Ostaisitko kissan tältä henkilöltä

Yööööghhä

Myydään: kissanpennut hinta 150 e

Kirjava harmaa/valko/kerma tyttö ja oranssi poika pennut hyvään loppuelämän koteihin missä ovat sen 20 vuotta ja haluan joskus kuulumisia heistä.Loppuelämän koti ehdoton vaatimus, ei luovuta allergian takia eikä parisuhteen loppumisen, oman vauvan ei minkään takia!Kuvan laittaminen ei onnistunut, laitan kiinnostuneille. 150eur pentu, 200eur jos pääsevät samaan kotiin toistensa leikkiseuraks. Ovat syntyneet 10.5 ja luovutus viikolla 32 jolloin luovutus iässä. Pennut ovat useasti madoitettu.

24

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinävastaus

      En ostaisi.

    • valvontaaneiheitteille

      Jos olisin ostamassa, niin kyllä.On hienoa,et myyjä etsii kissan kokoelämäksi niille kotia Nykyään on hetkenmielijohteesta ottajia, jotka kyllästyy vuodessa,tai kun kissa sairastuu virtsatulehdukseen halvan kuivaruuan vuoksi.
      Meillä edellinen kissa eli 22vuotiaaksi, joten niin pitkästi kissanpitoon on sitouduttavakin.

      • Enpähänostais

        Lähinnä rasittaa tuollainen tekopyhyys. Ollaan muka etsimässä "loppuelämän koteja" ja tykitetään itsestäänselviä vaatimuksia ostajaehdokkaille, mutta itse ei olla tehty edes vähimmäisvaatimuksia pennuille. En taatusti hommaisi katteja 3-numeroisella summalla henkilöltä, joka on vain madottanut pennut.


      • Juuri luovutusikään tulleet pennut ovat olleet liian nuoria rokotettaviksi aiemmin


    • lisäätietoja

      En ostaisi näillä tiedoilla. Ostajaan keskittyminen ilmoituksessa ei kerro vielä mitään olennaista. Itse haluaisin tietää, miksei pennuille ole tehty muuta kuin madotus, ovatko sisä- vai ulkokissoja, miten/miksi ovat saaneet alkunsa jne. Hyvästä ostajasta keuhkoaminen ei tee myyjästä hyvää, joten itsestään ja pennuista kertominen pitäisi olla vähintään yhtä tärkeää.

      • osaankysyä

        Minä oon itse aina kysellyt muitakin,kun mitä ilmotuksessa on.Joissakin kun on vaan esim.kissanpentuja,luovutusikäsiä.


      • kyselesitten
        osaankysyä kirjoitti:

        Minä oon itse aina kysellyt muitakin,kun mitä ilmotuksessa on.Joissakin kun on vaan esim.kissanpentuja,luovutusikäsiä.

        Meinasit, että tuollaiselle lähetettäisiin kilometrin mittainen lista kysymyksiä ja olettaisit myyjän vielä vastaavankin? Suurimmalla osalla on parempaakin tekemistä kuin kysellä asioita, jotka myyjä olisi laittanut ilmoitukseen, jos olisi pennuille muuta tehnyt. Kun niitä ei ilmoituksessa mainittu, niin on äärimmäisen epätodennäköistä, että mitään muuta on tehty. Turha niistä alkaa kyselemään, ellei satu jostain kumman syystä olemaan liikaa vapaa-aikaa.


    • huhuhu96

      En todellakaan ostaisi :D Eriasia jos kissa olisi rokotettu,fiv-testattu ja madotettu moneen kertaan ja mukaan tulisi tuttua ruokaa. Torissa saa välillä nauraa kun jotkun myyvät ihan tavallista maatiaista 300e ihan vaan siksi kun sillä on pitkä turkki XD

    • eiIlmaiseksi

      Parempi liian kova hinta, kuin jaella ilmaiseksi juopoille ja kakaroille kiusattavaksi.

      • LässynLää

        Siinä tulikin jokaisen pentutehtailijan motto. Jännästi vain unohdetaan se tosiasia, etteivät nuo ole kaksi ainoata toimintaperiaatetta, ja molemmat yhtä syvältä. Kolmas, ja paras vaihtoehto, olisi pyytää asianmukaista hintaa asianmukaisesti hoidetuista pennuista.


      • pussititittes

        Mistä ne juopot ja kakarat kattejaan ilmaiseksi saisivat paitsi niiltä, joilla on itselläänkin ollut katit hunningolla? :D Ei asiallisten kasvattajien tarvitse edes miettiä ilmaiseksi antamista taikka sitä, että hinta olisi liian kova.


