Oman mökin vuokraus

Marjukka_

Ostin mökin ja haluaisin testata sen vuokrausta. En ehkä jaksa itse nähdä vaivaa sen vuokraamiseen, niin laittaisin sen mieluusti vuokralle välittäjän kautta. Onko teillä kokemuksia oman mökin vuokraamisesta? Mitä kautta kannattaisi välittää?

8

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura81

      Moi marjukka,

      Se vähän riippuu, kuinka paljon haluat tehdä itse. Mä vuokraan tällä hetkellä lomaamon kautta, kun niillä on aika kattavat palvelut. Mökki on mennyt kanssa hyvin vuokralle verrattuna edelliseen, kun vuokrasin toisen välittäjän kautta. Hienot kuvat ja myyntistailaus vaikuttaa paljon asiaan. Tässä linkki, jos kiinnostaa https://lomaamo.fi/

      • Mökki-läinen

        Mä oon ihmetelly kun mun mökki ei oo menny vuokralle, vaikka on ollut kaunis kesä ja kaikkea. Voiskohan syy olla noi huonot valokuvat... En ookkaan tullu aiemmin ajatelleeksi...


      • Laura81

        Kilpailu on nykyään mökin vuokrauksessa aika kova ja tylsän näköiset mökit jää helposti sesongin ulkopuolella vuokraamatta. Lomaamon myyntistailaus on ainakin meidän mökin kohdalla parantanu vuokra astetta.


    • Vuokranantaja

      Itse oon vuokrannut mökkiäni omatoimisesti ilman välittäjiä. Oon saanu mökkini menemään kohtalaisesti vuokralle mut puhelinta ja sähköpostia saa päivystää jatkuvasti ja työmäärä on aikamoinen. Etenkin ku vuokralaiset kyselee usein kaikkea turhaa. Kerrankin jouduin vastamaan pitkään litaniaan kysymyksiä aina kynttilöistä häkävarottimiin saakka ja sitten ne ilmoitti et ottavat naapurin mökin. Jes...

      • Vuokrahuvilat.net

        Minkä sivuston kautta pidät mökkiäsi vuokralla? Itse pidin aiemmin huvila.netissä, mutta tein sittemmin itse vuokrahuvilat.net -sivuston, johon koodasin melko tehokkaan varausjärjestelmän. Ei tule enää puheluita siitä, kuinka paljon jokin tietty ajanjakso maksaisi, kun sivusto osaa laskea hinnan vuokranantajan sääntöjen mukaan automaattisesti.

        Sivuston palvelut ovat ensimmäiselle sadalle lisätylle kohteelle aina ilmaisia, niin kauan kuin palvelu on olemassa. Käykää siis ihmeessä ainakin vilkaisemassa. Sivusto on nopea, helppokäyttöinen ja täysin vapaa mainoksista.


      • kalastuspaikkanahyvä

        Sama täällä ja kun pariskunnilla on joskus eri tavoitteet erään kerran mies halusi välttämättä vaatimaton saarimökki kaunis paikka. soitti muutman päivän päästä emäännän perse ei kestä puuseetä kun ei ollut vesivessaa


    • Marjukka_

      Huh, millaista toimintaa. Toi työmäärä mua tosiaan vähän mietityttää. Mutta kiitti Laura Lomaamo vinkistä ja linkistä (toihan rimmaa ;). Taidanpa kokeilla heitä.

      • Laura81

        Hei kiva olla avuksi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe