Hei
Olen vähän päälle 20 kymppinen tyttö joka sattui ihastumaan muutaman vuoden nuorempaan poikaan.
Tarvitsisin kipeästi neuvoja mitä asian kanssa teen.
Poika johon olen ihastunut on siis todella poikanen vasta, mutta en voi tunteilleni mitään.
Tyyppi on pyytänyt minua ensimäisen kerran hänen aloitteestaan viettämään aikaa hänen kaveriporukan kanssa.
Olen aikaisemmin hoitanut itse kysymiset ja päättänyt nyt etten jaksa pelleilyä mutta yritän silti olla hieman vaikeammasti tavoiteltava!
Tuntuu että vastasin hänelle tylysti kun kysyi haluaisinko lähteä mukaan (TOTTAKAI HALUAN) mutta pelkään, että jos lähden niin olen taas liian helppo.
Onko tässä tapauksessa siis fiksumpi kertoa miten minulla on menoa jo sovittuna ja unohtaa koko illan vietto, vai voisinko hyvällä omallatunnolla lähteä viettämään iltaa hänen kanssaan.
Tarvitsisin todella neuvoa tähän pulmaani. Olen todella kiitollinen jos saisin vinkkejä
APUA TARVITAAN
4
231
Vastaukset
- kurre69
Kannattaa mennä!
- rthrtey
20-kymppinen eli yli 200-vuotias, kuhtalaisen mature
Miksi ihmeessä sinun pitäisi olla jotenkin vaikeammin tavoiteltava? Jos olet kiinnostunut, niin näytä se ilman konstailuja. Jos taas et ole, niin kerro sekin suoraan.
Jos ikäero ja pojan mahdollinen kakaramaisuus aiheuttavat ongelmia, niin silloin on parempi ottaa etäisyyttä ainakin suhdemielessä. Pitäisin asiat erittäin tiukasti kaveripohjalla, jos hän sattuu olemaan alle 16-vuotias.
Ihminen ei voi tunteilleen mitään, mutta niiden tunteiden aiheuttamaa käytöstä pitäisi kyllä pystyä hallitsemaan. Hän saattaa olla äärimmäisen ihana, mutta jos suhde tuntuu mielestäsi väärältä, niin siitä on parempi pysyä erossa.- Mitenmaailmatoimii
No jos kummatkim haluavat suhdetta nii mikäs siinä. Muista kuitenkin että sinulla on suht paljon vastuuta, että älä sit yllytä sitä poikaa tekemään mitään hölmöä kun pojat voivat tehä mitä tahansa ihastuksena vuoks, jos ovat siis todella ihastuneita. Mitä toisaalta toki jotkin härskit tyttö ja poikaystävät käyttävät hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152103- 861344
- 421105
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri149921Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74915Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28857Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38780Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i50778Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22771Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56719