Moro!
Onkos porukalla vielä käytössä Matsui MPA9KWR -ilmastointilaite?
Kuva vastaavasta laitteesta löytyy täältä:
https://www.google.fi/search?q=matsui mpa9kwr&client=ms-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjayM36lMncAhUBM5oKHX9hCpsQ_AUIESgB&biw=360&bih=560#imgrc=ZjB2qricyv1j-M:
Miten olette huoltaneet sitä, muuta kuin kerääntyneet vedet valuttanu säiliöstä pois? Pitääkö lisätä jotain kylmäainetta, tms?
Meillä tuo laite pelittää jo kahdeksatta kesää ja tällasen hellekesän kuluessa haluais pitää hyvää huolta sen toimivuudesta.
Matsui MPA9KWR
6
4424
Vastaukset
- liianradikaalia
Itse tein niin, että luin ohjekirjan. Wanhanaikaistahan se on somessa kyselyyn verrattuna.
- Minsku88
Niinpä olisin tehnyt minäkin, jos ois ohjekirja vielä tallessa. ;) Unohtui siis lisätä, että ohjekirjaa ei ole enää.
- Kuten_tämäkin
Noin 90 pros aloituksista on joko provoja tai johtuvat aloittajan tyhmyydestä
- Anonyymi
Ei muuta kuin takakansi 15 ruuvia auki.Imurilla hellävaraisesti pölyt kennojen pinnoilta pois.
Auttaa jäähdytystehoin - Anonyymi
Täällä ehkä herran vuonna 2010 ostettu Matsui MPA9KWR vehje, joka ei enää kylmennä. Olisko kylmäaineet karanneet. Huolto kuulemma Helsingissä 150e.
- Anonyymi
Mitä seuraavaksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372421
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362416- 951731
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861281Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51175Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2671029- 52976
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747- 27740