Windowsin pasianssissa bugi

kelvoton_peli

Pasianssi (solitaire) lukitsee pakan lopussa, ettei sitä voi enää selata. Jos pakkaa voisi selata normaalisti loppuun asti, saisi useasti pelin menemään läpi tai ainakin enemmän kortteja kasaan.

7

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdrygyuiodrty

      Jos jalkapallossa vois käyttää useampia palloja yhtäaikaa niin sais enemmän maaleja?

    • pasi.ja.anssi

      Kannattaa lukea kyseisen pasianssin säännöt.
      Luultavasti tuossa tuntemattomassa ) pasianssissa saa selata pakan kolme (3) kertaa läpi.

      • kelvoton_tekele

        Ei pasianssissa ennen ollut mitään rajoituksia pakan selaukselle, oli vain valinta nostetaanko yksi vai kolme korttia kerralla.
        Löytyykö enää mistään alkuperäistä pasianssia, ja saako sen toimimaan win10:ssä?


      • pasi.ja.anssi
        kelvoton_tekele kirjoitti:

        Ei pasianssissa ennen ollut mitään rajoituksia pakan selaukselle, oli vain valinta nostetaanko yksi vai kolme korttia kerralla.
        Löytyykö enää mistään alkuperäistä pasianssia, ja saako sen toimimaan win10:ssä?

        No, kai ne Windows pasianssit ovat sitten olleet leluja vaikka sen vajaa 40-vuotta kun minä noita olen tietokoneella pelaillut niin aina on tainnut "kortti kerrallaan" olla vain kolme jakoa.


      • pilattu.on
        pasi.ja.anssi kirjoitti:

        No, kai ne Windows pasianssit ovat sitten olleet leluja vaikka sen vajaa 40-vuotta kun minä noita olen tietokoneella pelaillut niin aina on tainnut "kortti kerrallaan" olla vain kolme jakoa.

        No en ole koskaan törmännyt tuollaiseen kolmen jaon rajoitukseen. Yleensä selaan aluksi pakan läpi muutamaan kertaan ihan huvikseni, ennen kuin alan varsinaisesti pelaamaan.


    • AsusDeluxe

      Koitas wanhaa huijausta: Ctrl Shift Alt. Nuo siis pohjassa kun klikkaat pakkaa, niin tulee kortti kerrallan ja saat varmaan selata pakkaa maailman tappiin.

    • tutki-asetuksia

      Pasianssissa on luultavasti joitain asetuksia joita voi muutella. Kokeilepa katsoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe