Vanhat akat pitää shortseja, ihan hirveen näköstä! Paksut selluliittijalat, huh... ja toki nuoremmatkin on kauheeta katottavaa jos on paksut jalat. Ja sit jotku wt-tennarit.... ois ees merkkitennarit.
Hirveen näköistä
9
635
Vastaukset
- burkha
Sehän on sama mitä pistetään päälle me vanhat.Helteillä on vaan mukavampi olla shortseissa kun esim.kokovartalo lakanassa...tai,no,empä oo koskaan tuota lakanaa kokeillut,voipi ollakki mukavan viilee.Paska juttu,siihen kun pukeutuu,ollaan heti itsemurha pommittajaksi epäilty.Alottajaa kehotan katsomaan muualle tai pistään silmälaput.
- lapsellista
Pienet on huolet jollain,siirrä katsees yläviistoon jos silmiä ei miellytä.
- naturellielli
Meillä on helteellä päällä ainoastaan radio
- mannileggarit
Kohta miehet voi pitää pitkiä kalsareita pitkin kylää vaan päällä eikä kukaan välitä.
Nythän naiset on legginssillä alottaneet alushousu buumin joten miksei sit miehet perässä?? - dullah
Jaksaa jaksaa, muutama vuosi niin burkhassa kulkevat ;D ;D
Mulla on kukkanen minikellohame. Helemat lekkuu niin pallit saapi raitista ilimaa. Suosittelen kaikille miehille.
- Hirvii
Villahousut akoille jalkaan.
- Älyhoi
Kaikesta sitä valitetaan,on ihan oma asia mitä päällensä laittaa ja mitä toisten pukeutuminen kenellekään kuuluu,ei ole pakko katsoa jos noin käy hermoille vai joudutko itse peittelemään jalkasi jostain syystä,niin käyp katteeks.
- Menehoitoon
Eikö tuommonen oo jollai tavalla sairasta? Vahata toisten pukeutumista ja kertoa siitä täällä vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292294
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3701942M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161441Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k49830Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed6786Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52743- 18680
- 52651
- 24627
- 135603