Käytän nuuskaa kerran illassa noin 3 pussia samaan aikaan olen käyttänyt 2-3 viikkoa. Päivällä ei ole ärtymystä tai mitään tarvetta käyttää mutta illalla on kiva käyttää kerran. Jos olen kipeä yms pystyn helposti olla käyttämättä mutta jos en ole niin käytän koska siitä tulee hyvä olo hetkeksi sitten kun hyvä olo on pois otan nuuskat heti pois. Käytän odens cold dryta. Jos minulla ei ole nuuskaa enkä saa sitä jostain halvalla en osta sitä käytin ennen noin kiekon sitten olin puolivuotta ilman ja nyt taas käytän iltaisin. Kauan menee että olen riippuvainen? En käytä päivisin vaikka olisi kuinka tarvetta jatkossa.
Olenko riippuvainen nuuskasta?
8
176
Vastaukset
Olet jo riippuvainen. Et ehkä fyysisesti, mutta henkisesti.
"Voisin lopettaa milloin vain, mutta en vaan halua" on ajatus, jota monet addiktioista kärsivät viljelevät.
Nuuskan käytöllä ei ole terveydelle myönteisiä vaikutuksia. Haittavaikutukset saattavat tuntua lieviltä, mutta onko se "hyvä olo" tosiaankin kohonneen suusyövän riskin väärti...
Jos pönttö on pakko saada edes vähän sekaisin haitoista huolimatta, niin riippuvuus on tosiasia. Jos et olisi yhtään riippuvainen, niin lopettaisit kyllä, koska tyhmäksi en sinua usko.Oon ollu viikon ilman nuuskaa nyt koska päätin kokeilla pystynkö eikä oo mitään vierotusoireita tullu.
Poika2001 kirjoitti:
Oon ollu viikon ilman nuuskaa nyt koska päätin kokeilla pystynkö eikä oo mitään vierotusoireita tullu.
Hieno homma! Arvostan.
Toivottavasti olin väärässä tuon henkisen riippuvuuden suhteen ja saat pidettyä huulen puhtaana jatkossakin.
- Pwrkwle
Eikö potki 3 denssiä samaan aikaan
- poika03
itellä ei mee ees pussilista cold dryta päivässä josksu voi mennä mulla menee esim 1 pussi kahdessa päivässä kun käytän monta kertaa ja poltan möys noin 4-10 röökiä päivässä jos en käytä nuuskaa
- Siouxiemiuxie
No herätys, haloo! Tietysti olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152103- 861344
- 421105
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri149921Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74915Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28857Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38780Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i50778Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22771Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56719