Lowrance hook 4* GPS

Mistähän saisi tarkempia käyttoohjeita kuin mitä ostettaessa tulevassalehtisessä annetaan? Lowransen sivuilta en ole löytänyt!
Ongelma on siinä kun auto asennossa kaiku on niin herkkä ,ettätulee virhekaikuja,sitten kun panee manuaalikäytölle kaikualue on vain muutamia metrejä,kysynkin voiko kaiun mittaus aluetta laajentaa.vai pitääkö sitä käyttää silloin autoasennossa? Hankalaa aina säätää järvensyvyyden muuttuessa !

13

17492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kekulikaks

      Moi,

      Paina sitä miinusmerkkiä kaikutilassa pari kertaa niin se zoomaa ulos ja näyttö selkenee kun metrejä tulee lisää.

    • kalaniilo

      Itsellä lowrance hook2 4x bullet gpskaikuluotain ja siinä ilmeisesti sama huonosti toimiva ohjelmointi auto-moodissa. Eli siis vaihtaa syvyysaluetta heti kadottaessaan pohja aj alkaa sitten kokeilemaan eri syvyysalueilla parin kolmen sekunnin välein - näyttö menee sotkuiseksi ja auto-moodi on siis käyttökelvoton.

      Manuaaliasennossa syvyysalue on säädettävissä. Tällöin jostain napista tulee valikko, jossa on mm. syvyysalue ja herkkyys ym. Haittana vaan on, että syvyysaleen vaihto vie minimissään 7 painallusta, tosin tuo sekvenssi on jo lihasmuistissa.

      • kalaniilo

        Vedetäänpä vähän haukkuja takaisin. On käynyt ilmi että softassa on häikkää ja siihen on korjaus luvassa. Katsotaan sitten kuin pelaa päivitetynä.


    • Anonyymi

      Onkos kukaan päivittänyt kyseisen kaikuluotaimen ja autoiko asiaan. Miten päivitys tehdään?

    • Anonyymi

      Itse otin yhteyttä kaiun myyntiliikkeeseen, josta sain yhteystiedot maahantuojan huoltoon. Kaiku postiin sinne ja ja tuli muistaakseni kahden päivän kuluttua päivitettynä takaisin. Nopeaa palvelua sekä posilta että huollolta.

    • Anonyymi

      Tietäisikö joku miten ko. laitteen saa päälle talven säilytyksen jälkeen? On ihan mykkä vaikka virtaa on. Säilytetty talvi kaupunkiasunnossa lämpimässä. Onko siinä jokin bootti-näppäinyhdistelmä kuten vanhemmissa malleissa?

    • Anonyymi

      Netistä käyttöohje opm -kalastus sivuilta ja virtajohto kunnolla kiinni jos ei käynnisty.

      Nyt on saatavilla Lowrance Hook2 laitteisiin uudet päivitykset. Näytti joku kauppaavan päivitysmicrokorttia 15€ hinnalla . Jos ei omat kyvyt päivitykseen riitä.
      Toki kohtuullisilla nörttitaidoilla Lowrance Hook2 päivittää ilmaisesikin
      Mutta helppoa se on valmiilla päivitysohjelmalla ( voi tulla halvemmaksikin jos ei omaa microkorttia ja adaptereita:)

      Jollain Furunolla päivitys tehdään liikkeessä ja maksaa näemmä 100€

      Löytyy haulla plotterin päivitys siis tuo Furunon päivitys ja hinta

      • Anonyymi

        Missä oli myynnissä se kortti?


    • Anonyymi

      Onko Lowrance Hook 4x tarkoitettu vain soutuveneeseen, moottoriveneellä uistelussa näytöltä häviää syvyyden sun muut. Missä vika?

      • Anonyymi

        mulla sama


    • Anonyymi

      Hellurei. Tulipa hankittua Lowrance Elite T 12 ja siihen c-mapin kartta. Mutta miten hitossa sinne laitetaan reitti pisteet? Jos on voimia niin voisko joku vääntää rautalangasta?

    • Anonyymi

      Minulla uusi hook2 4x, ei ala näyttää syvyyttä ollenkaan, pyörii vain joku esittely ohjelma.

      • Anonyymi

        Itse hommasin kuukausi sitten vastaavan gbs version ja ihmettelin samaa miksi näytöllä pyörii vain joku esittelyohjelma. Menin valikkoon ja aikani painelin eri ohjelmia ja oliko joku automaatti tai vastaava toiminto minkä täppäsin päälle ja sitten alkoi pelaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe