KÄNNYKÄLLÄ KUTITTELU

selitystä.please

Olen joutunut kohteeksi viime aikoina useassa kaupungissa, esim. kahviloissa.
On kutiteltu päänahkaa, poskea, käsivartta Kun on katsonut siihen henkilöön päin, jonka on arvellut jotakin "e-asetta" käyttävän, on ammuttu kurkkuun. Se onkin pahempi juttu. Ei voi hengittää eikä niellä. Kauheasti vaan yskiä.

Ihmettelin ensin, onko nettikauppaan tullut joku ultraäänijuttu tai vastaava Sitten kerran näin, kuinka kännykän alalaidan laturin aukkoa kohdistettiin minuun, ja kurkkuun. Yleensä, kun olen kääntynyt katsomaan, on kännykkää pidetty pystysuorassa.

On kännykäsä muitakin aukkoja.

Mikä on energia: . Matalataajuista elektromagneettista aaltoa? Pitkää radiotaajuutta? Mikroaaltoa?

Alan asiantuntijar, kertokaa ja selittäkää.

Viimeksi tämä tapahtui HML:n torikahviossa. -Otin tarjottimeni ja menin teltan keskelle ihmisten sekaan. Ei enää kutisut.

25

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauankidutettu

      Siis onko kyeessä kännykän laajennettu käyttö vai kännykän kuoriin piilotettu häirintälaite,epäilen jälkimmäistä.

    • eisemitääntee

      Käy kysyyn psykiatrilta

      • jääpäodottelemaan

        Ei osaa psykiatri vastata.

        Kerron kun saan selville. Ihan elektroniikan alalta vastaus tulee löytymään.


    • Jofdhw

      fUL-sädetystä epäilen.

    • FaktaaVälillä

      Pari faktaa aloitukseen liittyen. Kännykät ja niiden datayhteydet itse asiassa toimivat mikroaalloilla. Ilmassa sinkoilee mikroaaltoja jatkuvasti sinne tänne eri lähteiden tuottamana. Mikroaallot eivät siis ole salaliitto.

      Energia on tietyn voiman tai kappaleen kyky tehdä työtä. Energia esiintyy useissa eri muodoissa. Eri olomuotojen summa on vakio. Sitä ei synny eikä häviä (säilyvyyslaki). Energia ei ole salaliitto vaan puhdasta fysiikkaa.

      Kännykän pohjassa oleva aukko on usb liitin jota käytetään akun lataukseen ja data-siirtoon. Langattomaan yhteyteen liitin ei kykene. Ei edes salaliittoteorioissa.

      • enolemielisairas

        Hellanduudelis, kun joku luulee hallitsevansa kaiken,

        En epäile mitään salaliittoa, vaan olen joutunut toteamaan häirinnän. Seurasin tilannetta hyvän aikaa ennen kuin päädyin kännykkään.

        Esitän vaihtoehtoja. Tosin itse olen jo päätynyt siihen, että kännykkää on kuori, häirintälaite sisällä.
        Toivottavasti ei ole kansanhuvi, vaan stalkkausta.

        Voi kertoa,että varmasti tiedän elektronisesta häirinnästä enemmän kuin sinä. On pitkäaikaista kokemusta kohteena olemisesta ja sen takia pakollisia opintoja.

        Muinoin olen sorittanut tutkijan kouluksen yliopisitossa kahdea tiedekunnassa. Looginen ajattelu ja johtopäätösten teko on säilynyt selkäytimessä.

        Kirjoittelin asiasta etupäässä tiedoksi häiriköille, että tietävät minun tietävän, Homma on lisääntynyt niin, että joku stoppi pitää panna.


      • Riksunvainottu

        Ylläpito ei tykännyt, että esittelen koulutustani, siis uudestaan:
        --- olen suorittanut tutkijan koulutuksen yliopistossa kahdessa tiedekunnasa.


    • kamato

      Hmm, eräällä johtavalla poliitikollamme on kaksi tutkintoa, merkonomi ja opettaja. Mutta mikä on tutkijan koulutus, kandi, maisteri, vai tohtori?

      • Riksunvainottu

        Maisteri .Siihen aikaan, kun minä opiskelin psykologiaa jas sosiologiaa, koulutus oli tutkijan koulutus. Että käytännön työ piti sitten opiskella valmistumisen jälkeen, mitä nyt harjoittelut oli Hesperiassa ja Lapinlahdessa.

        Siihen aikaan tohtoreita oli vähän, nykyään on tulvimalla.

        Nykyään opetus on erilaista kuin silloin muinoin

        . Olen ihan tyytyväinen, että opetettiin ajattelemaan nk.tutkija. Se pätee edelleen. Sen sijaan ne totuudet asioista, mitä silloin tuhansin sivuin päntättiin, on jo moneen kertaan muuttuneet. - Niinhän se on ollut lääketieteenkin puolella. -Ja niinhän kaikki muukin tieto vanhenee.


        Kiittämättömyys on maailman palkka, minulla vielä pahempaa.
        Olen satsannut aika paljon opiskeluun, tehnyt ahkerasti töitä parhaani mukaan. Palkkana on parinkymmenen vuoden vaino, jossa tuhoamiseeni on käytetty samojakin tietoja ja oppeja, joita minä olen käyttänyt ihmisten auttamiseen. - Olen pitänyt salassapitivelvollisuudesta tiukasti kiinni. - Nyt minulta on viety kaikki yksityisyys, kaikki asiat kaikkienn tiedossa. Mikään tietosuoja ei toimi kohdallani.

        Että semmoinen elämäntarina.


      • siinähän.se
        Riksunvainottu kirjoitti:

        Maisteri .Siihen aikaan, kun minä opiskelin psykologiaa jas sosiologiaa, koulutus oli tutkijan koulutus. Että käytännön työ piti sitten opiskella valmistumisen jälkeen, mitä nyt harjoittelut oli Hesperiassa ja Lapinlahdessa.

        Siihen aikaan tohtoreita oli vähän, nykyään on tulvimalla.

        Nykyään opetus on erilaista kuin silloin muinoin

        . Olen ihan tyytyväinen, että opetettiin ajattelemaan nk.tutkija. Se pätee edelleen. Sen sijaan ne totuudet asioista, mitä silloin tuhansin sivuin päntättiin, on jo moneen kertaan muuttuneet. - Niinhän se on ollut lääketieteenkin puolella. -Ja niinhän kaikki muukin tieto vanhenee.


        Kiittämättömyys on maailman palkka, minulla vielä pahempaa.
        Olen satsannut aika paljon opiskeluun, tehnyt ahkerasti töitä parhaani mukaan. Palkkana on parinkymmenen vuoden vaino, jossa tuhoamiseeni on käytetty samojakin tietoja ja oppeja, joita minä olen käyttänyt ihmisten auttamiseen. - Olen pitänyt salassapitivelvollisuudesta tiukasti kiinni. - Nyt minulta on viety kaikki yksityisyys, kaikki asiat kaikkienn tiedossa. Mikään tietosuoja ei toimi kohdallani.

        Että semmoinen elämäntarina.

        Hesperia ja Lapinlahti.


    • sekoomuksen.voitto

      se on se ihmisen mieli aika herkkä työkalu.

      • valistaja

        Et tiedä, mistä puhut.

        Ja nyt on kyse tästä kännykkäkutittelusta, johon liittyy hengenvaarallinen aspekti. Jos paljastuu kansanhuviksi, täytynee ilmoittaa poliisille.

        Jos on vain stalkkausta, turha ilmoittaa. Poliisi tietää.


      • Riksunvainottu

        Mikäs siinä, voin kertoa, mikä on se hengenvaarallinen aspekti. Kun sillä energialla ampuu kaulaan, kurkussa eli nielussa homma pysähtyy. Ei voi niellä eikä hengittää, yskiä vaan kauheasti, kurkun keskiosalla. On hankala juttu, jos siellä kurkussa on parhaillaan kahvia tai pullaa alaspäin menossa. Voi tukehtua.

        Viis paikallista kutinoista, mutta kurkkuun ampumista on ollut turhan usein. Viimeksi pysähtyi kurkkuun pillimehu ,yskin, yskin. Samalla silmien yläosaan voimakasta valkoista valoa, joka tuotti kipua. Myös takaraivoon räjähtävä kipu. Tuskin meni silmien kautta sinne, eiköhän ammuttu takaraivoon. Ja minä seisoin jyrkänteen reunalla, kun piti ruveta kuvaamaan sen mehun imaisun jälkeen.
        Oli vähän ennen saunaa. Kun siellä oli ihmiiä, ryntäsin sinne. Kyllä olivat yskimien kuulleet, kun yritin olla tukehtumatta. ,,

        En ehtinyt nähdä, kuka oli asialla, kun sokaistiin.

        Kyllä on ne mielisairaudet muissa päissä.


      • varsinanenmesta

        Tämä tapahtui Apparalla.


      • and.behold
        Riksunvainottu kirjoitti:

        Mikäs siinä, voin kertoa, mikä on se hengenvaarallinen aspekti. Kun sillä energialla ampuu kaulaan, kurkussa eli nielussa homma pysähtyy. Ei voi niellä eikä hengittää, yskiä vaan kauheasti, kurkun keskiosalla. On hankala juttu, jos siellä kurkussa on parhaillaan kahvia tai pullaa alaspäin menossa. Voi tukehtua.

        Viis paikallista kutinoista, mutta kurkkuun ampumista on ollut turhan usein. Viimeksi pysähtyi kurkkuun pillimehu ,yskin, yskin. Samalla silmien yläosaan voimakasta valkoista valoa, joka tuotti kipua. Myös takaraivoon räjähtävä kipu. Tuskin meni silmien kautta sinne, eiköhän ammuttu takaraivoon. Ja minä seisoin jyrkänteen reunalla, kun piti ruveta kuvaamaan sen mehun imaisun jälkeen.
        Oli vähän ennen saunaa. Kun siellä oli ihmiiä, ryntäsin sinne. Kyllä olivat yskimien kuulleet, kun yritin olla tukehtumatta. ,,

        En ehtinyt nähdä, kuka oli asialla, kun sokaistiin.

        Kyllä on ne mielisairaudet muissa päissä.

        Kuulostaa ihan siltä, että Jeesus yrittää herätellä sinua. Kuuluiko myös ääniä, kuten enkelikuoroa tai suurten vetten pauhua?


      • olettetyhmiä

        Enempi paholaisen hommiksi sopi.


      • and.behold
        olettetyhmiä kirjoitti:

        Enempi paholaisen hommiksi sopi.

        Kyllä valkoinen valo viittaa enemmän Enkeliin. Kurkkuun saattoi mennä enkelin siipisulka.


    • Epätietoine.n

      Muutamia tarkentavaia kysymyksiä kännykällä kutitetulle tutkijalle:

      1. Jos tällainen tekniikka olisi oikeasti olemassa niin miksi juuri sinut olisi valittu kohteeksi?

      2.Kuka tämä "kutittelija" on?

      3. Mihin tämä tekniikkaa perustuu?

      4.Miksi tämä "kutittelu" mielestäsi vaikuttaisi vain sinuun eikä muut kahvilassa tai sen ympäristössä olevat altistu tälle "kutittelulle"?

      5.Miksi esität kysymyksiä kun kerran tutkijana tiedät jo kaiken etkä hyväksy sitä että ongelma onkin ehkä jossain muualla kuin ympäristössäsi?

      • kauankidutettu

        Vastaukset löytyvät aikaisemmista viesteistä paitsi tekniikkaa en voi tietää. Tyhmiä kysymyksiä.


      • Ankkapaistia

        Sitä samaa kuin ennenkin rixun palsta samaa täynnä.


    • lääkäriauttaa

      Harhaluuloisuushäiriö diagnoosikoodi F22

    • kalikkakalahti

      Johan koirat älähti.

    • itsekin.kokenut

      Minuakin täräytettiin torikahvilassa säteellä mahaan. Heti alkoi kouristella ja kohta tuli ripuli housuun. Siitä sitten valuttelin shortsinlahkeesta pahviseen kahvimukiin.

    • valistaja

      Uskallanko kertoa. Pitkästä aikaa jouduin"kännykän"kanssa tekemisin, nyt Riksussa. Nyt minulle lähes esiteltiin sitä, ei ammuttu, muuten samat kuviot.
      Kyllä, kaikki, jotka ovat sitäminuun kohdistaneet, ovat olleet ei-suomalaisia. Eivät näitä uusia turvapaikanhakijoita, vaan jo jonkin aikaa maasa olleita. Olen joidenkin kuulluut päästävän suustaan suomen kieltä.


      Että onko minut myyty matuille.

      • ymmärtäjä

        No se selittääkin vihreiden ja demareiden mielisairauden. matut ovat ottaneet luureillaan heidän mielensä haltuunsa. heikkoluonteiset on helpompi säteilyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe