Tuomion muuttuminen hovioikeudessa.

EiTietoaAsiasta

Voi olla tyhmä kysymys, mutta google ei kertonut mitää järkeviä vastauksia ja ajattelin kysyä tietääkö täällä kukaan tästä.

Eli, jos on saanut tuomioksi ehdottoman rangaistuksen päälle 2v, ensikertalainen ja asianajaja kovasti veikkaa tuomion tippumista ainakin -40% tuosta kärjäjillä annetusta tuomiosta.
Jos näin mahdollisesti kävisi, tuomio tippuisi n.18kk ja ensikertalaisena istut tuosta siis puolet?!
Tuomiota istunut/istumassa parhaillaan, sitä lusittu päälle 4kk yhteensä.
Onko tuossa mitää mahdollisuutta, jos hovi tiputtaa tuomiota reilustikin, että pääsisi koevapauteen tai voiko loppu tuomiota esim. muuntaa yhdyskuntapalveluksi ?

2

312

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yykoopeeeiainakaan

Yhdyskuntapalveluksi muuttuminen ei ole mahdollista. Vain jos tuomio putoaa siihen max 8 kuukauteen ehdotonta vankeutta, voidaan muuntaa yykoopeeksi.

Ehdonalainen vapaus/koevapaus menee sitten omien sääntöjensä mukaan, ikävä kyllä tuohon osaan kysymystä en osaa vastata, täytäntöönpano ei oo mun heiniä. Tuskinpa ensikertalainenkaan ihan 4 kk jälkeen ulos pääsee, jos tuomio on 1 v 8 kk (tosin tää nyt on ihan petulla).

• saasnähäjoo

Minulle on ensikertalaisen tuomiosta kerrottu, että puolet alenee suoraan ja vielä kolmasosa hyvällä käytöksellä. Tämä hyvä käytös alennetaan siis vasta, kun on istumassa linnassa.Näinollen 6 kuukautta
      jää lusittavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1732
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      105
      705
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      18
      549
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe