Windowsin pasianssissa bugi

kelvoton_peli

Pasianssi (solitaire) lukitsee pakan lopussa, ettei sitä voi enää selata. Jos pakkaa voisi selata normaalisti loppuun asti, saisi useasti pelin menemään läpi tai ainakin enemmän kortteja kasaan.

7

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdrygyuiodrty

Jos jalkapallossa vois käyttää useampia palloja yhtäaikaa niin sais enemmän maaleja?

• pasi.ja.anssi

Kannattaa lukea kyseisen pasianssin säännöt.
      Luultavasti tuossa tuntemattomassa ) pasianssissa saa selata pakan kolme (3) kertaa läpi.

• kelvoton_tekele

Ei pasianssissa ennen ollut mitään rajoituksia pakan selaukselle, oli vain valinta nostetaanko yksi vai kolme korttia kerralla.
        Löytyykö enää mistään alkuperäistä pasianssia, ja saako sen toimimaan win10:ssä?

• pasi.ja.anssi
        kelvoton_tekele kirjoitti:

Ei pasianssissa ennen ollut mitään rajoituksia pakan selaukselle, oli vain valinta nostetaanko yksi vai kolme korttia kerralla.
        Löytyykö enää mistään alkuperäistä pasianssia, ja saako sen toimimaan win10:ssä?

No, kai ne Windows pasianssit ovat sitten olleet leluja vaikka sen vajaa 40-vuotta kun minä noita olen tietokoneella pelaillut niin aina on tainnut "kortti kerrallaan" olla vain kolme jakoa.

• pilattu.on
        pasi.ja.anssi kirjoitti:

No, kai ne Windows pasianssit ovat sitten olleet leluja vaikka sen vajaa 40-vuotta kun minä noita olen tietokoneella pelaillut niin aina on tainnut "kortti kerrallaan" olla vain kolme jakoa.

No en ole koskaan törmännyt tuollaiseen kolmen jaon rajoitukseen. Yleensä selaan aluksi pakan läpi muutamaan kertaan ihan huvikseni, ennen kuin alan varsinaisesti pelaamaan.

• AsusDeluxe

Koitas wanhaa huijausta: Ctrl + Shift + Alt. Nuo siis pohjassa kun klikkaat pakkaa, niin tulee kortti kerrallan ja saat varmaan selata pakkaa maailman tappiin.

• tutki-asetuksia

Pasianssissa on luultavasti joitain asetuksia joita voi muutella. Kokeilepa katsoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      3902
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      32
      3497
    3. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      127
      1882
    4. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1656
    5. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      102
      1232
    6. Onko kaivatullasi jokin taito

millä saada sinut polvilleeen?
      Ikävä
      37
      849
    7. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      798
    8. Se mitä meidän välillämme oli

Oli vasta lämmittelyä. Haluatko sukeltaa syvään päähän ✨
      Ikävä
      49
      721
    9. Ajattelin valvoa vielä tunnin

hänestä haaveillen..
      Ikävä
      55
      689
    10. En halua nähdä sua enää

jos et tunne mitään mua kohtaan. Mitä muuta kuvittelet? Olen roikkunut sinussa. SINUSSA!
      Ikävä
      66
      621
    Aihe