Miten saada taikavoimia?

Magicia

Jos joku tietäisi vastauksen, olisin onnellinen

105

9461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magickan

      Tärkein asia on tiedostaa ympärillä oleva maailma. Se ei ole oikeasti fyysinen, vaan täysin muokattavissa. Olemme vain tottuneet tähän maailmaan niin, että mielikuva kiinteästä maailmasta, jota ei voi muokata, on meissä erittäin lujassa. Se ei silti tarkoita, ettetkö voisi opetella muokkaamaan ympärillä olevaa maailmaa. Näitä ihmisiä on maailmassa varmaan miljoonia, jotka tekee tätä. Osa hillitymmin ja osa oikeasti osaa asioita, joita koemme yliluonnollisiksi.

      Itse osaan muutaman asian, joka rikko fysiikan lait. Mitä itse haluaisit oppia?

      • Anonyymi

        Oikeesti voiko taikavoimia saada esim jonkun esineen nousemaan ilmaan maasta tai sinnepäin !!??!!!!?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti voiko taikavoimia saada esim jonkun esineen nousemaan ilmaan maasta tai sinnepäin !!??!!!!?!

        Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

        Toimiko sulla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiko sulla??

        Joo sain veden voimat oikeesti ja oon merenneito


      • Anonyymi

        Minua vain kiinnostaa minkälaisia asioita sitten osaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sain veden voimat oikeesti ja oon merenneito

        Mitä voit tehdä veden voimilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sain veden voimat oikeesti ja oon merenneito

        Siis jos lastut niin tuleeko susta merenneito ja ois kiva jos vastaisit ja vielä että mitä veden voimilla voi tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos lastut niin tuleeko susta merenneito ja ois kiva jos vastaisit ja vielä että mitä veden voimilla voi tehdä

        Tarkoitin kastut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti voiko taikavoimia saada esim jonkun esineen nousemaan ilmaan maasta tai sinnepäin !!??!!!!?!

        En tiädä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sain veden voimat oikeesti ja oon merenneito

        Mä sain voiman lentää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

        mulla toimi samanlailla mutta mainitsin kuun kohdalla auringon niin nostin kättäni ja lensin kirkaana aurinkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

        No saitkojo???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain voiman lentää

        Miten lennät että voitko itse hallita sitä!?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos lastut niin tuleeko susta merenneito ja ois kiva jos vastaisit ja vielä että mitä veden voimilla voi tehdä

        siis Oikeesti Toimiko Älkää valehelko
        ??!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain voiman lentää

        Mä sain ajatuksen voiman


      • Anonyymi

        Haluaisin oppia lennätämään asioita js teleportata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

        Ite yritin tota mutta mul ei toiminu, mitä tein väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

        Oikeesti ääää! Mä kokeilen
        😁😁😁😆😆😆😆😆😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiko sulla??

        Ihanaa jes jes jes jännittää millo on täysikuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti ääää! Mä kokeilen
        😁😁😁😆😆😆😆😆😆😆😆

        Nyt on täysikuu😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa jes jes jes jännittää millo on täysikuu

        Vaikka heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

        OMG TOI TOIMI😱😱😱😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

        VOIKS SAADA TUULEN TAIKAVLIMAT?!?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

        Onko toi oikeesti totta ei voi olla mahdollista valehteletko vai onko toi oikeestiiiiii tottaaaaaaa jos oooon niin ihan OMGGGGG!!!!!!


      • Anonyymi

        Haluaisin oppia olla näkymätön ja lentämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VOIKS SAADA TUULEN TAIKAVLIMAT?!?!?

        Toimiko oikeesti vai vitsailetteko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiko sulla??

        Toimi😱😱😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

        Joo täysikuu on aika moinen ja se on maaginen 😵‍💫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sain veden voimat oikeesti ja oon merenneito

        En kertois jos oisin merenneito voi käydä pahoja asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis Oikeesti Toimiko Älkää valehelko
        ??!!!!!

        No älä nyt usko kaikenmaailman huuhaahan. Ei ihmisellä ole mitään taikavoimia mitenkään, se joka niin luulee on psyykkisesti vaikutuksen alaisena änaapurin mieskin muka pysäyttää verta omien puheittensa mukaan, kun alkoi näitä juttuja selittelemään ja leikkimään yli ihmistä niin sai Alzheimerin diagnoosin aika äkkiä. Nyt sitten elelee kosin avustajien turvin omassa maailmassaan
        .joten heitä tuollaiset ajatukset mielestäsi, ihmiset ovat vaan ihan tavallisia ihmisiä, joillekin tulee vaan suuruuden tunne omasta erinomaisuudestaan . Siinä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite yritin tota mutta mul ei toiminu, mitä tein väärin

        Mene lääkäriin


    • Anonyymi

      Tekemällä faustisen sopimuksen.

