Sunnuntain 29.7. Veikkausliigakierros jatkoi vuosia jatkunutta linjaa, joka johtaa kotimaisen potkiskelun kohti entistä syvempiä pohjamutia. Vaan olihan eilisen kierroksen anti iso yllätys kaikille realistillekin.
Kierroksella molemmat vahvojen jalkapallomiljonäärien "älykkäästi" ja ihan omilla rahoilla kasaamat joukkueet (SJK ja KuPS) hävisivät lilliputeille. Varsinkin Seinäjoen laji-intoilijan näytöt ja asiantuntemus hauskuuttavat jo muuallakin kuin Pohjanmaan huoltoasemakeskusteluissa.
Sunnuntain seitsemästä maalista vain yksi taisi mennä kotimaisen potkijan piikkiin, vaan olihan se komea. Oli ainoa, joka pääsi Urheiluruutuun näytille.
KuPS:n jeppe osui palloon 25 metrin päässä maalista ja monotti jonnekin yläilmoihin, josta se yllättäen päätyi yhden pompun kautta maaliin. Siis omaan rysään....
Pelit alkavat olla tasoltaan sellaisia, että Veikkauksen rooli herättää väistämättä keskustelua. Onko valtion firmalle hyväksi työntää työntää euroja lajiin, joka lähettää rahat maailmalle ja tuo niillä maahan tuntemattomia ulkomaisia onnenonkijoita, jotka taas vievät peliajan kotimaisilta pelureilta.
Suunta totutun vakaa
Reipas61
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306427Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144894Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle423336IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623171Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3651805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111628- 731446
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861378Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 851249