Sfc-alueet

Matkavaanari

Elokuulle suunniteltu viikon reissua matkailuautolla ja tarkoituksena käyttää Sfc alueita. Kertokaa alueita joihin kannattaa mennä ja alueita jotka kannattaa kiertää kaukaa.

10

444

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväjapaha

Kattivankkuri on yksi parhaista Sfc alueista jonne kannattaa mennä vierailemaan. Purho ja Alatalo sekä Saloranta ovat alueita joihin ei vierailijan kannata mennä sillä alueet ovat kausipaikkalaisten valloittamia.

• Lisäähyviäalueita

Lohenpyrstö, Ryynäsenniemi ja Etuniemi ovat myös hyviä aluieita.

• Tyytyväinen

SFC-Hietajärvi, todella hieno ja siisti alue, kiitettävä isäntä palvelu. Hienot uudet huoltotilat ja uudet saunat. Kannattaa käydä tutustumassa jos ei ole ennen käynyt.

• Tyytyväinenlisäys

SFC-Hietajärvi. Tyytyväinen lisäys edelliseen. Lapsille hyvä uimaranta ja muutakin puuhailua ajankuluksi.

• Saimaanorppa

Miksiköhän Purhoa täällä sanotaan huonoksi. Siellä on rannalla kuusi vieraspaikkaa jotka ovat erillään kausipaikkalaisista.

• Bonzai

Hakalanranta on paras ja kaunein Sfc alue. Uskomattoman kaunis hiekkaranta ja todella lapsiystävällinen ja matala ranta. Alue verrattavissa Koskisen Tasapäähän.

• Hagalanranta

Joka vuosi perheen kanssa käydään Hakalanrannassa. Se on vähän niin kuin pyhiinvaellus kohde meille.

• Kalajärvi-Leininranta

Sfc Kalajärvi on mun mielestä hyvä alue varsinkin viikonloppuisin kun ravintola on auki aamuyöhön ja karaokea myös tarjolla. Myös Leininranta on hyvä alue ja se onkin varmaan ainut Sfc alue missä pub/ravintola on keskellä aluetta.

• Bestis

Pitkäjärvi,Pitkäniemi ja Koivulehto ovat minun mielestäni rauhallisia,siistejä ja mukavia Sfc alueita.

• Salihowi

Sautinkarin Sfc alue Himangalla on kyllä koko maan surkein Sfc alue. En ala syitä luettelemaan sillä alue ei ole saanut mitään positiivistä sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1038
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      303
      984
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      771
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      752
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      640
    Aihe