Miten suudellaan/ miten voi opetella???

help needed!!

Mä tiedän, saatta kuulostaa tyhmältä kysymykseltä mutta vaivaa mua! Eli mä en oo koskaan suudellu ketään, ja pelkään et mua kokeneempi jätkä pitää mua ihan surkeena ja kokemattomana suutelijana. Eli miten suudellaan? Ja onko mitään tapaa miten sitä vois opetella?? KIITOS!!!!!!!

107

27798

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      Minä suutelin jätkää ensimmäisen kerran vasta 20-vuotiaana! Ja se jätkä oli jo aika kokenut, mutta ei se ainakaan sanonut mitään että olisin ollut huono. Kannattaa vain luottaa itseensä. Jokaisella on erilainen tyyli suudella. Ei siinä voi epäonnistua!

      • ... :D

        Samaa mieltä! Kun suudeltiin ekaa kertaa mun poikakaverin kanssa; ni jännitti etten osaa ja sanoinkin suoraan sille etten oo aijemmin suudellu kenenkään kanssa. Pyysin että se opettaa mua ja harjoteltiinkin sitä monta tuntia putkeen ja hauskaa oli, tuskin kukaan alkaa sulle valittamaan ensisuudelman jälkeen, että olitpas huono tms. Kukin tyylillään, tsemiä :) !! Rasvaa vaan huulet ja juokaa välillä ni ei pääse liian kuivaks ;)


      • hurmuri härkä

        mä oon 10.v ja mul on ollu ainakin 5 miljoonaa poikakaverii ja oon suudellu miljoonakertaa


      • tämmöne vaa
        hurmuri härkä kirjoitti:

        mä oon 10.v ja mul on ollu ainakin 5 miljoonaa poikakaverii ja oon suudellu miljoonakertaa

        Ei vittu mikä läppä tai ei ehk läppä mut mäkin oon 10 ja ei mul oo ollu tyttöfrendei mut pussasin joskus 5 vuotiaana jotai tyyppii en kyl tiiä miks. Muute onks täl sivustol pelkkii tyttöi kun oon poika. Nyt just mun kaverin kaa yritetään iskee yks meijän luokkalainen typy :).


      • älyhoiäläjätä
        tämmöne vaa kirjoitti:

        Ei vittu mikä läppä tai ei ehk läppä mut mäkin oon 10 ja ei mul oo ollu tyttöfrendei mut pussasin joskus 5 vuotiaana jotai tyyppii en kyl tiiä miks. Muute onks täl sivustol pelkkii tyttöi kun oon poika. Nyt just mun kaverin kaa yritetään iskee yks meijän luokkalainen typy :).

        ai yhessä koitatte???


      • petexiii
        hurmuri härkä kirjoitti:

        mä oon 10.v ja mul on ollu ainakin 5 miljoonaa poikakaverii ja oon suudellu miljoonakertaa

        Jonnet kerrankin olen teistä ylpeä!


      • vetyli
        hurmuri härkä kirjoitti:

        mä oon 10.v ja mul on ollu ainakin 5 miljoonaa poikakaverii ja oon suudellu miljoonakertaa

        vissii oot


      • vetyli
        hurmuri härkä kirjoitti:

        mä oon 10.v ja mul on ollu ainakin 5 miljoonaa poikakaverii ja oon suudellu miljoonakertaa

        vissii oot


      • minävainjekdskopqsa
        tämmöne vaa kirjoitti:

        Ei vittu mikä läppä tai ei ehk läppä mut mäkin oon 10 ja ei mul oo ollu tyttöfrendei mut pussasin joskus 5 vuotiaana jotai tyyppii en kyl tiiä miks. Muute onks täl sivustol pelkkii tyttöi kun oon poika. Nyt just mun kaverin kaa yritetään iskee yks meijän luokkalainen typy :).

        siis pussasit vai suutelit kaksi eri asiaa..


      • Fuckgirl1
        tämmöne vaa kirjoitti:

        Ei vittu mikä läppä tai ei ehk läppä mut mäkin oon 10 ja ei mul oo ollu tyttöfrendei mut pussasin joskus 5 vuotiaana jotai tyyppii en kyl tiiä miks. Muute onks täl sivustol pelkkii tyttöi kun oon poika. Nyt just mun kaverin kaa yritetään iskee yks meijän luokkalainen typy :).

        Juu onnee vaa


      • tämmöne vaa kirjoitti:

        Ei vittu mikä läppä tai ei ehk läppä mut mäkin oon 10 ja ei mul oo ollu tyttöfrendei mut pussasin joskus 5 vuotiaana jotai tyyppii en kyl tiiä miks. Muute onks täl sivustol pelkkii tyttöi kun oon poika. Nyt just mun kaverin kaa yritetään iskee yks meijän luokkalainen typy :).

        Oon 11v poika korkalovaaran koulusta ja en oo koskaan suudellu ketää ikinä ja yritän iskee yhtä mun luokan kaunista tyttöä et miten aloittaa suhde


      • Anonyymi
        Iskennaisia kirjoitti:

        Oon 11v poika korkalovaaran koulusta ja en oo koskaan suudellu ketää ikinä ja yritän iskee yhtä mun luokan kaunista tyttöä et miten aloittaa suhde

        ai katos äijä samasta koulusta ku meikä
        nosiis suhde alotetaan yleensä sillee et kysyt vaa silt jollai tapaa haluuks alkaa ja sit toivot parasta. Yleensä kannattaa kumminki jotenki ees saada se vähä ees tykkäämää susta koska muute ei varmaa oikee toimi.


      • Anonyymi
        tämmöne vaa kirjoitti:

        Ei vittu mikä läppä tai ei ehk läppä mut mäkin oon 10 ja ei mul oo ollu tyttöfrendei mut pussasin joskus 5 vuotiaana jotai tyyppii en kyl tiiä miks. Muute onks täl sivustol pelkkii tyttöi kun oon poika. Nyt just mun kaverin kaa yritetään iskee yks meijän luokkalainen typy :).

        mulla on 4exää ja yhta niistä pussasin aina ku nähtii ja ihan koko ajan ja oon siis 13 ja mun ensisuudelma oli tytön kans kenellä oli jo kokemusta ja ei se sanonu mitään kun en ollun mikään paras


      • Anonyymi
        Iskennaisia kirjoitti:

        Oon 11v poika korkalovaaran koulusta ja en oo koskaan suudellu ketää ikinä ja yritän iskee yhtä mun luokan kaunista tyttöä et miten aloittaa suhde

        jos haluut aloittaa suhteen sun täytyy kertoa sun tunteista ja useemmiten tyttö sanoo kyllä mutta jos se sanoo ei niin se ei tarkoita sitä että nolaat ittes koska se juttu katoo ku pieru saharaan


      • Anonyymi
        Iskennaisia kirjoitti:

        Oon 11v poika korkalovaaran koulusta ja en oo koskaan suudellu ketää ikinä ja yritän iskee yhtä mun luokan kaunista tyttöä et miten aloittaa suhde

        Onnea matkaan :p


      • Anonyymi
        Iskennaisia kirjoitti:

        Oon 11v poika korkalovaaran koulusta ja en oo koskaan suudellu ketää ikinä ja yritän iskee yhtä mun luokan kaunista tyttöä et miten aloittaa suhde

        Sano sille että se on kaunis.
        Toimii toivottavasti.


      • Anonyymi

        Voi kumpa minä saisin opettaa sinua. Harjoiteltais aina iltaisin. Oon aikas kokenut ja taitava.

        Pentti 50.


      • Anonyymi
        tämmöne vaa kirjoitti:

        Ei vittu mikä läppä tai ei ehk läppä mut mäkin oon 10 ja ei mul oo ollu tyttöfrendei mut pussasin joskus 5 vuotiaana jotai tyyppii en kyl tiiä miks. Muute onks täl sivustol pelkkii tyttöi kun oon poika. Nyt just mun kaverin kaa yritetään iskee yks meijän luokkalainen typy :).

