Mulla ei olisi muuten mikään kiire muuttaa, äitini on sairas ja työtön niin minun mielestä sen on helpompaa asua yksin eikä hän voi hoitaa minua niin hyvin. Iskällä on oma elämä ja toinen perhe minne en todellaankaan halua tunkeutua. Mietin, sitten yksin asumista. esim jokin asuntola, se on paljon halvempaa ja mietin juuri sitä rahaa. Mistä helvetistä saisin sitä rahaa. Voinhan minä opiskella ja tehdä töitä ei se minulle ole hankalaa jos saisin töitä. Ja tästä pitäisi puhua iskän kanssa vielä tietenkin. Äidin puolelta vamhemmat ehdotti sitä , ja innostuin. Mä pärjäisin todella hyvin sillä pienestä asti hoidan äiti ja jopa annan äidille rahaa kun äiti pyytää minulta haha. ja en nyt osaa selittää mutta oon vastuullinen. Tällä hetkellä oon 15. Jopa psykiatrikin sano, että oon vanhempi mitä minun ikä on. Joten mietin miksi en pärjäisi. Mutta edelleen minua kiinnostaa tämä raha. Tiedän, että minulla on mummi joka auttaa ja varmaan sitten iskäkin jotain auttaa. Kesätöitäkin voin tehdä. mutta saako 16 vuotias töitä mistään. Ei isoja vaan pieniä ja mistä saisi rahaa.
16v yksin asuminen
emiliaaw
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928