Ihan uteliaisuudesta tuli mieleen sellanen asia kuin jos puhutaan kerrostalon rappukäytävästä niin siinähän saa kulkea kuka vaan jos vaan avaimella on päässy mutta entä jos vaikka itte asuu A rapussa ja meneekin vaikka sitte C rapun ovesta sissään ja menee sinne A rappuun varastokäytävää pitkin niin onko siinä mitään väärin tehtyä?
Kerrostalon varastokäytävä
Tasamaantallaaja
3
229
Vastaukset
- utelias_kyylä
No ainakin naapurit pitävät kyylänä. Miksi pitäisi rahjata monista ovista?
- afegr
Itse kuljin yhtenä talvena naapurirapun ovesta ja yhdyskäytävän kautta omaan rappuun ja kotiin. Ei tehnyt mieli liukastella jyrkässä mäessä, joka oli pihassa siinä rappujen välissä.
En kyllä koskaan ajatellut, että jonkun mielestä se olisi jotenkin väärin. Miksi olisikaan?
- Vuorikiipijä
Oletkohan ihan järkevä kun tuollaista kyselet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773