Tapaa Israelin puhujat ja arabipuhujatkin ja taitelijat jo Suomessa:
https://www.iy.fi/tapahtuma/israel-ajan-merkkina-israelin-ystavat-ryn-110-vuotisjuhlakonferenssi-kuhmossa-17-19-8-2018/
Suomessa Israel-tapahtumaaa
5
242
Vastaukset 5
- AAMENjaPISTE
Onpas viekkaasti suuniteltu ajoitus päästä sisälle "Luterilaisessa valtion-kirkon maassa" ??? Siionistit ovat huomanneet "iskeä suoraan uskonnolliseen SUONEEN", myrkyttäen sen totaalisesti. Mainostamalla ISRAEL jumalan kansana, vetää pimennysverhot luterilaisten silmille. Suomi, ja
suomalaiset voisivat "ostaa lisäaikaa" itselleen ennen täydellistä harhautusta, pitämällä vaikka
omat opitut harhaoppinsa kirkkokuntiensa sisäpuolella. Nykypäiville tarkoitetut ennustukset,
totisesti ovat käymässä toteen. Juutalaisten opettamasta "uskonnosta ei ole mitään hyötyä, eikä
pelastuksen toivoakaan kenellekkään ihmiselle. Turhha hyrinää kun ruumiille veisataan. - eiterroristi
Minkä ihmeen takia tällaisen terroristivaltion edustajat pääsevät puhumaan Suomeen. Itse olen käynyt Israelissa kaksi kertaa, eli ensimäisen ja viimeisen kerran. En halua tavata näitä Jeesuksen tappajia missään päin maailmaa. Kerta riitti.
- eiterroristille
Sen tuossa sanot selvästi, että olet kristinuskoa vastaan, mutta muuten epäonnistuit itsesi ilmaisussa tai oppimateriaalisi kopioinnissa. Vai kärsitkö vain yleissivistyksen puutteesta?
- Ryssän_kiduttajat
Israelilaiset palaavat historiallisille paikoille. Nimittäin näillä seuduilla juutalaiset sotilaat tekivät saksalaisten rinnalla merkittävimmät sotarikoksensa ja saivat siitä hyvästä itse Adolf Hitleriltä rautaristejä.
- eiterroristille
Onpa teillä ryssän kiduttajilla, kuten itseänne kuvailette, pahoja aukkoja yleissivistyksessä ja sivistyksessä yleensäkin.
Kertokaapa nyt ryssän kiduttajat, mitkä ovat nämä juutalaisten merkittävimmät sotarikokset, joiden väitätte vieläpä tapahtuneen Suomen Kuhmon suunnalla? Laittakaapa vielä todisteeksi jotain linkkejä aiheesta kertoviin artikkeleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211719Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60780
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔42640Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö255630- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577