Aurinkoöljyä ja hierontaa (Koko novelli)

novelpro

”Et viittis vähän jelpata kaveria”, sammaltava ääni puhelimesta aneli.

Kaverini eilinen parin lasillisen terassikapakkareissu oli venynyt lahjakkaasti työpäivän puolelle. Se ei ollut ensimmäinen, eikä kaikista merkeistä päätellen tule viimeiseksikään kerraksi. Silti oma loma oli parhaimmillaan, aurinko paistoi kuumasti ja istuskelin pihalla nauttien sen lämmöstä.

”Enhän minä ole edes putkiasentaja”, protestoin. Minua ei todellakaan huvittanut lähteä keskeltä helteistä lomaani leikkimään tuuraaja. Kaveri omisti toiminimenä oman firman ja oli sen ainoa työntekijä. Kesällä saattoi loma jatkua työntilanteen ollessa hiljainen, mutta joka homma oli otettava vastaan.

”Kuule, ei sun tartte kun avata yks lattiakaivo”, kaverin ääni kännykässä sopersi.. ”Sähän teet samaa silloin tällöin kotonas. Et sää mua sellaiseen hommaan kutsu.”

”Se on vähän eri asia kun mennä ammattilaisena paikalle.”

”Se tietää tilanteen ja paikka on ihan siinä sun lähellä. Teet mitä osaat ja that´s it. Mä oon huomenna kondiksessa ja meen kumminkin sinne jos ei onnistu.”

”Joopa joo”, tuhahdin. Kaikesta huolimatta olin kaverille palveluksen velkaa ja siksi neuvottelussa altavastaajana. Ja kun aikansa pyöriteltyään humalainen ystäväni keksi vetää sen kortin esiin, huomasin ottavani vastaan ajo-ohjeita.

”Lähellä” sijaitseva kesäasunto oli reilun kymmenen kilometrin päässä ja kun olin ottanut mukaani jotain omia työkaluja ja kurvannut mökin pihaan, niin kaverini soitosta oli kulunut vain puolisen tuntia.

”Sehän kävi äkkiä”, huvilan ovesta ilmestynyt päälle kolmikymppinen nainen huikkasi. Nainen oli ollut ilmeisesti aurinkoa ottamassa, kun päällä oli vain rantabikinit ja rintaliivit. Isot aurinkolasit peittivät silmiä.

Vilkaisin pihamaata ja arveluni osoittautui oikeaksi, koska näin avonaisen aurinkotuolin sekä pikku pöydällä aurinkorasvaa, siideripullo ja lasi.

”Noh, itse johtaja ei päässyt paikalle, mutta tulin katsomaan josko jotain voisi tehdä.”

”Nii-in. Siltä se teidän johtaja hiukan puhelimessa kuulosti…”, nainen hymähti. ”…siis siltä että helle oli vienyt miehen terassille. Eikä sen puoleen kyllähän tuossa itsekin tuli siideri avattua.”

”Niin. Niin”, nyökkäilin. Huomasin, että keveästi pukeutunut nainen tuntui mukavalta. Hän oli luonnollisella tavalla puoleensavetävä. Puhelimme vielä hetken säästä, ennen kuin kysyin missä ongelma olisi.

Nainen johdatti minut kesäasunnon pienehköön pesuhuoneeseen, jonka lattiakaivo oli tukossa. Niin lähellä naista saatoin nähdä aurinkorasvasta ja hiestä kostean ihon ja tuntea rasvan tuoksun iholta.

”Olisi ihanaa päästä suihkuun välillä”, nainen sanoi. ”kun on näin kuumakin.”

Pesuhuoneessa oli kieltämättä hiostavan kuuma. Katsoimme hetken toisiamme silmiin kun nainen nosti aurinkolasit päälaelle. Sitten hän hymähti viehättävästi ja antoi minulle tilaa työn tekemiseen.

Itse homma ei ollut vaikea. Sain ronkittua omakotitalohommien kokemuksella lattiakaivon putken auki saunavihtojen lehtimassasta, mutta pesuhuoneen kostea ilma ja ulkona vellova helle sai minut hikoilemaan siten, että paitani oli hiestä märkä.

”No, miten täällä sujuu”, nainen oli ilmaantunut taakseni. Seisoimme jälleen lähekkäin ja olin kiusallisen tietoinen hänen naisellisuudestaan.

Valittelin, että taisin hieman tuoksahtaa hieltä deodorantista huolimatta, sillä olosuhteet olivat minua vastaan.

”Ota suihku, niin nähdään myös että toimiiko lattiakaivo”, nainen hymyili vienosti.

