Mulla on speedfight 2 vm 07.Nyt tilasin siihen uuden läppärungon VL9. Siinä 2 isompaa läppää ni onko minkälaisia vaikutusta ajoon. Nii mulla on 70cc ja tehoputki mutta normaali kaasari..
Vastaukset 6
- Powerless
Nyt kulkee seosta liukkaammin sylinderiin.
- Jutustelija1
70cc ja tehoputki huutaa isompaa kaasaria, joku 22mm voisi olla hyvä.
Jutustelija1 kirjoitti:
Mul on toi narakun racing imusarja mut ei oo kiinni. ja just miettiny ku 19mm ei oikein vissii jaksa aukoo niit läppii ni joku 22mm toimis..
Jutustelija1 kirjoitti:
Parhaiten kulkee normi kaasarilla missä suutin 68..on kunnon Kisa kytkin eikä mikää paska.. Onko toho speedfight 2 cdi rajoittamatonta boksii...
Ja se on paska puhetta että jäykimmillä kytkin jousilla ja kevyemmillä rullilla lähtee paremmin ja paskat lähtee... Isompi kaasari ei tuo yhtää mitää lisää.. On 70cc ja kunnon Kisa kytkin ja kisa läppärunko ja tehoputki.. Ei pitää sportti paskoist.. Ja kevlar hihna 18mm 696..
Aapeli73 kirjoitti:
Ja se on paska puhetta että jäykimmillä kytkin jousilla ja kevyemmillä rullilla lähtee paremmin ja paskat lähtee... Isompi kaasari ei tuo yhtää mitää lisää.. On 70cc ja kunnon Kisa kytkin ja kisa läppärunko ja tehoputki.. Ei pitää sportti paskoist.. Ja kevlar hihna 18mm 696..
Niin ja vastapainejousi on 83
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591051
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan75848Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli67816- 62760
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52720- 67687
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8662Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti307636Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33623Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16520