Moro!
Onkos porukalla vielä käytössä Matsui MPA9KWR -ilmastointilaite?
Kuva vastaavasta laitteesta löytyy täältä:
https://www.google.fi/search?q=matsui mpa9kwr&client=ms-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjayM36lMncAhUBM5oKHX9hCpsQ_AUIESgB&biw=360&bih=560#imgrc=ZjB2qricyv1j-M:
Miten olette huoltaneet sitä, muuta kuin kerääntyneet vedet valuttanu säiliöstä pois? Pitääkö lisätä jotain kylmäainetta, tms?
Meillä tuo laite pelittää jo kahdeksatta kesää ja tällasen hellekesän kuluessa haluais pitää hyvää huolta sen toimivuudesta.
Matsui MPA9KWR
6
5020
Vastaukset
- liianradikaalia
Itse tein niin, että luin ohjekirjan. Wanhanaikaistahan se on somessa kyselyyn verrattuna.
- Minsku88
Niinpä olisin tehnyt minäkin, jos ois ohjekirja vielä tallessa. ;) Unohtui siis lisätä, että ohjekirjaa ei ole enää.
- Kuten_tämäkin
Noin 90 pros aloituksista on joko provoja tai johtuvat aloittajan tyhmyydestä
- Anonyymi
Ei muuta kuin takakansi 15 ruuvia auki.Imurilla hellävaraisesti pölyt kennojen pinnoilta pois.
Auttaa jäähdytystehoin - Anonyymi
Täällä ehkä herran vuonna 2010 ostettu Matsui MPA9KWR vehje, joka ei enää kylmennä. Olisko kylmäaineet karanneet. Huolto kuulemma Helsingissä 150e.
- Anonyymi
Mitä seuraavaksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082565
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411721Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431345Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3051187Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3321171Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241101Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571073- 55956
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13912Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21853