    • Anonyymi

      Tässä loitsu miten saa taika voimat sori kaikille mutta tähän on odotettava täysikuuhun asti mene täysikuun aikaan pihalle tai katso ikkunasta sano oi kuu tämä on toiveeni haluan veden taika voiman tai minkä haluat sitten sano se äänen ja odota yö katso aamulla kokeile käyttää niitä ja et tiedä miten niitä käytetään

      • Anonyymi

        Toimiko sulla?


      • Anonyymi

        Onks olemassa muodonmuutautumis voimaa ja saaks vaa yhen taikavoiman? Jos haluun muuttu yhteen sarjan hahmoon niin saanks samal sen voimat? Ja onks tää oikeesti totta. Pitääks sun luottaa siihen että tää toimii, ett se toimis ja pitääks sun olla ihan helvetin kova taikauskone


      • Anonyymi

        Valehteletko?


      • Anonyymi

        Pian tuloo piipaa auto ja pääset hoitoo, jos tota teet"....


      • Anonyymi

        Toimiiko jos sanoo tuulen voima? Ja voiks taikavoimist joutuu ongelmiin??


    • Anonyymi

      Toimiiko noi oikeesti?

    • Anonyymi

      Mitä taikavoimia on olemassa?

      • Anonyymi

        Tietääkseni tuulen,veden,tulen,luonnon,maan, yms


    • Anonyymi

      Kun jollain oli veden

    • Uskonnonopettajat lienevät asiantuntijoita tämän asian suhteen.

      Heidän taikakirjassaan jeesus nimeä kantqnut taikuri onnistui tekemään usita varsin hienoja taikatemppuja ja väitti muidenkin siihen pystyvän.

    • Anonyymi

      Miten ilman taikavoimia käytetään?

    • Anonyymi

      Ja taikurit ja noidat eivät pystyneet siihen, mitä Moosest teki. Lopussa vitsaukset tulivat velhojen ja noitien ylle

    • Anonyymi

      Taikuus kulkee suvussa, mutta sitä voi myös oppia. Oppiminen kestää pitkään. Sinun täytyisi ensin opetella mitä erilaisia noituuden lajeja on, mikä ero on noidilla tai velhoilla( noita voi olla mies. Velho voi olla nainen), taikuuden ja noituuden historiaa. Itse suosittelen että käyt katsomassa kuvariketun ja Noita-Akan kanavat tubesta. Sieltä saat tietoa.

      Toisekseen taikuutta ei voi harjoittaa fyysisellä tasolla eli et pysty lennättämään kynää mielelläsi, et voi muuttaa veden tai laavan kulkua. Internetistä löytyy hyviä vinkkejä mitä taikuudella voi tehdä.
      Toivottavasti tämä auttoi.

      • Anonyymi

        Korjaan. Ei kuvari... vaan Kupariketun.


    • Anonyymi

      No jos haluaa oppia lentämään ja miloin on se aika kun pitää mennä lausumaan be sanat??

      • Anonyymi

        Täysi kuun aikana kokeilin tänään kun on 13 heinäkuuta toivon että se toimii koitan huomenna uudestaan ennen 00.00


    • Anonyymi

      Hokemalla useita kertoja peräkkäin Herrajjestas sentään! ja Sus siunakkoon! saa, mitä todennäköisimmin, melkoisen vahvan taikavoiman miltei mihin tahansa kuviteltavissa olevaan pulmatilanteeseen.
      Toisaalta Suomen kiviset ja kyiset pellot on kautta maanviljelyn historiamme ajan raivattu, kynnetty ja sato niistä korjattu Perkele-kirosanaa pönkkäpuuna käyttäen, ja hyvin onkin ohra heilimöinyt Pohjolan lyhyen suven yöhallan alati uhkaamilla viljavainioilla.

    • Anonyymi

      Ei taikaa ole

    • Anonyymi

      HALUAISIN SIIRTY MISTAIJAN JA TUULI

    • Anonyymi

      voiko taikavoimat saada päivällä.Vastastkaa pliiis

    • Anonyymi

      muuten huomasin kun lausuin ei ole taikaa ja nostin käteni tietokone lensi ilmaan sit mä olin sillee whaaat!!???

      • Anonyymi

        Ooks tosissas? Vähäks siistii jos se toimi oikeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooks tosissas? Vähäks siistii jos se toimi oikeesti

        Opettele kirjoittaa oikein!


    • Anonyymi

      Opiskele taikaesineitten käyttöä, ja hanki sitten tarvitsemasi esim. :

      https://www.magiapuoti.fi/kauppa/

      Toki täytyy ymmärtää luontoa ja kunnioittaa luonnonvoimia ja elämän tasapainoa, sekä olla tasapainossa ja tosissaan sen kanssa mitä pyrkii tekemään ...

    • Anonyymi

      Toimiiko nää oikeesti?

    • Anonyymi

      Miten SAN taikavoimia

    • Anonyymi

      Haluan taika voimat kertokaa jos tiedätte?

    • Anonyymi

      Kolme lagerinlehteä vasempaan kainaloon, kymmenen humalahippua oikeaan ja kolme litraa olutta kurkusta alas alle varttituntiin. Sitten menet taksi- tai grillijonoon etuilemaan, kun tunnet olosi erityisen voimakkaaksi ja uhmakkaaksi tai kuten nykyään sanotaan, voimaantuneeksi. Aamun tullen huomaat tehneesi teleporttauksen taksijonosta sairaalan teho-osastolle. Just magic!

    • Anonyymi

      En tiedä tahtoisin myös taikavoimat mutta olen liian malttamaton odottamaan täysi kuuhun joten voiko taikavoimia saada päivällä

      • Anonyymi

        Kyllä Taikavoimia voi saada kuka vain. Itse osaan Telekinesiaa. Saan pallot liikkumaan ja pystyn liikuttamaan Pepsi tölkkejä ja laseja sekä kaikenlaisia esineitä niin etten koske


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Taikavoimia voi saada kuka vain. Itse osaan Telekinesiaa. Saan pallot liikkumaan ja pystyn liikuttamaan Pepsi tölkkejä ja laseja sekä kaikenlaisia esineitä niin etten koske

        Siistii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Taikavoimia voi saada kuka vain. Itse osaan Telekinesiaa. Saan pallot liikkumaan ja pystyn liikuttamaan Pepsi tölkkejä ja laseja sekä kaikenlaisia esineitä niin etten koske

        Miten saat liikutettua niitä ja mitä oot tehnyt sen eteen?


    • Anonyymi

      Mulla on semmonen vihko, johon kirjaan ylös loi5suja legendoja ja muuta

    • Anonyymi

      Eduskunnan kyselytunneilla.

    • Anonyymi

      Voiko taikuus olla vaarallista
      Kun jotkut sanoo esim. On niitä noitavainoja viellä😪

    • Anonyymi

      näkyy olevan suosittu aihe. musta raamattu on netissä mutta se on ihan typerä kirja ennen vanhaan minunkin kylällä vanhukset lukivat sitä. minä kysyin tuola onko kukaan nähnyt kummituslentokoneita ei tullut vastauksia olen itse nähnyt kerran.ilmeisesti perkeleen juonia näin kerran unessa jonkun joka sanoi minua taikojennäkijäksi. rukoilkaa jumalaa niin minäkin tein lapsesta asti koska niin opetettiin. en tiedä voiko sitä niin kovasti suositella minusta jumalattomat elää paljon rikkaampaa elämää sitten jotkut ehkä kuolinvuoteella tekee parannuksen ja saa saman palkan jos haluat taikoja nähdä en tiedä että pitikö perkele minua jotenkin vaarallisena itselleen mutta minä sairastuin psyykkisesti.taikoja saat nähdä kun rukoilet vaan lakkaamaatta tämä on minun kokemukseni

      • Anonyymi

        taikavoimat kiinostaa sanoin jo tuossa edellä tuon mutta lukekaa jobin kirjaa raamatussa minulle tapahtui vähän samanlaista elin onnellista elämää meillä oli pieni maatila ja yhtäkkiä se kaikki vain katosi ja minun elämäni oli ihan perseestä ihmeellistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taikavoimat kiinostaa sanoin jo tuossa edellä tuon mutta lukekaa jobin kirjaa raamatussa minulle tapahtui vähän samanlaista elin onnellista elämää meillä oli pieni maatila ja yhtäkkiä se kaikki vain katosi ja minun elämäni oli ihan perseestä ihmeellistä

        Tämä vielä että jobin testamentti löytyy netistä siinä on kanssa taikavoimista. Olen vain selannut mustaa raamattua en tutkinut sitä tarkemmin en voi sanoa onko se typerä kirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vielä että jobin testamentti löytyy netistä siinä on kanssa taikavoimista. Olen vain selannut mustaa raamattua en tutkinut sitä tarkemmin en voi sanoa onko se typerä kirja.

        Ja tietenkin Jeesus täytyy muistaa.


    • Anonyymi

      Kukaan, joka yritti, ei onnistunut taikurille todistaa taikavoimia.
      Niitä voimia on katsottava jostain muualta.

    • Anonyymi

      Yleensä taikavoimat peritään

      • Anonyymi

        Mutta mistä ne keltä perit ne on periny ne🤨


    • Anonyymi

      Moni taikavoimia saanut tarvitsee "latausta" aina välillä.

    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      Miten saan taikavoimia?

    • Anonyymi

      voiko joku pliis kertoo miten saan taikavoimia haluaisin niitä tosi paljo

    • Anonyymi

      Ääää!haluun taika voimia ja nään joka yö unta että mulla on taikavoimia mutta ei oo haluun tuli voiman mutta en mikä tahansa tulivoiman vaan lohikäärmeen tulen

      • Anonyymi

        Lohikäärme on se langennut enkeli. Kuulostat niinkuin käärmeen lumoajalta. Ehkä sinun pitää pyytää jeesusta avuksi sanotaan että jeesus tykkää enemmän heprealaisesta nimestä yeshua.


    • Anonyymi

      Ei mitään hajuu

    • Anonyymi

      Olen suurin pahis tällä hetkellä mulla on tulen ja pimeyden voimat

    • Anonyymi

      Syö saippuaa ja jäätä

      • Anonyymi

        Saippuaa ja jäätä häh eihän saippuaa voi syödä mut toimiiko se?????????


    • Anonyymi

      Haluan oppia taikaa

    • Anonyymi

      Taika käsi pata

    • Anonyymi

      Miten voin saada taika voimia se olisi mahtavaa jos saisin🥺🦋

    • Anonyymi

      Onko siis taikaa oikeesti oleeemassaa älkää pliide valehdelko en tykkääää jos valehdellaan!!!!!!!

      • Anonyymi

        No, eikä vaikkapa Castanedan kirjoissa aikoinaan kerrottu, että noituus on kiinni henkilön "tahtotilasta", intention voimasta ... Taikuus, sikäli kun sitä on ei siis ole mitään "sattumanvaraista". Toisaalta tavallaan voisi ymmärtää niinkin, että "vahvat ihmiset" ovat luoneet koko tämän sivilisaatiomme, eri oppeineen ja kaupunkeineen. Eli jos todellisuuden jossa elämme määrittää lopulta jonkun/joidenkin intentiot, niin elämme kai tavallaan tietyn taian eli luotujen uskomuksen vallassa koko ajan päivittäin.
        Tämä jälkimmäinen ajatus minulle tullut yhä enenevästi mieleen, kun lueskellut joitakin uskomattomilta kuulostavia kirjoja ufo - aiheesta. Jolloin ymmärtänyt, että meidän nykyinen ymmärrys elämästä voikin olla kovin rajallinen, koska tiedeuskomme on kuitenkin nykyisellään kovin hidas ja rationaalisen jäykkä uudelle ajatuselle, mikä se aina sitten onkaan.

        Mutta toisaalta jos palataan tuohon perinteiseen Castanedan noituuteen, niin kaipa se oli niinkin, että hallusinogeeniset sienimatkat selitti monet niitten kirjojen uskomattomimmista tapahtumasarjoista ja niitten kuvauksista.
        Toisaalta juurinkin perinteisemmän shamaani-/noituususkon mukaan eri kasvit heijastelevat vai maailmankaikkeuden eri mahdollisuuksia, ja siksi niitä pitäisi käyttää kohtuudella eri tarkoituksiin. Eli jotkin kasvit voivat avata sen ymmärryksen kautta oikeastikin tietämme laajentumaan eri maailmakaikkeuden tietyille voimille, joitten olemassaoloon emme ole aikaisemmin ehkä edes uskoneet.
        Mutta tarpeen tällä matkalla on mielen vahvuus, riippumatta siitä millainen "päiväminäsi" sattuukaan olemaan (=ihmiset kun kaikki ovat tunnetusti hieman erilaisia !). Sillä jos et tunne kasvin voimaa jota käytät, niin monille on vaikkapa hallusinosienienkin kanssa käynyt lopulta siten, että joutunut valkoiseen taloon nimeltä "mental hospital" pohtimaan sitä että miten kaikki tässä maailmassa "sääntöineen" oikein menikään.
        Tässä "päivämaailmassa", ja siinä noituuden maailmassa, jota jotkut vaikkapa "yönmaailmaksi" voisivat nimittäin nimittää on täysin eri säännöt, se on vain täysin erilainen todellisuus. Eikä usein mitään "välivaihetta" näitten maailmojen välillä ole. On siis syytä olla vahva, mikäli haluaa oikeasti lähteä mukaan taian, eli noituuden maailmaan, sillä on hyvin mahdollista, jopa todennäköistäkin että kaikki elämässäsi tulee tämän valinnan jälkeen muuttumaan. Esimerkiksi nykyisin suosittu fantasiakirjallisuus antaa tälläisestä maailmasta täysin liian romantisoidun kuvan. Mutta on 100% varmaa että elämäsi muuttuu täysin, silloin kun/jos teet valinnan ...


    • Anonyymi

      Miten pitkään kestää että ne tulee

    • Anonyymi

      Täysikuuhun on musta liijan pitkä aika voiko niitä saaha vaikka ois puolikuu tai aamulla

    • Anonyymi

      Miten saa taika voimat?

    • Anonyymi

      Miten saa taikavoimat

    • Anonyymi

      Toimiiko taikavoimat vaikka on puolikuu?🤔

      • Anonyymi

        Jos haluat peipposen taikavoimat, niin toimii : "puolikuuta peipposesta" - taioin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat peipposen taikavoimat, niin toimii : "puolikuuta peipposesta" - taioin ;)

        Mitkä on peipposen taikavoimat en oo kuullukka😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä on peipposen taikavoimat en oo kuullukka😅🤣

        Tässä yksi uusioitu, muinaistaikaruno peipposen voimamittelöistä :

        Peipponen syö puolisen kuun, syötä sille se toinenkin puoli. Äläkä muita puolisoksesi huoli. Peipponen on nyt sinun kaverisi ainoa. Älä muitakaan lintuja sinä ikinä koskaan vainoa. Laita vielä wanha reikäjuusto uunilta sen kuun paikalle uudeksi peipposeksi. Niin muuttu samalla myös sisäinen peipposesi ulkoiseksi leivoseksi. Sitten kun sinä ulkona päivällä leivosena levitoit, niin syöpi ehkä kaappimyyrä sinun kaikki omat kaappivoit. Jos ei niin levitä ne ja siipesi ja lähde lentoon kuuhun asti, ja samalla kuukin muuttuu formulaksi. Ajan sillä sitten niin pitkän matkaa että tulet taas takaisin lähtöön asti. Ja formulasta muodostuu uudelleen vanha tuttusi : peipposrasti ... Jälkihuomautus : Jos teet tämän kaiken yksityiskohtaisesti ja pidät tuoretta peiponmunaa koko ajan vasemmassa kainalossasi ja lopuksi syöt tuon munan kokonaisena, eli sen kuorta särkemättä, niin olet suorittanut taian loppuun. Ja jos olet tehnyt sen jokaiselta yksityiskohdaltasi oikein, niin voit alkaa ymmärtää peipposen taikavoimien erittäin yhteisöllisiä, merkittäviä saloja ... ;)


    • Anonyymi

      Haluisin höyrän voiman miten saan sen???

    • Anonyymi

      Mä haluun taikavoimat! 🤓

    • Anonyymi

      Minä kyllä tietäisin. mutta ennen kun kerron, täytyisi saada tietää mitä sillä tekisit?.

    • Anonyymi

      Mitä höyrän voimalla voi tehdä

    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset täällä jos haluutte oppia taikavoimia niin ne ei ole mitään elementtejä!! Ne on kinesioita esim. Telekinesis. Se vie paljon harjoittelua ja niin mulla meni vuosi että ees opin liikuttamaan psi wheeliä. Playkaupasta/app Storesta löytyy sovellus joka opettaa näitä voimia ja antaa hyvät ohjeet tähän. Apin nimi on: Telekinesis. Löytyy myös ohjeita ihan tiktokista ja hogologo YouTubesta menkää vaan sen kanavalle nii siinä näkyy kaikkee sellasta josta voitte unelmoida. Tsemppii kaikille harjoitteluun!

    • Anonyymi

      En tiedä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe