Toyotan valinta suunniteltu heikentäminen, järkevä

hybridSöiRahat

Toyotan suuret säästöt romahdutti autojen laadun ja nyt muutaman vuoden kuluttua se tehdään uudelleen seitsemän varta vasten palkatun johtajan toimesta. Jo nyt Toyotan laatu on siis huonoa ja autot ruostuvat hetkessä, mistä vielä voi säästää kun alihankkijat on ajettu ahtaalle. Sähkökomponentit ei aina toimi ja teräs on heikennetty Kobe Steelin kanssa yhteistyössä alle kaikkien standardien. Ehkä istuimet tehdään vielä surkeammin ja pohjamaalit jätetään pois. Ei hyvältä näytä Toyotan tulevaisuus.

10

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunMikäänEiRiitä

      Kuulostaa todelta surkealta Toyotan omistajien kannalta. Tuon tarvitsee vaikuttaa tulevaisuudessa vaihtoarvoihin ja haluttavuuteen yleensä. Pakko katsella muita merkkejä ja ilmeisesti eurooppalaisia.

      • hybridsöiRahat

        minä hölmö se vaan vastailen omiin kommentteihini toisella nimimerkillä. oletteko ennen näin hölmöä touhua nähneet ;)?


    • TotuusEiPalaTulessakaan

      Aloittajan mainitsemat argumentit on nimenomaan saksalaisautojen ominaisuuksia. Ei japanilaisten. Mutta ainahan fanaatikot yrittävät kääntää kaiken päälaelleen siinä kuitenkaan onnistumatta.

    • Kauheankallista

      Toyotan laatu on vajonnut, se on huomattu. Ongelmat ovat alkaneet pienestä, mutta luokaton ruostesuojaus ja uutena korkkaavat D4D:t ovat tulleet kalliiksi.

    • Rovanperän skodasta tullut iskari iskaritornin ja konepellin läpi :D aivan sama juttu tapahtui Latvalalle volkkarin aikaan :D ei kestä tahallisesti heikennetty kori ei sitten mitään. miettikää miten heikkoja noi on siviiliautoina kun ralliautoissa kriittisiä paikkoja sentään vahvistettu!!!! onko skodassa ruoste syönyt iskaritornit haperoon kuntoon... :D hengenvaarallisia autoja kolarin sattuessa!!!

      • HolistinAivopierut

        Kerro toki mitä samaa on ralliautossa ja siviiliautossa?


    • säälittävinOnOmistaja

      Toyotan älytön ruostuminen ja laadun romahdus ei oikein saa iloisia mieliä Toyotauskovaisten joukoissa, no ihmekös kun luotettavuus on ollut ainoa hyvä asia Toyotassa ja nyt sekin on sulanut säästöihin.

    • näin

      koko maailma näki jälleen miten heikkoja koreja vw valmistaa, skodasta tullut iskuvaimennin konepellin läpi. tämä on syy ja seuraus tahallisesta teräspellin heikentämisestä josta vw jäi toissaviikolla kiinni, huijaus jatkunut vuodesta 1998 lähtien. yksikään vag auto ei täytä edes minimi kolariturvallisuus vaatimusta 1998 vuosimallista lähtien.

      • mölistä.pitää

        Et ressukka taida edes ymmärtää joustintuen rakennetta, eikö isi ole kertonut?


      • valheellaFaktaaVastaa

        Ihan Holistin omia juttuja nuo teräksen heikentämiset. Kummasti poika keksi tuon legendan kun Toyota kärysi käyttäneensä yli 10 vuotta KobeSteelin paskapeltiä autoissaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe