hei, ZTE MF910, akku pullistuu, miten vaihdetaan akku tuohon?
reititin akun vaihto
11
2159
Vastaukset
- Teeäl
Kuoret aukeavat kangottamalla varovasti esim. ruuvimeisselillä vähän kerrallaan. Laite pitää tavallaan halkaista hitaasti. Sen jälkeen nurkissa on 4 hyvin pientä ristiuraruuvia. Niiden irroittamisen jälkeen taas varovasti kangeten sisäkuori irti. Akun liitin lähtee pienestä urasta kankeamalla irti.
Sitten vaan uusi akku tilalle, paketti kasaan ja nettiin... - 3434
Tarkennan vielä että akun liitin lähtee irti nostamalla, ei vetämällä.
Uuden akun saat Aliexpressiltä hintaan 6,50 euroa. - Anonyymi
Uudessa akussa oli lyhyempi liitäntäjohto, kuin alkuperäisessä ja liitin ei yltänyt töpseliinsä. Modasin piirilevyyn hahlon/loven, jonka ansiosta sain johdolle suoremman reitin. Ja nyt on taas mokkula kunnossa :-)
- Anonyymi
Koska korvaava akku ei ole orginaali vaan tarvikeakku, myöskin laatu varmasti mitä sattuu. Kyseisen mokkulamallin akut paisuvat lähes kaikissa tapauksissa vaaralliseen tilaan, aiheuttaen palo- ja räjähdysvaaran . Keskustelupalstat ovat täynnä ko. mallin akun paisumista ja sitä on syytä tarkkailla. Viittaa huonoon latauksen ohjaukseen ja ylilatautumiseen. Tapaamani tapaukset ei ole olleet ulkona, auringossa tai muussakaan vioittavassa olosuteessa ja vika on kaikissa yhdenmukainen, laitteiden käyttöelinkaari vaihtelee takuuajasta vuosiin. Vaarallinen laite.
https://youtu.be/SMy2_qNO2Y0
- Anonyymi
Minulta meni yksi tuontapainen ZTE aukoessa rikki kun katkesi lattakaapeli sisästä. Siinäkin oli akunpullistuma. Taitaa olla tyyppivikoja noissa.
- Anonyymi
Kyllä vain, oikosulku on voinut sulattaa kaapelin poikki itseasiassa... Kaikissa sama tauti.
- Anonyymi
Taattua laatua, vain Kiinasta! Kuuluu samaan kategoriaan Huawein kanssa..
- Anonyymi
Parempaa se on kuin usa paskojen laatu.
- Anonyymi
Itseasiassa taitaa olla korealainen ja sitäkin pahempi - ZTE.
- Anonyymi
Vie se jollekkin joka osaa homman.
- Anonyymi
Koska se on pullistunut ja liimattu koteloonsa kiinni, ole varovainen ja käytä suojamaskia, painat siihen pienenkää oikosulun kennoihin niin voi tulla ja leiskauttaa liekit ja sirpaleet silmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820