Hei. Olen vuokraamassa. Vuokraaja on mies joka on vuokrannut tämän asunnon alunperin opiskelija-asunnoksi itselleen, mutta muuttanut kuulema tyttöystävän luo nyt samalle paikkakunnalle. Hänellä on vuoden kestävä sopimus tähän asuntoon mihin yrittää minua nyt kovasti saada muuttamaan. Vuokra olisi todella hyvä, ja sijainti hyvä. Hänellä on kuulema vuokranantajan lupa jälleenvuokrata se. Sanoi tekevänsä voittoa kun vuokraa sen minulle eikä esim irtisano sitä. Vaikuttaakohan esimerkiksi kelan tukiin jos nyt päättäisin kokeilla tätä. Vai vaikuttaako hämärätouhulta? Toivoisin vastauksia jos ymmärsit tekstistä mitä tarkoitin.
Epäilyttävää vai ei?
Nesterallitytto98
2
434
Vastaukset
- Jälleenvuokraus
Pyydä mustaa valkoisella siitä että vuokralaisella on lupa jäleenvuokraukseen. Ja muista tehdä vuokrasopimus kirjallisena.
- vuokvuok
Otappa yhteys tähän vuokranantajaan ja keskustele hänen kanssaan. Sinua voidaan huijata pahasti. ja jos haet asumistukea, et saa, koska vuokrasopimus on toisen nimissä.
Mutta luulisi, että jos vuokranantaja saa sinusta uuden asukkaan ilman vuokrattomia kuukausia, miksei hän tekisi uuden sopimuksen sinun kanssasi.? Jää tämä välistävetäjä pois kuvioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501607
- 621562
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101128- 60931
- 49914
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556