Hei. Olen vuokraamassa. Vuokraaja on mies joka on vuokrannut tämän asunnon alunperin opiskelija-asunnoksi itselleen, mutta muuttanut kuulema tyttöystävän luo nyt samalle paikkakunnalle. Hänellä on vuoden kestävä sopimus tähän asuntoon mihin yrittää minua nyt kovasti saada muuttamaan. Vuokra olisi todella hyvä, ja sijainti hyvä. Hänellä on kuulema vuokranantajan lupa jälleenvuokrata se. Sanoi tekevänsä voittoa kun vuokraa sen minulle eikä esim irtisano sitä. Vaikuttaakohan esimerkiksi kelan tukiin jos nyt päättäisin kokeilla tätä. Vai vaikuttaako hämärätouhulta? Toivoisin vastauksia jos ymmärsit tekstistä mitä tarkoitin.
Epäilyttävää vai ei?
Nesterallitytto98
2
406
Vastaukset
- Jälleenvuokraus
Pyydä mustaa valkoisella siitä että vuokralaisella on lupa jäleenvuokraukseen. Ja muista tehdä vuokrasopimus kirjallisena.
- vuokvuok
Otappa yhteys tähän vuokranantajaan ja keskustele hänen kanssaan. Sinua voidaan huijata pahasti. ja jos haet asumistukea, et saa, koska vuokrasopimus on toisen nimissä.
Mutta luulisi, että jos vuokranantaja saa sinusta uuden asukkaan ilman vuokrattomia kuukausia, miksei hän tekisi uuden sopimuksen sinun kanssasi.? Jää tämä välistävetäjä pois kuvioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942842Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762239Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401256