Niin,millaisia kokemuksia täällä on ihmisillä kaihileikkauksesta,onko auttanut ko. vaivaan ja onko ollut minkä verran jälkikomplokaatioita leikkauksen jälkeen jne. ? Itse olen n.5-kymppinen mies jolla on ollut tiedossa jo muutamia vuosia että kaihit on molemmissa silmissä mutta haittaamaan on käynyt vasta n. parin viimeisen vuoden aikana ja nyt olisi mitä todennäköisimmin ainakin jotain operointi,laserointia tms. edessä pikapuoliin.
Kaihileikkauksesta kokemuksia ?
1
271
Vastaukset
- Nainen59
Minulla on kumpienkin silmien kaihileikkauksesta nyt n. 3 kuukautta aikaa. Kaukonäköni parani täysin (ennen miinukset -9,25 ja -8,25), mutta lähinäkö meni. Siihen tarvitsen plussalasit ja periaatteessa lasit muutoinkin, kun on hajataittoa ja karsastusta eli käytän ns. työlaseja lukemiseen, television katseluun ja tietokoneella oloon. Sanotaan, että kaihileikkauksesta toipuu nopeasti. Kohdallani ei näin ole käynyt vaan oireet silmissä ovat jatkuvat: kuivumista, tikuttelua, liimautumisen tunnetta, toisinaan vetistävät valtavasti ym. Olin HUS:n palvelusetelillä yksityisellä leikkauksessa ja voin sanoa, että jälkihoito tällä yksityisellä taholla on erittäin huonoa, ainakin minun kohdallani. Jälkioireitani ei oteta "todesta", potilas on jätetty ns. "oman onnensa nojaan." Tuttavani, jotka ovat olleet julkisella puolella ko. leikkauksessa, ovat saaneet täysin erilaisen hoidon. Yksityiset klinikat tekevät näitä leikkauksia "likuhihnameiningillä", potilas on sivuseikka. Oletko nimim. "Puolinäkö" jo ehtinyt käydä leikkauksessa ja jos, niin mielelläni kuulisin sinun kokemuksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751990- 1721721
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691588Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241393Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys991372- 1001037
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56800