausta. En ehkä jaksa itse nähdä vaivaa sen vuokraamiseen, niin laittaisin sen mieluusti vuokralle välittäjän kautta. Onko teillä kokemuksia oman mökin vuokraamisesta? Mitä kautta kannattaisi välittää?

8

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura81

Moi marjukka,

Se vähän riippuu, kuinka paljon haluat tehdä itse. Mä vuokraan tällä hetkellä lomaamon kautta, kun niillä on aika kattavat palvelut. Mökki on mennyt kanssa hyvin vuokralle verrattuna edelliseen, kun vuokrasin toisen välittäjän kautta. Hienot kuvat ja myyntistailaus vaikuttaa paljon asiaan. Tässä linkki, jos kiinnostaa https://lomaamo.fi/

• Mökki-läinen

Mä oon ihmetelly kun mun mökki ei oo menny vuokralle, vaikka on ollut kaunis kesä ja kaikkea. Voiskohan syy olla noi huonot valokuvat... En ookkaan tullu aiemmin ajatelleeksi...

• Laura81

Kilpailu on nykyään mökin vuokrauksessa aika kova ja tylsän näköiset mökit jää helposti sesongin ulkopuolella vuokraamatta. Lomaamon myyntistailaus on ainakin meidän mökin kohdalla parantanu vuokra astetta.

• Vuokranantaja

Itse oon vuokrannut mökkiäni omatoimisesti ilman välittäjiä. Oon saanu mökkini menemään kohtalaisesti vuokralle mut puhelinta ja sähköpostia saa päivystää jatkuvasti ja työmäärä on aikamoinen. Etenkin ku vuokralaiset kyselee usein kaikkea turhaa. Kerrankin jouduin vastamaan pitkään litaniaan kysymyksiä aina kynttilöistä häkävarottimiin saakka ja sitten ne ilmoitti et ottavat naapurin mökin. Jes...

• Vuokrahuvilat.net

Minkä sivuston kautta pidät mökkiäsi vuokralla? Itse pidin aiemmin huvila.netissä, mutta tein sittemmin itse vuokrahuvilat.net -sivuston, johon koodasin melko tehokkaan varausjärjestelmän. Ei tule enää puheluita siitä, kuinka paljon jokin tietty ajanjakso maksaisi, kun sivusto osaa laskea hinnan vuokranantajan sääntöjen mukaan automaattisesti.

Sivuston palvelut ovat ensimmäiselle sadalle lisätylle kohteelle aina ilmaisia, niin kauan kuin palvelu on olemassa. Käykää siis ihmeessä ainakin vilkaisemassa. Sivusto on nopea, helppokäyttöinen ja täysin vapaa mainoksista.

• kalastuspaikkanahyvä

Sama täällä ja kun pariskunnilla on joskus eri tavoitteet erään kerran mies halusi välttämättä vaatimaton saarimökki kaunis paikka. soitti muutman päivän päästä emäännän perse ei kestä puuseetä kun ei ollut vesivessaa

• Marjukka_

Huh, millaista toimintaa. Toi työmäärä mua tosiaan vähän mietityttää. Mutta kiitti Laura Lomaamo vinkistä ja linkistä (toihan rimmaa ;). Taidanpa kokeilla heitä.

• Laura81

Hei kiva olla avuksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3274
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      324
      2865
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1566
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1304
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1272
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1041
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1000
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      997
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      970
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe