Lowrance hook 4* GPS

Mistähän saisi tarkempia käyttoohjeita kuin mitä ostettaessa tulevassalehtisessä annetaan? Lowransen sivuilta en ole löytänyt!
Ongelma on siinä kun auto asennossa kaiku on niin herkkä ,ettätulee virhekaikuja,sitten kun panee manuaalikäytölle kaikualue on vain muutamia metrejä,kysynkin voiko kaiun mittaus aluetta laajentaa.vai pitääkö sitä käyttää silloin autoasennossa? Hankalaa aina säätää järvensyvyyden muuttuessa !

13

13227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kekulikaks

      Moi,

      Paina sitä miinusmerkkiä kaikutilassa pari kertaa niin se zoomaa ulos ja näyttö selkenee kun metrejä tulee lisää.

    • kalaniilo

      Itsellä lowrance hook2 4x bullet gpskaikuluotain ja siinä ilmeisesti sama huonosti toimiva ohjelmointi auto-moodissa. Eli siis vaihtaa syvyysaluetta heti kadottaessaan pohja aj alkaa sitten kokeilemaan eri syvyysalueilla parin kolmen sekunnin välein - näyttö menee sotkuiseksi ja auto-moodi on siis käyttökelvoton.

      Manuaaliasennossa syvyysalue on säädettävissä. Tällöin jostain napista tulee valikko, jossa on mm. syvyysalue ja herkkyys ym. Haittana vaan on, että syvyysaleen vaihto vie minimissään 7 painallusta, tosin tuo sekvenssi on jo lihasmuistissa.

      • kalaniilo

        Vedetäänpä vähän haukkuja takaisin. On käynyt ilmi että softassa on häikkää ja siihen on korjaus luvassa. Katsotaan sitten kuin pelaa päivitetynä.


    • Anonyymi

      Onkos kukaan päivittänyt kyseisen kaikuluotaimen ja autoiko asiaan. Miten päivitys tehdään?

    • Anonyymi

      Itse otin yhteyttä kaiun myyntiliikkeeseen, josta sain yhteystiedot maahantuojan huoltoon. Kaiku postiin sinne ja ja tuli muistaakseni kahden päivän kuluttua päivitettynä takaisin. Nopeaa palvelua sekä posilta että huollolta.

    • Anonyymi

      Tietäisikö joku miten ko. laitteen saa päälle talven säilytyksen jälkeen? On ihan mykkä vaikka virtaa on. Säilytetty talvi kaupunkiasunnossa lämpimässä. Onko siinä jokin bootti-näppäinyhdistelmä kuten vanhemmissa malleissa?

    • Anonyymi

      Netistä käyttöohje opm -kalastus sivuilta ja virtajohto kunnolla kiinni jos ei käynnisty.

      Nyt on saatavilla Lowrance Hook2 laitteisiin uudet päivitykset. Näytti joku kauppaavan päivitysmicrokorttia 15€ hinnalla . Jos ei omat kyvyt päivitykseen riitä.
      Toki kohtuullisilla nörttitaidoilla Lowrance Hook2 päivittää ilmaisesikin
      Mutta helppoa se on valmiilla päivitysohjelmalla ( voi tulla halvemmaksikin jos ei omaa microkorttia ja adaptereita:)

      Jollain Furunolla päivitys tehdään liikkeessä ja maksaa näemmä 100€

      Löytyy haulla plotterin päivitys siis tuo Furunon päivitys ja hinta

      • Anonyymi

        Missä oli myynnissä se kortti?


    • Anonyymi

      Onko Lowrance Hook 4x tarkoitettu vain soutuveneeseen, moottoriveneellä uistelussa näytöltä häviää syvyyden sun muut. Missä vika?

      • Anonyymi

        mulla sama


    • Anonyymi

      Hellurei. Tulipa hankittua Lowrance Elite T 12 ja siihen c-mapin kartta. Mutta miten hitossa sinne laitetaan reitti pisteet? Jos on voimia niin voisko joku vääntää rautalangasta?

    • Anonyymi

      Minulla uusi hook2 4x, ei ala näyttää syvyyttä ollenkaan, pyörii vain joku esittely ohjelma.

      • Anonyymi

        Itse hommasin kuukausi sitten vastaavan gbs version ja ihmettelin samaa miksi näytöllä pyörii vain joku esittelyohjelma. Menin valikkoon ja aikani painelin eri ohjelmia ja oliko joku automaatti tai vastaava toiminto minkä täppäsin päälle ja sitten alkoi pelaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe