Minä en käsitä. Miksi kukaan haluaisi olla tekemisissä sellaisen olennon kanssa? 2D-tytöt ovat loputtomasti parempia. He ovat erittäin kauniita, hoikkia, eivät raivoa ilman syytä, ovat ymmärtäväisiä, eivätkä ikäänny. 3D-possut sen sijaan huorivat missä sattuu ja luulevat olevansa arvokkaita.
2D:t eivät käytä meikkiä (tai erittäin vähän/harvoin) ja ovat luonnostaan kauniita. 3D:t joko eivät käytä ollenkaan meikkiä ja näyttävät mädääntyneeltä ruumilta, tai laittavat sitä myrkkyä lärviin ja näyttävät luonnottomilta muoviroboteilta. 3D:t myös ikääntyvät huonommin kuin avat maito
2D:t ovat aina moitittomassa kunnossa ja pitävät itsestään huolen. Heillä ei myöskään ole mitään kuvottavaa kuten "menkat" tai "huono hiuspäivä", sillä he ovat aina yhtä kauniita. Sen sijaan 3D:t ovat epätäydellisiä otuksia ja heillä on aina useita epäkohtia jotka näyttävät aivan kaameilta (esim. finnit, iso nenä, liika karvoitus, jne.). He myös usein ovat ylipainoisia ja syövät vaikka mitä roskaa.
Voin anteeksiantaa vielä 3D:n ulkoisen rumuuden, mutta he ovat sisältä örkkejä.
He eivät välitä mistään muusta kuin itsestään. He haluavat miehen (tai jos heillä on mielenterveysongelma, naisen) vain siksi, että voisivat saada rahaa ja statusta yhteiskuntaan. Heitä vähät kiinnostaa millainen mies on, kunhan vain rahaa löytyy. Ja jos mieheltä loppuu raha kesken, he vaihtavat laivaa. 3D:t ovat ahneita huoria joita ei kiinnosta mikään muu kuin oma olemassaolo.
He myös välttelevät lapsien tekemistä, koska "liian hankalaa ja liika ressiä yhyy", mutta he eivät älyä sen olevan loppujen lopuksi koko elämän tarkoitus, vaan sen sijaan käyvät ainakin viiden eri herran käytettävänä, eivätkä kertaakaan anna luonnon tehdä tehtäväänsä.
2D sen sijaan on enkeli verrattuna paholaiseen nimeltä "oikea tyttö". He välittävät kumppaneistaan syvästi ja ovat valmiina osoittamaan sen. He eivät ikinä petä ja kunnioittavat parisuhteen etikettiä. Toisin kuin 3D-siat, he eivät lähde huorimaan baariin tai vastaavaan, vaan viettävät laatuaikaa heidän ainoan oikean kanssa. He ovat myös valmiina tekemään ja huolehtimaan lapsista jotta suku ja kansa voisi jatkua.
3D:t ovat laiskoja, kiittämättömiä paskoja ja kuvittelevat olevansa jotenkin älykkäitä ja he aina valittavat vaikka mistä turhasta aiheesta joka päähän vaan ilmestyy "yhyy miks kukaan ei oo mun kaveri vaikka mulla on niitä ainski 10 ja oon niitte kaa monta kertaa viikossa" "elämä vituttaa koska mä oon niin ruma vaikka mulla on ii geessä yli 400 seuraajaa haluun hirttää itteni yhyy"
2D:t onneksi tietävät paikkansa eivätkä jauha jotain älytöntä paskaa vaan osaavat käyttäytä niinkuin niiden kuuluu. He ovat aina valmiita täyttämään heidän tehtävänsä ja tukemaan muita.
Homman juju on se, että 3D:t ovat pilaamassa isänmaata ja koko Eurooppaa. Toivon syvästi, että lähitulevaisuudessa he voidaan korvata jollain, joka tekee ja hoitaa lapsia ilman mitään turhaa häslinkiä.
TL;DR 2D>3D
Mitä Järkee On Oikeissa Tytöissä?
uteliaspoika
3
297
Vastaukset
- andrukela
Siinä vaan se ikävä juttu, että ne 3d-ihmiset on oikeita ja elossa.
- uteliaspoika
Sillä ei ole väliä, sillä 2D välittää sinusta silti enemmän, vaikka ne ovatkin ruudun takana.
- Jyväskyläläinentyttö
Ei vittu repesin 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934