Miten saada taikavoimia?

Magicia

Jos joku tietäisi vastauksen, olisin onnellinen

56

4031

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magickan

Tärkein asia on tiedostaa ympärillä oleva maailma. Se ei ole oikeasti fyysinen, vaan täysin muokattavissa. Olemme vain tottuneet tähän maailmaan niin, että mielikuva kiinteästä maailmasta, jota ei voi muokata, on meissä erittäin lujassa. Se ei silti tarkoita, ettetkö voisi opetella muokkaamaan ympärillä olevaa maailmaa. Näitä ihmisiä on maailmassa varmaan miljoonia, jotka tekee tätä. Osa hillitymmin ja osa oikeasti osaa asioita, joita koemme yliluonnollisiksi.

Itse osaan muutaman asian, joka rikko fysiikan lait. Mitä itse haluaisit oppia?

• Anonyymi

Oikeesti voiko taikavoimia saada esim jonkun esineen nousemaan ilmaan maasta tai sinnepäin !!??!!!!?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti voiko taikavoimia saada esim jonkun esineen nousemaan ilmaan maasta tai sinnepäin !!??!!!!?!

Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi täysikuun aikaan jos sanoo tämän oi suuri kuu tee minulle toivomus kun lausun nämä sanat nyt korkea kuu anna minulle ajatuksen voima sitten se toteuttaa sen ja pitele päätä kahdella sormella ja ajattele että haluat kynän nousemaan mä saan kohta taika voimat

Toimiko sulla??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimiko sulla??

Joo sain veden voimat oikeesti ja oon merenneito

• Anonyymi

Minua vain kiinnostaa minkälaisia asioita sitten osaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä voit tehdä veden voimilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jos lastut niin tuleeko susta merenneito ja ois kiva jos vastaisit ja vielä että mitä veden voimilla voi tehdä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jos lastut niin tuleeko susta merenneito ja ois kiva jos vastaisit ja vielä että mitä veden voimilla voi tehdä

Tarkoitin kastut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiädä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sain voiman lentää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla toimi samanlailla mutta mainitsin kuun kohdalla auringon niin nostin kättäni ja lensin kirkaana aurinkona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No saitkojo???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sain voiman lentää

Miten lennät että voitko itse hallita sitä!?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis Oikeesti Toimiko Älkää valehelko
        ??!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sain voiman lentää

Mä sain ajatuksen voiman

• Anonyymi

Haluaisin oppia lennätämään asioita js teleportata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite yritin tota mutta mul ei toiminu, mitä tein väärin

• Anonyymi

Tekemällä faustisen sopimuksen.

• Anonyymi

Tässä loitsu miten saa taika voimat sori kaikille mutta tähän on odotettava täysikuuhun asti mene täysikuun aikaan pihalle tai katso ikkunasta sano oi kuu tämä on toiveeni haluan veden taika voiman tai minkä haluat sitten sano se äänen ja odota yö katso aamulla kokeile käyttää niitä ja et tiedä miten niitä käytetään

• Anonyymi

Toimiko sulla?

• Anonyymi

Onks olemassa muodonmuutautumis voimaa ja saaks vaa yhen taikavoiman? Jos haluun muuttu yhteen sarjan hahmoon niin saanks samal sen voimat? Ja onks tää oikeesti totta. Pitääks sun luottaa siihen että tää toimii, ett se toimis ja pitääks sun olla ihan helvetin kova taikauskone

• Anonyymi

Valehteletko?

• Anonyymi

Toimiiko noi oikeesti?

• Anonyymi

Mitä taikavoimia on olemassa?

• Anonyymi

Kun jollain oli veden

• Uskonnonopettajat lienevät asiantuntijoita tämän asian suhteen.

Heidän taikakirjassaan jeesus nimeä kantqnut taikuri onnistui tekemään usita varsin hienoja taikatemppuja ja väitti muidenkin siihen pystyvän.

• Anonyymi

Miten ilman taikavoimia käytetään?

• Anonyymi

Ja taikurit ja noidat eivät pystyneet siihen, mitä Moosest teki. Lopussa vitsaukset tulivat velhojen ja noitien ylle

• Anonyymi

Taikuus kulkee suvussa, mutta sitä voi myös oppia. Oppiminen kestää pitkään. Sinun täytyisi ensin opetella mitä erilaisia noituuden lajeja on, mikä ero on noidilla tai velhoilla( noita voi olla mies. Velho voi olla nainen), taikuuden ja noituuden historiaa. Itse suosittelen että käyt katsomassa kuvariketun ja Noita-Akan kanavat tubesta. Sieltä saat tietoa.

Toisekseen taikuutta ei voi harjoittaa fyysisellä tasolla eli et pysty lennättämään kynää mielelläsi, et voi muuttaa veden tai laavan kulkua. Internetistä löytyy hyviä vinkkejä mitä taikuudella voi tehdä.
      Toivottavasti tämä auttoi.

• Anonyymi

Korjaan. Ei kuvari... vaan Kupariketun.

• Anonyymi

No jos haluaa oppia lentämään ja miloin on se aika kun pitää mennä lausumaan be sanat??

• Anonyymi

Hokemalla useita kertoja peräkkäin Herrajjestas sentään! ja Sus siunakkoon! saa, mitä todennäköisimmin, melkoisen vahvan taikavoiman miltei mihin tahansa kuviteltavissa olevaan pulmatilanteeseen.
      Toisaalta Suomen kiviset ja kyiset pellot on kautta maanviljelyn historiamme ajan raivattu, kynnetty ja sato niistä korjattu Perkele-kirosanaa pönkkäpuuna käyttäen, ja hyvin onkin ohra heilimöinyt Pohjolan lyhyen suven yöhallan alati uhkaamilla viljavainioilla.

• Anonyymi

Ei taikaa ole

• Anonyymi

HALUAISIN SIIRTY MISTAIJAN JA TUULI

• Anonyymi

voiko taikavoimat saada päivällä.Vastastkaa pliiis

• Anonyymi

muuten huomasin kun lausuin ei ole taikaa ja nostin käteni tietokone lensi ilmaan sit mä olin sillee whaaat!!???

• Anonyymi

Ooks tosissas? Vähäks siistii jos se toimi oikeesti

• Anonyymi

Opiskele taikaesineitten käyttöä, ja hanki sitten tarvitsemasi esim. :

https://www.magiapuoti.fi/kauppa/

Toki täytyy ymmärtää luontoa ja kunnioittaa luonnonvoimia ja elämän tasapainoa, sekä olla tasapainossa ja tosissaan sen kanssa mitä pyrkii tekemään ...

• Anonyymi

Toimiiko nää oikeesti?

• Anonyymi

Miten SAN taikavoimia

• Anonyymi

Haluan taika voimat kertokaa jos tiedätte?

• Anonyymi

Kolme lagerinlehteä vasempaan kainaloon, kymmenen humalahippua oikeaan ja kolme litraa olutta kurkusta alas alle varttituntiin. Sitten menet taksi- tai grillijonoon etuilemaan, kun tunnet olosi erityisen voimakkaaksi ja uhmakkaaksi tai kuten nykyään sanotaan, voimaantuneeksi. Aamun tullen huomaat tehneesi teleporttauksen taksijonosta sairaalan teho-osastolle. Just magic!

• Anonyymi

En tiedä tahtoisin myös taikavoimat mutta olen liian malttamaton odottamaan täysi kuuhun joten voiko taikavoimia saada päivällä

• Anonyymi

Kyllä Taikavoimia voi saada kuka vain. Itse osaan Telekinesiaa. Saan pallot liikkumaan ja pystyn liikuttamaan Pepsi tölkkejä ja laseja sekä kaikenlaisia esineitä niin etten koske

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Taikavoimia voi saada kuka vain. Itse osaan Telekinesiaa. Saan pallot liikkumaan ja pystyn liikuttamaan Pepsi tölkkejä ja laseja sekä kaikenlaisia esineitä niin etten koske

Siistii

• Anonyymi

Mulla on semmonen vihko, johon kirjaan ylös loi5suja legendoja ja muuta

• Anonyymi

Eduskunnan kyselytunneilla.

• Anonyymi

Voiko taikuus olla vaarallista
      Kun jotkut sanoo esim. On niitä noitavainoja viellä😪

• Anonyymi

näkyy olevan suosittu aihe. musta raamattu on netissä mutta se on ihan typerä kirja ennen vanhaan minunkin kylällä vanhukset lukivat sitä. minä kysyin tuola onko kukaan nähnyt kummituslentokoneita ei tullut vastauksia olen itse nähnyt kerran.ilmeisesti perkeleen juonia näin kerran unessa jonkun joka sanoi minua taikojennäkijäksi. rukoilkaa jumalaa niin minäkin tein lapsesta asti koska niin opetettiin. en tiedä voiko sitä niin kovasti suositella minusta jumalattomat elää paljon rikkaampaa elämää sitten jotkut ehkä kuolinvuoteella tekee parannuksen ja saa saman palkan jos haluat taikoja nähdä en tiedä että pitikö perkele minua jotenkin vaarallisena itselleen mutta minä sairastuin psyykkisesti.taikoja saat nähdä kun rukoilet vaan lakkaamaatta tämä on minun kokemukseni

• Anonyymi

taikavoimat kiinostaa sanoin jo tuossa edellä tuon mutta lukekaa jobin kirjaa raamatussa minulle tapahtui vähän samanlaista elin onnellista elämää meillä oli pieni maatila ja yhtäkkiä se kaikki vain katosi ja minun elämäni oli ihan perseestä ihmeellistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taikavoimat kiinostaa sanoin jo tuossa edellä tuon mutta lukekaa jobin kirjaa raamatussa minulle tapahtui vähän samanlaista elin onnellista elämää meillä oli pieni maatila ja yhtäkkiä se kaikki vain katosi ja minun elämäni oli ihan perseestä ihmeellistä

Tämä vielä että jobin testamentti löytyy netistä siinä on kanssa taikavoimista. Olen vain selannut mustaa raamattua en tutkinut sitä tarkemmin en voi sanoa onko se typerä kirja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä vielä että jobin testamentti löytyy netistä siinä on kanssa taikavoimista. Olen vain selannut mustaa raamattua en tutkinut sitä tarkemmin en voi sanoa onko se typerä kirja.

Ja tietenkin Jeesus täytyy muistaa.

• Anonyymi

Kukaan, joka yritti, ei onnistunut taikurille todistaa taikavoimia.
      Niitä voimia on katsottava jostain muualta.

• Anonyymi
      UUSI

Yleensä taikavoimat peritään

• Anonyymi
      UUSI

Moni taikavoimia saanut tarvitsee "latausta" aina välillä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      25
      2525
    2. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      2404
    3. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      201
      1878
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      74
      949
    5. Miehelle muistutuksena

Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H
      Ikävä
      84
      938
    6. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      45
      908
    7. Arvomaailma

Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä
      Sinkut
      266
      871
    8. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      69
      827
    9. Voehan taivahan talikynttilät

Kuumin misu ja haluttavin pipari olet kyllä...Nam nam totean vain 🥰 Oot 🔥♥️🔥
      Ikävä
      37
      736
    Aihe