moottoripyora.org on surullinen ja säälittävä

6ae72e5c

Jokainen, joka kehtaa kirjoittaa jotakin motoristien kaahaamisesta, kuminpolttamisesta, rajoitinta vastaan vinguttamisesta, keulimisesta jne bannataan heti trollina joihinkin vainoharhaisiin oletuksiin perustuen. Sitten kuitenkin nämä "vanhat" keskutelijat tappelevat siellä keskenään kuin pikkulapset ja haukkuvat toisiaan liivihomoiksi ym, mutta siitä ei tule kenellekään mitään seuraamuksia. On kyllä säälittävää porukkaa.

7

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

No hyvä että löysit tänne suomi24 palstalle, nyt pääset käymään tasokkaita keskusteluja tosimotoristien kanssa.

• john.d.high

"Indeed" sanoisi tuohon englantilainen..

• entinenorggilainen

Tottahan se on, että n. 10v aikana orgin jäsenten taso on valunut harrastajista wannabe-porukkaan joiden usein hyvin lapselliset mouruamiset omista tekemisistään ovat lähinnä huvittavaa luettavaa. Niin huonoa settiä tulee paljon, ettei koko palstalla viitsi enää olla. Kirjoittajat pilaavat palstan. Kaikkea hyvää aikansa. Asialinjoilla olevat harrastajat tietoineen ovatkin siirtyneet merkkipalstoille. Org on tosiaan S24-tasoinen melskauspalsta.

• mpseniori60v

Motoristit ovat ukkoutuneet, eivätkä ne enään missään palstoilla viitsi päteä...

• Jutustelija1

Tai viitsisi jos ei aika menisi ajaessa ;-)

• Olen saannut monta hyvää vinkkiä juurikin motoorg foorumilta joten ei niinkään huono paikka hakea neuvoja

• Sivustaseuraan

Minusta orkki on oikein hyvä keskustelupalsta.
      En nyt kaikkia palstoja sielläkään seuraa, mutta asiallisia ne kuvajahtipalstat ainakin ovat. Eivätpä kuminpolttoa ne matkaajat juuri harrasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3752
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      34
      3234
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3199
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2993
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2874
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2514
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe