Bi-ukkomies jolla asuntoauto...

M44-utelias-Tre

Taitaapi olla aikaslailla toiveajattelua, että tällaisella palstalla kävisi joku rento ukkomies näitä kirjoituksia lueskelemassa...

Mutta jos sitä kumminkin joku 40 (ikä ei sinänsä ole kriteeri) asuntoauton omistava bi-ukkomies sattuisi palstalle niin täällä ois toinen 40 naiselle varattu mies joka etsisi sellaista mukavaa kaveria jonka asuntoauton kyytiin hypätä, jonka kanssa jonnekin syrjemmälle ajella ja jolle voisi sitten rauhaisassa paikkassa "hieman pyllistää", saaden sopivan kokoista kovaa kalua peppuunsa...

Plussaa olisi vielä josko asuntoautosta löytyisi pedin tai muun peuhauspaikan vierestä peili josta tätä astumistaan voisi seurata :) Ei toki pakollista...

4

638

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihänukm

Eihän bisse ukkomiehet petä koskaan, siitä olen saanut lukea paljon täällä, ne petturit ovat vain homoja.

• Mm46

Miksi pyllistykseen asuntoautoja, eikö tavallinen bisse tavallisessa autossa kävisi?

• M44-utelias-Tre

Eihän tuo nyt kovinkaan helppoa olisi tavallisessa autossa sille sopivalle kaverille pyllistää...? Hieman taitaisi olla ahdasta... :(
        Tällaisella asuntoautolla kun olisi mahdollista vaikkapa juuri marketin parkkipaikalle ajella ja siellä touhuilla... ;)

• Kahdeksantoistasenttinen

Jyväskylässä olisi tarvetta asunto- tai retkeilyauton kanssa liikkuvalle kyrvänimijälle. Voisimme tavata jonkun marketin parkkipaikalla keskellä päivää. Olisi mukava löhötä sohvalla ikkunan ääressä ja katsella ohi kulkevia ihmisiä samalla kun imuri työskentelisi alakerran parissa.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2002
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      620
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      31
      556
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      460
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      460
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      459
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      44
      428
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      417
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      413
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      401
    Aihe