Moottori ei pyörähdä

TaTuLa

Osaisko joku kertoo mistä vois vian etsinnän aloittaa... mulla 150cc mönkijä. Starttitoimii mutta moottori ei pyörähdä käyntiin. Missä vika... startin rattaat pyörähtää mutta ei ilmeisesti osu tai jotain niin moottoriin meneviin rattaisiin. Tää akka ei ite ymmärrä mistä lähtee alottaa hommaa

12

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiukkatyyne

Onko siinä pendiks laite, vai vapaakytkin, joka irrottaa, kun kone käynnistyy??

• TaTuLa

Tähän en osaa vastata...
        Työntämällä saa käyntiin... joku sano että puolassa vois olla vikaa... mut en tiiä... startti pyörittää ja on kunnossa mutta ei ota moottorin rattaisiin kii.. kai... kun starttaa kuulostaa kuin pyöris tyhjää

• Monkkarii

Pyöriikö motor myös, jakoketjua myöten tietysti vai eikö iske kiinni starttiin?

• TaTuLa

Hmm... ei iske starttiin... luulisin...

• tiukkatyyne

Se nyt ei käy ainakaan lämpimänä ollenkaa, mikäli puola olisi viallinen, joten unohda se, samoin kuin ruotsi :) Hitto kun näkis niin vois sanoo, tai korjata.. saatko helposti sen starttimoottorin irti, pääset näkemään, mikä siinä mättää..

• TaTuLa

Oon ottanut startin irti ja senkin nähnyt et startti pelaa, pyörii... mutta luulen että se hammasratas ei ota kontaktia moottorin hammasrattaaseen että se pääsis pyörähtää.. pitääkö ottaa koko moottori irti vai mitä.... pää hajoo ku ei osaa...

• 987789

Jos kyseesä kiinan mönkäri startti pyörittä moottoria ketjun välityksellä, Vauhtipyörässä vapautin nastat. Pitävät vain toisinpäin pyöriessä,,,,Eli vauhtipyörän koppa irti vika selviää katselemalla ja starttamalla

• startmotors

Spendiksen rasvaus ja herkistys niin jo syttyy mönkäre tulille.

• tiukkatyyne

Oon satakunnassa, ootko liki, että voisin avittaa??

• TaTuLa

En oo 😰

• tiukkatyyne

ok, kun se startti on sulla kädessä, ja starttaat, tapahtuuko seuraavaa, ratas tulee nopeasti ulospäin, samalla pyörien, ja kun lopetat, menee se takaisin alkuasentoon? Ellei se tuota tee, ja sanot ettei se yllä koneen rattaille, jotka ilmeisesti näkyvät, kun reikään katsot, vai mitä, silloin PENDIX on rikki..

• 987789

Se startin akseli menee hammasrattaan läpi. Jos olet startin poistanut se ratas tippunut pois. Joudut käyttämään koppaa irti....Noissa mönkärin starteissa ei ole pendiksiä. Se vapautin on vauhtipyörässä 3 nasta kiekkoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5071
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      3463
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1300
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1292
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      845
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      773
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      36
      757
    Aihe