      • onnekkaat96

        Pakko kommata että mä en ole yhdestäkään kissasta luovutus hetkellä mitään maksanut,enkä ole juoppo tai kakara vaan ihan tavallinen nuori nainen :) Mun kissat on onnekkaita että oon ehtinyt varata ne ennen nuita kakaroita ja juoppoja :)


    • Ntön

      Minä en voisi ostaa tuollaiselta myyjältä kissaa enkä koiraa. Haluan kyllä tarjota lemmikille sen elämän mittaisen kodin, mutta en voi - eikä kukaan voi - taata sitä, etteivät olosuhteet muutu. 20 vuodessa tapahtuu useimmille suuriakin elämänmuutoksia, myös sellaisia, joihin ei kissa sovi parhaimmallakaan tahdolla.

      • loppuiänpitäjä

        Esim?
        Oikeesti,liian monet ottaa ajattelematta tarkemmin.Ja haluuvat kiireesti niistä jo eroo ihan pian.Se näkyy toreilla,ja apulassa.Monet nuoret kissat ja koirat on tyrkyllä uusiin koteihin,vaikka on just ite ne ottaneet Ja monet,myös hakee sitä loppuelämän kotia,vaikka itse kykeni vaan muutamaan kk tai vuoteen.Ironista,eikö...

        Minulla on ollu molempia,ja oo pitäny loppuiän.On ollu lapset ja muuttoja,ei oo elukoita kiertoon laitettu.Vaan mietitty miten saadaan niiden kanssa elo sujumaan uudessakin paikassa.


    • eitakuuta

      En ostaisi noin kallista, siruttamatonta, eläinlääkärin tarkastamatonta ja rokottamatonta pentua. Pelkkää tekopyhyyttä tuo lopun elämän kotiin, sillä voihan ihminen vaikka kuolla sen 20 vuoden aikana, sairastua todella vakavasti. Ostaisin kissan eläinsuojeluyhdistyksistä tai löytökodeista, niistä saa isoja kissoja vaikka mitä mallia rokotettuna, madotettuna sirutettuna ja steriloituna. Pennut tietysti steriloimattomia vielä useinkin. Ja niihin ne otetaan takaisin jos elämä koettelee niin, että kissanpito on mahdotonta. Sillä sellaista se elämä on, ei ole kahdenkymmenvuoden takuuta.

      • hyväjuttuompi

        Musta kans noi löytö ja hylätyt kissat se järkevin vaihtoehto.Niitä löytyy monen laisia.Suosittelen muillekkin katsomaan niistä.


    • kysyisinsisältöä

      Voisin ostaakkin.Ei tuo ole kallis, jos pentu olis el tarkistama,ja miel sirutettu.Mut jos ei oo,ni miettisin viellä.

    • Gieivfj

      Halvempia pentuja ei ole hoidettu asianmukaisesti. Ei ole järkeä maksaa pentujen kunnollisesta hoidosta ja jaella sitten ilmaiseksi.
      Kunnolla hoidetut kissat maksaa ja saahan kissa jo itsessään hoidon lisäksi maksaa.

      • Hehhehvaan

        Onko madotettu pentu sinusta asianmukaisesti hoidettu? Mitään muutahan niille ei aloituksen mukaan oltu tehty.


    • rgrghjyuk

      Ostaisin.

    • epäilenn

      En ostaisi. Vaadin pennulle asianmukaista lääkärintarkastusta. Sirutus ja madotus (jos ei toisin sovita) kuuluu myös pennulle tehtäviin toimenpiteisiin. Ei oikeen vaikuta siltä että myyjä välittää pennuista. Tässä ei myöskään kerrota pentujen luonteesta tai emosta mitään. Ruokintaa ei käydä läpi. Hinta on turhan alhainen. Onkohan pennuilla ilmennyt jotain vikoja tai sairauksia kun ei ole haluttu lääkärille viedä? Nämä viat näkyisi sitten papereissa ja myyjä ei voisi väittää että terveitä ovat. Herättää turhan paljon kysymyksiä ja vaikuttaa epäilyttävältä. Varausmaksua ei myöskään ole.

    • tympeetä

      kyyl?mut sit mentäs mun euroilla yhees leikkamaan emo.KENNEL toiminta on SURKEETA.tai ottasin/ostasin EMONKIN.näinku oon jo vuosikymmenet nähny koirien KENNEL/PARITUS touhut nähny,syvää SÄÄLIÄ tunnen.minkäs voit.ei SITÄ nyt KISSOILLA rahastukseen sais mennä.ON NIIN TYMPEETÄ.

    • En kyllä ostaisi

    • Enostais

      Eipä tulisi mieleenkään ostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe