candy candy

shounen1981

mistä voisi laata semmoisen animesarjan kuin candy candy. varmaankaan kovinkaan moni ei ole sarjasta kuullut mutta kysympähän kuitenkin.

10

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jubei-chan
    • murokeksi

      Tuohan on yksi lapsuusajan klassikoita! uskon, että aika moni on kyseistä sarjaa nähnyt:)
      Jos et muualta löydä niin kannattaa koluta kirppareita ja anatikvaareja, sillä niistä saattaa löytyä VHS:nä ja sitten jossain kirjastossa olin näkevinäni lainattavien kasettejen joukossa ja sitten joku oli kuulemma vuokrannutkin jostain koko sarjan:)

      • Kiesus

        Heh, candy oli tosiaan lapsena eräs suosikeista. Mikäs sen tumman tytön nimi olikaan.. Ei tule mieleen.. Hienoa että joku muukin on katsellut.


      • murokeksi
        Kiesus kirjoitti:

        Heh, candy oli tosiaan lapsena eräs suosikeista. Mikäs sen tumman tytön nimi olikaan.. Ei tule mieleen.. Hienoa että joku muukin on katsellut.

        Tuossa muistelin kyseistä sarjaa ja nyt sitten tuon leffan laitoin lataamaan:) Kyllä sitä kelpaa sitten katsella vanhoja muistellessa...heh.. Löytyy minulta tosin jokin ekstra kasetti kysistä sarjaa, mutta muuten olen katsonut vain kavereilla... Oi niitä aikoja!Suomeksi dubatuissa versioissa sen tytön nimi taisi olla jokin aino?


      • kipikip
        Kiesus kirjoitti:

        Heh, candy oli tosiaan lapsena eräs suosikeista. Mikäs sen tumman tytön nimi olikaan.. Ei tule mieleen.. Hienoa että joku muukin on katsellut.

        ai sen tummatukkasen? anni


    • Ranôrora

      No, siinä se sit tulikin.. Esim. videofirma makuunista saa lainattua..

    • tomoe

      hain candy candyn. mikä ohjelma pitää asentaa että pystyy katsomaan tuon elokuvan. ei huvittaisi kovinkaan montaa testata että millä voisi katsoa.

      • murokeksi

        Minä hain myös ja siskon kanssa tuossa katsellaan ja vanhoja muistellaan*naurua*... minä ainakin katson windows media playerillä.... eli sillä voi katsoa:)


    • neko.0

      Candy Candyhä on ihan paras xD Varsinkin suomeks puhuttuna(kauheeta..). Deeceestä en ainakaan löytäny kun joskus aikoinaan hain 0.o Mutta se saattaa johtua siitäkin että en sitä oikein osaa käyttää..

    • Candy fani

      Huutonetissä on yksi henkilö joka myy candy candy boxeja, jotka sisältävät kaikki jaksot. itse ostin sieltä omani ja hyvä oli! :D maksaa jonkun 70€ postituskulujen kanssa, mutta oli hintansa väärti. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe