Hirveen näköistä

Jabuuts

Vanhat akat pitää shortseja, ihan hirveen näköstä! Paksut selluliittijalat, huh... ja toki nuoremmatkin on kauheeta katottavaa jos on paksut jalat. Ja sit jotku wt-tennarit.... ois ees merkkitennarit.

9

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burkha

Sehän on sama mitä pistetään päälle me vanhat.Helteillä on vaan mukavampi olla shortseissa kun esim.kokovartalo lakanassa...tai,no,empä oo koskaan tuota lakanaa kokeillut,voipi ollakki mukavan viilee.Paska juttu,siihen kun pukeutuu,ollaan heti itsemurha pommittajaksi epäilty.Alottajaa kehotan katsomaan muualle tai pistään silmälaput.

• lapsellista

Pienet on huolet jollain,siirrä katsees yläviistoon jos silmiä ei miellytä.

• naturellielli

Meillä on helteellä päällä ainoastaan radio

• mannileggarit

Kohta miehet voi pitää pitkiä kalsareita pitkin kylää vaan päällä eikä kukaan välitä.
      Nythän naiset on legginssillä alottaneet alushousu buumin joten miksei sit miehet perässä??

• dullah

Jaksaa jaksaa, muutama vuosi niin burkhassa kulkevat ;D ;D

• Mulla on kukkanen minikellohame. Helemat lekkuu niin pallit saapi raitista ilimaa. Suosittelen kaikille miehille.

• Hirvii

Villahousut akoille jalkaan.

• Älyhoi

Kaikesta sitä valitetaan,on ihan oma asia mitä päällensä laittaa ja mitä toisten pukeutuminen kenellekään kuuluu,ei ole pakko katsoa jos noin käy hermoille vai joudutko itse peittelemään jalkasi jostain syystä,niin käyp katteeks.

• Menehoitoon

Eikö tuommonen oo jollai tavalla sairasta? Vahata toisten pukeutumista ja kertoa siitä täällä vielä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2294
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      1942
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1441
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      49
      830
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      6
      786
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      743
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      680
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      52
      651
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      24