Toyotan suuret säästöt romahdutti autojen laadun ja nyt muutaman vuoden kuluttua se tehdään uudelleen seitsemän varta vasten palkatun johtajan toimesta. Jo nyt Toyotan laatu on siis huonoa ja autot ruostuvat hetkessä, mistä vielä voi säästää kun alihankkijat on ajettu ahtaalle. Sähkökomponentit ei aina toimi ja teräs on heikennetty Kobe Steelin kanssa yhteistyössä alle kaikkien standardien. Ehkä istuimet tehdään vielä surkeammin ja pohjamaalit jätetään pois. Ei hyvältä näytä Toyotan tulevaisuus.
Toyotan valinta suunniteltu heikentäminen, järkevä
10
217
Vastaukset
- KunMikäänEiRiitä
Kuulostaa todelta surkealta Toyotan omistajien kannalta. Tuon tarvitsee vaikuttaa tulevaisuudessa vaihtoarvoihin ja haluttavuuteen yleensä. Pakko katsella muita merkkejä ja ilmeisesti eurooppalaisia.
- hybridsöiRahat
minä hölmö se vaan vastailen omiin kommentteihini toisella nimimerkillä. oletteko ennen näin hölmöä touhua nähneet ;)?
- TotuusEiPalaTulessakaan
Aloittajan mainitsemat argumentit on nimenomaan saksalaisautojen ominaisuuksia. Ei japanilaisten. Mutta ainahan fanaatikot yrittävät kääntää kaiken päälaelleen siinä kuitenkaan onnistumatta.
- Kauheankallista
Toyotan laatu on vajonnut, se on huomattu. Ongelmat ovat alkaneet pienestä, mutta luokaton ruostesuojaus ja uutena korkkaavat D4D:t ovat tulleet kalliiksi.
Rovanperän skodasta tullut iskari iskaritornin ja konepellin läpi :D aivan sama juttu tapahtui Latvalalle volkkarin aikaan :D ei kestä tahallisesti heikennetty kori ei sitten mitään. miettikää miten heikkoja noi on siviiliautoina kun ralliautoissa kriittisiä paikkoja sentään vahvistettu!!!! onko skodassa ruoste syönyt iskaritornit haperoon kuntoon... :D hengenvaarallisia autoja kolarin sattuessa!!!
- HolistinAivopierut
Kerro toki mitä samaa on ralliautossa ja siviiliautossa?
- säälittävinOnOmistaja
Toyotan älytön ruostuminen ja laadun romahdus ei oikein saa iloisia mieliä Toyotauskovaisten joukoissa, no ihmekös kun luotettavuus on ollut ainoa hyvä asia Toyotassa ja nyt sekin on sulanut säästöihin.
- näin
koko maailma näki jälleen miten heikkoja koreja vw valmistaa, skodasta tullut iskuvaimennin konepellin läpi. tämä on syy ja seuraus tahallisesta teräspellin heikentämisestä josta vw jäi toissaviikolla kiinni, huijaus jatkunut vuodesta 1998 lähtien. yksikään vag auto ei täytä edes minimi kolariturvallisuus vaatimusta 1998 vuosimallista lähtien.
- mölistä.pitää
Et ressukka taida edes ymmärtää joustintuen rakennetta, eikö isi ole kertonut?
- valheellaFaktaaVastaa
Ihan Holistin omia juttuja nuo teräksen heikentämiset. Kummasti poika keksi tuon legendan kun Toyota kärysi käyttäneensä yli 10 vuotta KobeSteelin paskapeltiä autoissaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po2077196- 512753
- 1882251
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101613Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.1421569Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke191237- 741190
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,381133Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä241097Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty501019