Käytän nuuskaa kerran illassa noin 3 pussia samaan aikaan olen käyttänyt 2-3 viikkoa. Päivällä ei ole ärtymystä tai mitään tarvetta käyttää mutta illalla on kiva käyttää kerran. Jos olen kipeä yms pystyn helposti olla käyttämättä mutta jos en ole niin käytän koska siitä tulee hyvä olo hetkeksi sitten kun hyvä olo on pois otan nuuskat heti pois. Käytän odens cold dryta. Jos minulla ei ole nuuskaa enkä saa sitä jostain halvalla en osta sitä käytin ennen noin kiekon sitten olin puolivuotta ilman ja nyt taas käytän iltaisin. Kauan menee että olen riippuvainen? En käytä päivisin vaikka olisi kuinka tarvetta jatkossa.
Vastaukset 8
Olet jo riippuvainen. Et ehkä fyysisesti, mutta henkisesti.
"Voisin lopettaa milloin vain, mutta en vaan halua" on ajatus, jota monet addiktioista kärsivät viljelevät.
Nuuskan käytöllä ei ole terveydelle myönteisiä vaikutuksia. Haittavaikutukset saattavat tuntua lieviltä, mutta onko se "hyvä olo" tosiaankin kohonneen suusyövän riskin väärti...
Jos pönttö on pakko saada edes vähän sekaisin haitoista huolimatta, niin riippuvuus on tosiasia. Jos et olisi yhtään riippuvainen, niin lopettaisit kyllä, koska tyhmäksi en sinua usko.Oon ollu viikon ilman nuuskaa nyt koska päätin kokeilla pystynkö eikä oo mitään vierotusoireita tullu.
Poika2001 kirjoitti:
Oon ollu viikon ilman nuuskaa nyt koska päätin kokeilla pystynkö eikä oo mitään vierotusoireita tullu.
Hieno homma! Arvostan.
Toivottavasti olin väärässä tuon henkisen riippuvuuden suhteen ja saat pidettyä huulen puhtaana jatkossakin.
- Pwrkwle
Eikö potki 3 denssiä samaan aikaan
- poika03
itellä ei mee ees pussilista cold dryta päivässä josksu voi mennä mulla menee esim 1 pussi kahdessa päivässä kun käytän monta kertaa ja poltan möys noin 4-10 röökiä päivässä jos en käytä nuuskaa
- Siouxiemiuxie
No herätys, haloo! Tietysti olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80658- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33523
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25492
- 35483
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44444
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421