Mulla on speedfight 2 vm 07.Nyt tilasin siihen uuden läppärungon VL9. Siinä 2 isompaa läppää ni onko minkälaisia vaikutusta ajoon. Nii mulla on 70cc ja tehoputki mutta normaali kaasari..
Läppärunko
6
329
Vastaukset
- Powerless
Nyt kulkee seosta liukkaammin sylinderiin.
- Jutustelija1
70cc ja tehoputki huutaa isompaa kaasaria, joku 22mm voisi olla hyvä.
Jutustelija1 kirjoitti:
Mul on toi narakun racing imusarja mut ei oo kiinni. ja just miettiny ku 19mm ei oikein vissii jaksa aukoo niit läppii ni joku 22mm toimis..
Jutustelija1 kirjoitti:
Parhaiten kulkee normi kaasarilla missä suutin 68..on kunnon Kisa kytkin eikä mikää paska.. Onko toho speedfight 2 cdi rajoittamatonta boksii...
Ja se on paska puhetta että jäykimmillä kytkin jousilla ja kevyemmillä rullilla lähtee paremmin ja paskat lähtee... Isompi kaasari ei tuo yhtää mitää lisää.. On 70cc ja kunnon Kisa kytkin ja kisa läppärunko ja tehoputki.. Ei pitää sportti paskoist.. Ja kevlar hihna 18mm 696..
Aapeli73 kirjoitti:
Ja se on paska puhetta että jäykimmillä kytkin jousilla ja kevyemmillä rullilla lähtee paremmin ja paskat lähtee... Isompi kaasari ei tuo yhtää mitää lisää.. On 70cc ja kunnon Kisa kytkin ja kisa läppärunko ja tehoputki.. Ei pitää sportti paskoist.. Ja kevlar hihna 18mm 696..
Niin ja vastapainejousi on 83
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2395436Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465430Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2272938Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442464- 692091
- 701850
- 2091740
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871379Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,451377Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3411275