miten simssiin saa lisää rahaa?
miten saa rahaa??
16
5975
Vastaukset
- -sattumasim-
Klikkaat sillä similläs sanomalehtee tai tietokonetta ja valitset: Etsi töitä.
Valkkaat jonkun kivan ja sillain.
Tai hei. Käy ne harjotuspelit läpi, viisastut miljoona kertaa enemmän.
Klikkaat siinä naapurusto näkymässä "opettele pelaamaan".
Ja sitten on olemassa rahakoodit ja muut kepulikonstit. - jonzku
Eli ei kannata oikeesti käyttää sitä rahakoodia koska koko pelistä menee sillon into. Siinähän on tarkotus elättää perhe ihan niinku oikeessa elämässä! Eihän mekään nyt mennä vaan vaikka pankkiin ja sanota sitte joku koodi ja saadaan siitä rahaa. Seki mitä rahaa me pankista haetaan on ihan ite ansaittu! Tiiän rahakoodit ja voisin ne sulle kertookki mut ei siinä oo MITÄÄN järkee!!! Ite oon käyttäny kaks kertaa rahakoodia ja niistä perheistä meni into joten ei kannate! Joten en kerro koodejakaan!
- ÖörRkKiI
Ei kannata varmaan käyttää koodeja niinku kaikki sanoo, mut koodi on rosebud jos haluut tietää..
- julia
ÖörRkKiI kirjoitti:
Ei kannata varmaan käyttää koodeja niinku kaikki sanoo, mut koodi on rosebud jos haluut tietää..
ootko varma et se on se raha koodi???
vastatkaa ees joku.....please!!! - Eräs MJ-fani
julia kirjoitti:
vastatkaa ees joku.....please!!!Jos kyseessä on eka Sims niin kyllä rosebud on oikea koodi, The Sims 2:sta en tiedä...
- Sims3pelaaja
julia kirjoitti:
vastatkaa ees joku.....please!!!Se on ainakin kolmoseen ja kakkoseen motherlode.
- Anonyymi
Sims3pelaaja kirjoitti:
Se on ainakin kolmoseen ja kakkoseen motherlode.
Se on myös 4 seen se motherlode
- forttikuski
töihin vaa. älä koodeja käytä.en itekää käytä koska muuten menee pelistä into.
- eveliina
mä tidän se on motherlode mut mihin pitää painaa et saa pistää koodin
- AlSimhara
Ctrl Shift C (kaikki pohjaan) ja sitten Enter
Tuo aukaisee koodilaatikon. - hojohjojh
ja jos on hpn kone niin paina kans windowns näppäintä siihen sammaan aikaan
- Rottis52
kerää noita hiomattomia jalokiviä ja hiotuta ne ja myy ni saat rahaa
- Helpointapa
voithan aina käydä töissä. Tai käyttää rahakoodeja, itse käytän niitä sen verran että pääsen alkuun pelissä. Mutta muuten en oikeastaan.
- Anonyymi
Mä oon pelannu simsiiä jo 4 vuotta mul on vaa 60 simeleonia ja 39 simcahsia vaik mun tyyppä on menny joka päivä toihi ja kämppis ei oo vaa tullu rahaa 💰 💰 💰 ☹️
- Anonyymi
Aika hyvin pelissä, missä raha kasvaa kirjaimellisesti puissa, keräiltäviä kamoja myymällä pärjää ja kehnon puoleisten itse maalattujen taulujen myynnilläkin saa useimmiten satasia - mutta jokainen kai pelaa omalla tyylillään. Asuuko simisi kenties jossain valtavassa palatsissa tai ostaako päivittäin hikona kaikkein kalliimpia esineitä?
Kumma työ kyllä, että edes pääsee joka päivä töihin. Mikä Sims-pelin versio on kysymyksessä?
- Anonyymi
Jos raha koodilla haluaa niin testing cheats on sitten laita money 5 saat 5 simeolonia ja ihan minkä vain numeron voi laittaa motherlode saa 50 000 rosebud saa 1000 ja sitten ilman huijaamista käy töissä kalasta myy Kalat tutki viidakossa -(jos on viidakko lisä osa) kaupunki lisäosassa kans saa Hyvi. Rahaa ja sitten kun kaivaa maata tai kiviä myöskin saa rahaa puutarha hommista ja maalaamalla ja omissa lisä osissa varmaan oma kikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549