mites sinun viljelykset.
Herneenpalot täynnä matoja
11
250
Vastaukset
En osta Palkoja.
Mutta Kauppani Mansikat ovat virheettömiä.
Kyllä se tuo kaupan-käyttö vaan on viisasta.
H.- kammayö
on se
- xyxy
En ole löytänyt vielä yhtäkään.
- tööttt
-marjasatoa koonnut pakasteeseen -ampiaisia saa vähän varoa
ihan madottomia marjoja - ruusun,pihlajan ja viimimarjain ja vatunlehtiä kerään yrttiteeaineksiksi - ei niissäkään mitään ötököitä.- kammayö
Vatutkin oli ilman matoja tänä kesänä. Pakkasessa vaan vattua, ei yhtään mustikkaa, viime vuonna 30l ja loppui. Täällä kuivaa ja kuumaa ei löydy niin että viitsisi kerätä.
Viitisentoista kesäkurpitsaa saatu, tillit kuivumassa, persiljaa voi hyvin, ei matoja missään niissä.
Näin eilen kasvimaalla sammakon, taisi olla sama kaveri kuin viime viikollakin.
Pihassa juoksenteli jänis.
Ampiainen pisti äsken käsivarteen, en syytä sitä, tein itse virheliikkeen enkä huomannut sen laskeutuneen iholleni.- kammayö
Kurpitsat kyllä kasvoi, yli kymmenen, osan annoin pois.
Tillit pakastan tiukkaan paperi kääroon siitä leikkaan sit talvella kääröstä. Huitasin ampparia pisti sormien väliin, ensin pakotti sitten kutitti ja turvotti.Tänään näin elämäni eka kerran amiraalipehosen ja sain kuvan, se oli enempi kuin 10 jänistä.
En edes kylvänyt hernettä tänä vuonna. Eilen ostin kaupasta palkoja, muutama matoinen oli. Aika vähän menee marjoja, en viitsi paljon pakastaa.
- kammayö
Mulla menis marjoja paljon kun löytyis.
Voi...
Minä niin kadehdin heitä.
Jotka Jouluna voivat nauttia Lohesta Madottomin yrtein.
Tilliä Silleilläkin.
H.- Palstan.viljelijä
Muutama mato oli herneissä, mutta ei haitannut, se on ihan normaalia. Sato oli runsas ja olen poiminut kaikki pois. Pakastin sellaisenaan, vaikka luulen että olisi pitänyt ryöpätä. Katson miten käy, ensi vuonna sitten viisaampi. Härkäpavut ovat vielä maalla, kypsyvät syksymmällä. Niitä meinaan jauhaa jauhelihan sekaan ja pyöräyttää härkis-liha-pullia. Viime vuonna niissä ei ollut ainuttakaan matoa, saas nähdä tänä vuonna.
Saan omenoita yli oman tarpeen, ihmiset tykkää kun joku käy poimimassa pois. Ajattelin tuoda taloyhtiön kotipihaan naapureillekin otettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611541IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597886Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut882758Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?972217Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1462104Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61611- 1101251
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin521064Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26898MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782