Toyotan suuret säästöt romahdutti autojen laadun ja nyt muutaman vuoden kuluttua se tehdään uudelleen seitsemän varta vasten palkatun johtajan toimesta. Jo nyt Toyotan laatu on siis huonoa ja autot ruostuvat hetkessä, mistä vielä voi säästää kun alihankkijat on ajettu ahtaalle. Sähkökomponentit ei aina toimi ja teräs on heikennetty Kobe Steelin kanssa yhteistyössä alle kaikkien standardien. Ehkä istuimet tehdään vielä surkeammin ja pohjamaalit jätetään pois. Ei hyvältä näytä Toyotan tulevaisuus.
Toyotan valinta suunniteltu heikentäminen, järkevä
10
220
Vastaukset
- KunMikäänEiRiitä
Kuulostaa todelta surkealta Toyotan omistajien kannalta. Tuon tarvitsee vaikuttaa tulevaisuudessa vaihtoarvoihin ja haluttavuuteen yleensä. Pakko katsella muita merkkejä ja ilmeisesti eurooppalaisia.
- hybridsöiRahat
minä hölmö se vaan vastailen omiin kommentteihini toisella nimimerkillä. oletteko ennen näin hölmöä touhua nähneet ;)?
- TotuusEiPalaTulessakaan
Aloittajan mainitsemat argumentit on nimenomaan saksalaisautojen ominaisuuksia. Ei japanilaisten. Mutta ainahan fanaatikot yrittävät kääntää kaiken päälaelleen siinä kuitenkaan onnistumatta.
- Kauheankallista
Toyotan laatu on vajonnut, se on huomattu. Ongelmat ovat alkaneet pienestä, mutta luokaton ruostesuojaus ja uutena korkkaavat D4D:t ovat tulleet kalliiksi.
Rovanperän skodasta tullut iskari iskaritornin ja konepellin läpi :D aivan sama juttu tapahtui Latvalalle volkkarin aikaan :D ei kestä tahallisesti heikennetty kori ei sitten mitään. miettikää miten heikkoja noi on siviiliautoina kun ralliautoissa kriittisiä paikkoja sentään vahvistettu!!!! onko skodassa ruoste syönyt iskaritornit haperoon kuntoon... :D hengenvaarallisia autoja kolarin sattuessa!!!
- HolistinAivopierut
Kerro toki mitä samaa on ralliautossa ja siviiliautossa?
- säälittävinOnOmistaja
Toyotan älytön ruostuminen ja laadun romahdus ei oikein saa iloisia mieliä Toyotauskovaisten joukoissa, no ihmekös kun luotettavuus on ollut ainoa hyvä asia Toyotassa ja nyt sekin on sulanut säästöihin.
- näin
koko maailma näki jälleen miten heikkoja koreja vw valmistaa, skodasta tullut iskuvaimennin konepellin läpi. tämä on syy ja seuraus tahallisesta teräspellin heikentämisestä josta vw jäi toissaviikolla kiinni, huijaus jatkunut vuodesta 1998 lähtien. yksikään vag auto ei täytä edes minimi kolariturvallisuus vaatimusta 1998 vuosimallista lähtien.
- mölistä.pitää
Et ressukka taida edes ymmärtää joustintuen rakennetta, eikö isi ole kertonut?
- valheellaFaktaaVastaa
Ihan Holistin omia juttuja nuo teräksen heikentämiset. Kummasti poika keksi tuon legendan kun Toyota kärysi käyttäneensä yli 10 vuotta KobeSteelin paskapeltiä autoissaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759