”Eikö sinun pitänyt päästä myös suihkuun?”, kysyin.

”Vedetäänkö pitkää tikkua, kumpi aloittaa?”, naisen katse lukitsi omani hänen silmiinsä.

”Vai yhtä aikaa?”, kysymys lipsahti suustani ja hetken ajattelin menneeni liian pitkälle ja naisen vain testanneen minua.

”Et voi vaatteet päällä mennä suihkuun.”

”Et sinäkään.”

Katsoimme hetken vielä toisiamme silmiin ja aloin kuin unessa riisua paitaani, jonka heitin oviaukosta. Nainen riisui bikinin yläosan ja tuijotin hänen rintojaan. Suoriuduin pikaisesti eroon housuista katsellessa kun nainen kuoriutui bikinien alaosasta.

Katselimme pienen hetken toisiamme kun padot murtuivat ja olimme toistemme kimpussa. Annoimme veden valua päällemme ja hamusin naisen huulia. Kielemme leikitteli toisten suussa.

”Olisin halunnut, että ihosi oli aurinkorasvasta liukas”, huokaisin naisen korvaan.

”Sitäkö haluat?”, nainen kysyi katsoen silmiin. ”Peseydytään ensin.”

Saippuoimme toistemme vartalot ja nainen varoi kiusalla antamalla liikaa huomiota ylväästi seisovalle kalulleni. Hän saippuoi kalun ja pari kertaa livutti kättä pitkin sen samettista vartta. Se sai minut huokaisemaan.

”Oi kuinka ihana se on, mutta malta vielä vähän”, nainen kuiskasi.

Saippuoin naisen rinnat ja hyväilin niitä käsilläni. Se sai naisen haukkomaan henkeä. Käteni lähestyivät kohti haarojen väliä ja saatoin havaita kuinka kostea nainen oli.

”Ei…vielä”, nainen huokaili. ”Huuhdellaan saippuat pois.”

4

3360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Novelpro

      Huutelimme toistemme vartaloilta saippuan ja nainen johdatti kädestä pitäen ulos asunnon takapihalle, jossa oli paksu täytetty ilmapatja. Hän otti mukaansa asunnon terassilta öljymäisen aurinkorasvan.

      ”Tämän patjan päällä voi rasvata ja hieroa kipeitä hartioita”, nainen sanoi käheästi.

      Nainen ojentautui vatsalleen patjan päälle ja kaadoin öljyä pitkin selkää ja pakaroita.

      ”Älä säästele…rasvaa minut kokonaan.”

      Voitelin ja hieroin hänen selkää, jalkoja ja pakaroita. Maltoin hieroa maltillisesti hyväilevin pyörivin rauhallisin liikkein.

      ”Mmmm…kun tuollainen hieronta tekee hyvää”, nainen mumisi patjalla maaten silmät kiinni.

      ”Saatkin täydellisen kokovartalohieronnan.”

      ”Ihanaa.”

      Aikani hierottuani pyysin naista kääntymään vatsalta selälle ja levitin lisää öljyä vatsalle sekä rintojen väliin. Pyysin naista sulkemaan silmät ja nauttimaan.

      Aloitin hieronnan jaloista edeten hiljakseen kohti reisiä. Naisen karvakolmio oli siistitty ja havaitsin häpyhuulien kiiltelevän kutsuvasti. Kaluni seisoi, että kipeää teki mutta halusin vielä odottaa.

      Öljysin vatsan ja rinnat. Hyväilin pyörivin liikkein vatsaa saaden naisen mumisemaan hymy huulillaan. Käteni liukuivat liukasta ihoa pitkin rinnoille. Kovettuneiden nännien hyväily sai naisen voihkimaan.

      ”Oih…oooh…tuo tuntuu…pillussa saakka.”

      Nousin patjalle hajareisin naisen päälle. Kaadoin öljyä punaisen terskan tatin päälle. Kiiltävä tatti sai hyväillä nänninnipukoita.

      Puristin rintoja yhteen ja ohjasin kalun niiden väliseen solaan. Nainen raotti silmiään ja katsoi kuinka kalu liukui pitkin rintojen liukasta ihoa.

      ”Sille olisi..parempikin paikka”, nainen huokasi.

      ”Tiedän”, kähisin. ”Mutta vartalohieronta on vielä kesken.”

      Nousin naisen päältä ja painoin pääni kohti tuoksuvaa pillua. Levitin hänen reisiä ja ihailin tuota kosteaa kukkaa. Sormeni löysin naisen sisälle ja kieleni painoi hellästi klitorista.

