Moikka.
Olen pienestä asti ollut kiinnostunu turvaistuimessa istumisesta, enkä oo vieläkään päässy yli siitä. Siitä on tullu miulle henkilökohtainen ihanne. Tykkään istua turvaistuimessa, missä on 5-pisteturvavyöt. Haluisin istua niissä 24/7 ❤️ en oo puhunu siitä kellekään, ainoastaan kihlatulleni. Tilaan jossain vaiheessa Britax Frontier-istuimen. Pituutta miul on 169,5 cm ja painoa about 66 kg. Itselle tullut riippuvuus turvaistuimiin. Tajusin jo nuorena että en pysty tuntemaan oloni turvalliseksi ilman turvaistuinta.
Onko täällä muita jotka ovat aikuisena halunneet ja haluavat turvaistuimen itseään varten? Kohtalotovereita?
Turvaistuinriippuvuus aikuisella
5
418
Vastaukset
- Hmmmmmmmmmm
Autoon voi asentaa myös sellaiset kuppi-istuimet joita käytetään ralliautoissa.
Muistan törmänneeni kaltaisiisi edesmenneellä Experience Project - saitilla. Tuli silloin mietittyä, että mikä juttu tämä on ja onko tämäkin fetissi niin monelle ihmiselle.
Toivottavasti saat itsellesi mieleisen istuimen. :)Tässä nyt viimein turvaistuin jonka halusin, tön vuoden alusta sain https://www.instagram.com/p/CMAgkYUhM_UsfuB_O6BiOzyOkT3bFCEcsOhXLo0/?utm_medium=copy_link
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883678Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921949Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871773- 1441632
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478- 1621473
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287