Tapaa Israelin puhujat ja arabipuhujatkin ja taitelijat jo Suomessa:
https://www.iy.fi/tapahtuma/israel-ajan-merkkina-israelin-ystavat-ryn-110-vuotisjuhlakonferenssi-kuhmossa-17-19-8-2018/
Suomessa Israel-tapahtumaaa
5
229
Vastaukset
- AAMENjaPISTE
Onpas viekkaasti suuniteltu ajoitus päästä sisälle "Luterilaisessa valtion-kirkon maassa" ??? Siionistit ovat huomanneet "iskeä suoraan uskonnolliseen SUONEEN", myrkyttäen sen totaalisesti. Mainostamalla ISRAEL jumalan kansana, vetää pimennysverhot luterilaisten silmille. Suomi, ja
suomalaiset voisivat "ostaa lisäaikaa" itselleen ennen täydellistä harhautusta, pitämällä vaikka
omat opitut harhaoppinsa kirkkokuntiensa sisäpuolella. Nykypäiville tarkoitetut ennustukset,
totisesti ovat käymässä toteen. Juutalaisten opettamasta "uskonnosta ei ole mitään hyötyä, eikä
pelastuksen toivoakaan kenellekkään ihmiselle. Turhha hyrinää kun ruumiille veisataan. - eiterroristi
Minkä ihmeen takia tällaisen terroristivaltion edustajat pääsevät puhumaan Suomeen. Itse olen käynyt Israelissa kaksi kertaa, eli ensimäisen ja viimeisen kerran. En halua tavata näitä Jeesuksen tappajia missään päin maailmaa. Kerta riitti.
- eiterroristille
Sen tuossa sanot selvästi, että olet kristinuskoa vastaan, mutta muuten epäonnistuit itsesi ilmaisussa tai oppimateriaalisi kopioinnissa. Vai kärsitkö vain yleissivistyksen puutteesta?
- Ryssän_kiduttajat
Israelilaiset palaavat historiallisille paikoille. Nimittäin näillä seuduilla juutalaiset sotilaat tekivät saksalaisten rinnalla merkittävimmät sotarikoksensa ja saivat siitä hyvästä itse Adolf Hitleriltä rautaristejä.
- eiterroristille
Onpa teillä ryssän kiduttajilla, kuten itseänne kuvailette, pahoja aukkoja yleissivistyksessä ja sivistyksessä yleensäkin.
Kertokaapa nyt ryssän kiduttajat, mitkä ovat nämä juutalaisten merkittävimmät sotarikokset, joiden väitätte vieläpä tapahtuneen Suomen Kuhmon suunnalla? Laittakaapa vielä todisteeksi jotain linkkejä aiheesta kertoviin artikkeleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885