      ”Uuuuhhh…voi…kuinka…ihanaa”, nainen huokaisi värähtäen.

      Kieleni ammensi naisen sisältä lemmennesteitä ja levitti sitä pitkin vakoa. Huuleni koskettivat pientä kovettuvaa nipukkaa ja kieleni leikitteli sillä hellästi. Yksi sormista liikkui hitaasti edestakaisin. Naisen sisältä levisi lisää mahlaa voidellen kasvoni.

      ”Oooohhh…en…kestä…hyvä…luoja…”, nainen vaikeroi.

      Lantio yritti vetäytyä, mutta kieleni ja sormeni jatkoivat hyväilyään. Naisen vartalo alkoi jännittyä lähestyvästä orgasmista. Käänsin hänet ympäri ja asetuin hänen taakseen. Nostin naisen takamusta ja ohjasin kalun pään kosteiden häpyhuulien väliin. Kalu työntyi vaivatta naisen sisään. Naisen pillu puristeli ihanasti kalua ja se sai minut voihkimaan.

      Aloitin hitaan edestakaisin liikkeen. Suonikas kalun varsi upposi yhä uudelleen naisen sisään. Hyväilin naisen öljystä liukasta takamusta.

      Hiljalleen pumppasin nopeammin, mutta maltoin koska halusin nauttia tästä ihanasta naisesta pidempään.

      ”Ooohhh…nussi…nai…oooh…”, nainen voihki.

      ”Ihana pillu…uuuh…en kestä…kauaa”, kähisin.

      ”Älä…älä…ethän…kulta…laske…sisään…vaikka se olisi…ihanaa”, nainen varoitteli.

      Vastenhakoisesti vetäydyin naisen pillusta ja kumarruin painamaan kasvot uudelleen vasten pillua takaapäin. Annoin kielen lipoa häpyhuulien välikköä. Kieleni löysi kovettuneen nipukan.

      ”Voih…uuuh…ei…mahda…ooouuuuhhh”, nainen valitti.

      Naisen lantio työntyi vasten kasvojani ja hänen suustaan purkautui huuto orgasmin vyöryessä päälle. Kieleni paineli klitorista ja se sai naisen vartalon värähtelemään. Hetken kuluttua käänsin naisen ympäri, jotta saatoin nähdä kasvoilta hänen orgasminsa. Nostin toisen jalan harteille ja sovitin kalun pillulle. Halusin nauttia ja tuntea ihanan pillun supistelut.

      Aloin pumpata kalua edestakaisin liukkaassa pillussa ja katselin kiihottavaa naisen orgasmia. Lantiopohjassani alkoi tuntua, että oma huippu oli tulossa, ja se vuoristorata oli tulossa maaliin.

    • novlepro

      ”Nyt…nyt…”, murahtelin.

      Viime hetkessä vedin kalun pillun sisältä. Naisen käsi runkkasi pitkin sen liukasta vartta.

      ”Lähemmäs”, nainen vaati ja ojentautui lähemmäs terskaa. ”Haluan nähdä, kuinka se laukeaa.”

      Ensimmäinen sperma ryöppy lensi hänen vatsalleen. Karjahdin ääneen seuraavan ryöpyn lentäessä pitkin toista rintaa.

      Naisen käsi lypsi yhä lisää siemennestettä kaulalle ja rintojen väliin. Toinen käsi hieroi kiveksiä ja toinen voiteli kalun varren.

      ”Vieläkö täältä saa maistiaiset?”

      Kielenkärki kosketti terskan herkkää alapintaa saaden vartaloni värähtämään. Pieni spermanoro valui pitkin naisen poskea. Kieli liukui pitkin kalun vartta pusseilta kohti päätä. Kieli poimi muutaman tipan suuhunsa.

      ”Saisiko tätä lisää?”, nainen kysyi.

      ”Vain jos saan vastapalvelukseksi maistella lisää pilluasi.”

      ”Niinkö?”, nainen naurahti kun kumarruin suutelemaan pillua. ”Odotetaan hetki, että ehdin toipua.”

      Käännyin hänen viereensä ja suutelin hänen huuliaan.

      ”Tuleeko tämä täyspalvelu kalliiksi?”, hän kysyi.

      ”Tuskinpa”, hymyilin. ”Talo tarjoaa, kun on näinkin miellyttävästä tehtävästä kysymys.”

      -LOPPU-

    • sompposa

      Kiva novelli :)

      • toinenpoiks

        hyvä kun kokonaan lisätty tänne :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4377
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2151
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1590
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      260
      1159
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1087
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      949
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe