-Kanin poikasia käsiteltäisiin OIKEASTI päivittäin siitä asti kun lähtevät pesästä liikkeelle
- Kasvattajalla on tavoitteena kasvattaa kaneja jotka sopivat aloittelijoille ja lapsiperheille mutta myös jalostuskäyttöön
- Väreinä olisi i ruskea otter,egern otter,sininenvk,mustavk,isabella,sininen ja musta
- Kanit söisivät laadukasta KANEILLE tarkoittetua pellettiä
- Kanit tottuisivat arjen ääniin kuten imuriin ja rappukäytävästä kuuluviin ääneihin
- Kanit tottuisivat myös olemaan vapaana 24/7 ja käyttämään kissan vessaa papanoiden ja pissojen tekoon
-Kanin hinta olisi 60-90e väristä riippuen
Ja kani luovutettaisiin 8-12 vk iässä :)
Tämän perusteella ostaisitko kania? :)
Ostaisitko kyseiseltä kasvattajalta?
3
187
Vastaukset
- Kanifani123
Voisin jopa ostaakkin, ihan hyvältähän tuo kuulostaa (:
- Ostatoki
No, jos mainospuheet uppoavat noin helposti sinuun, niin osta pois. Minä henkilökohtaisesti bongaan jokusen hälyyssignaalin, joten jäisi ostamatta, jos tuolla tavalla mainostettaisiin.
- pupeliloppeli
värien peruusteella en ostaisi jos ei olisi todisteita että on käynyt kasvattaja kurssin ja VARSINKIN värikurssit MOLEMMAT! hinta olisi liian kallis jos et ole käynyt kursseja, virallinen kasvattaja ja kani tarvisi sukupaperit. kanit ei opi vessaan automaaattisesti edes tuossa iässä se oppii vasta uudella omistajalla...eli sitä ei tarvitse osata. jA kanit pitäisi olla viimeistään jo 12vko iässä uudessa kodissa tai sitten pitää erottaa emosta! SIIS urokset tarkoita, naaraat voi pitää emonsa kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007