        Mis asut


    • Heta

      Ei kait sitä ole yhtä oikeeta tapaa suudella. Se vähän riippuu tunnelmasta ja paikasta. Itse ainakin välistä suukottelen, suutelen, pussaan, hipaisen huulilla, annan kielipusuja, poskipusuja... monella tapaa.
      Voithan harjoitella suukottelemalla/pussailemalla vaikka omaa käsivarttasi. Vaihtelet eri tyylejä, suu kiinni, suu hieman auki jne..
      Tietty se tuntuu erilaiselta sit oikeestí toisen huulille. Ja voihan olla niin, et se jätkä jonka kaa suutelet on kans eka kertalainen. Tai vaik "kokeneempi" niin silti suutelee silleen ällösti nuoleksimalla.
      Niin ja se fritsujen imeminen ei kans oo mitään fiksuu mun mielestä.

    • nimimerkki

      se jotenki onnistu kunhan et vaan kuolaa toisen koko naamaa.. :D

      • Irina

        itsestäni tuntuu etten oikein osaa suudella muuten ku kielen kanssa, ja jotenki se vaan automaattisesti tulee siihen mukaan, eikä se kyllä niin kovin mahtavalta tunnu...
        Jos sitten haluaa suudella pidemmän suudelman ilman kieltä, niin miten se mahtaa toimia?


    • bnm,

      yleensä suudellaan kieltä käyttäen.

      • pikkutyyppi

        miten suudellaa ilman kieltä ja mitn suudellaan kialari???


    • tyttö15vuotta

      Ei tommosel kannata päätä vaivata, se tulee iha luonnostaa. Ja ei siihe tarvii mitää harjotteluu :p

      • ----

        Aloittaja tuskin enää tarvitsee apua, sillä hän kirjoitti ensimmäisen viestin melkein 10 vuotta sitten! Hän voisi tulla tänne vuorostaan kertomaan teineille, miten suudellaan ;)


    • sixsax1

      se tehään niin että huulet yhteen ja molskis

      • holllyy

        :DDD molskis (;


      • 43i2jrfew

        :D Molskis Reps :P


    • gghhgghhgghhgg

      no niin mä tein kuusvuotiaana hehhehh

      • Anonyymi

        Ykkösellä pussasin yhtä tyttöö (oon tyttö ja se oli kaveri) mut yritettiin vaan että uskalletaanko pussata tai laittaa kielet yhteen mut ei oo mitään kokemusta ”oikeista” pusuista


    • Pussailijapoika

      Ekan kerran suudellessani tyttöä meillä kävi nenät yhteen ja en tiennyt yhtään mitä tekisin. Kuitenkin se oli molemmista tosi ihanaa ja hauskaa. Yhteen törmäykselle naurettiin vielä pitkään =) Kauheesti sitä jännitin ennalta, mut se tuntu aivan ihanalta, ekan suudelman muistaa aika moni ja aika pitkään... =) Eli ei mitään stressiä, kyllä se siitä sujuu luonnostaan jokaiselta. Musta myöhemmin sitten on ollut ihanampaa suudella vähemmän kokeneen suutelijan kanssa, se on jotenkin niin spontaania ja ihanaa...

    • kyllä se siitä

      kyl se tulee luonnostaan :----) muistat vaan kallistaa päätä vähän sivulle ettei osu nenät yhteen, eikä kannata sylkee sen sun kaverin suuta täyteen. Älä myöskään nuole sun huulia, se on vielä ällöttävämpää. Kannattaa käyttää huulirasvaa koska rohtuneita huulia ei oo kiva pussailla. Ja kyllä se taito siitä harjaantuu (--:

    • Neuvo:

      Ennen suutelua kannattaa pistää pari pussia nuuskaa huuleen, niin onnistut paremmin.

    • novittusaatanagbuuip

      no kysy siltä et opetax mut nuolee????

    • Poija 15

      Sain ekan pusun eskaris!

      • joku vaan

        vai niin pussasin yht tyyppii jo päiväkodissa ja sain pusun myos eskaris mut vaan poskelle


    • tiukkaa vittua

      Hei likat. Mitä te oikeesti pelkäätte? Kukaan poika ei varmaan rupee sönköttämään et: toi likka ei osaa suudella!!!!!! VOOI NOLOO!!! Kyllä jätkillä sen verran luulis älliä löytyvän.

      • GirlWhoDontHaveFirstKiss

        Näistä meidän perän älyltään näkkileipään verrattavista sovinistisista idiooteista en mee takuuseen.


      • Anonyymi
        GirlWhoDontHaveFirstKiss kirjoitti:

        Näistä meidän perän älyltään näkkileipään verrattavista sovinistisista idiooteista en mee takuuseen.

        Just niin (paitsi mun ihastuksesta)


      • Anonyymi

        nooo siitä älyn määrästä voi olla montaa mieltä


    • FaceNiKO

      Minäkin tarvitsen apua jos Janna tykkäisi minusta tai Karoliina...

      • Anonyymi

        Moni avionen


    • Silloin kokematon

      Itse suutelin ensimmäistä kertaa ihanan tytön kanssa, jolle oli helppo puhua. Hän ymmärsi, etten ole kokenut. Noh, suutelu meni päin persettä, ja nolotti minua silloin aika suuresti. Tyttöystäväni ymmärsi sen, ja opetti minua suutelemaan, sen jälkeen osasin sen suhteellisen hyvin. Se taito on vähän kuin pyörällä ajo, sen muistaa suurinpiirtein, mutta taito voi helposti ruostua.

      Hyviä neuvoja on, että jos stressaa, kuten yleensä käy, niin muista avata suuta tarpeeksi, älä pure kumppanin huulia, äläkä ota mallia elokuvista. Jokaisella on oma tyyli suudella, ja sitä kannattaa hakea kumppanin kanssa.

      Nyt ollaan oltu naimisissa 16 vuotta (:

    • nw

      Miksi ihmeessä stressaatte jostain suutelemisesta, hyvin helppoa hommaa. Tai no yhdellä kertaa ei, jätkä ei osannu suudella sitten yhtään, huono kokemus.

    • .-

      Luonto hoitaa eli se tulee kyllä ihan automaattisesti miten se homma toimii. Muistaa vaan alussa lähestyä vähän rauhallisemmin ja sen toisen liikkeitä lukien niin ei esim. hampaat kolahda yhteen tai kumpikin kallista päätä samaan suuntaan. Alkuun voi ottaa kevyemmin sen kielen kanssa, mutta jos toinen tunkee kielen suuhun niin antaa palaa.

    • apua tulossa

      harjoitele kätä tai johonkin muuhun osaan niin itsesi tietenkin

    • tyhmäväkisinpussaaja

      mä olin eskassa ihan pirun tyhmä, yritin pussata yhtä poikaa väkisin ja se ei halunnu pussata mua, koko juttu meni päin persettä, sen pojan nenästä pupes vuotaa verta... voi vittu miten noloo se oli!!!

      • ap

        häh no on siinäki vuotaa verta nenästä jos vähän pussaa! lol


      • OMG!
        ap kirjoitti:

        häh no on siinäki vuotaa verta nenästä jos vähän pussaa! lol

        väkisin yrittää pussata


    • tomatolove

      Tomaatin kanssa harjoittelu voisi auttaa. :) kannattaa kokeilla, kaveri ainaki kehu tosi hyväks.

    • pullea.9.v

      haluaisin poika-ystävän mutta olen vasta 9.v.ja olen 2kiloa yli-painoinen ja mua ei hyväksytä mitä voin tehdä muuten mua on pussattu mutta se oli outoa koska se poika oli niin laiha ja mä oon pulska.

      • ältsinhauskaa

        9 vuotiaana vielä kannata hirveästi paino asioita miettiä ´:D ja kaks kiloo nyt oo ees ylipaenoo!


      • OMG!

        voi lol


    • joku tyyppi

      MÄ EN OSAA. MITÄ JOS SE MENEE VÄÄRIN

      • Anonyymi

        Joo oon tosi ajois mut kyl mulki on tullu pari pusuu mennu persellee ja ku mentii viimevuon totee ja mun bff ja sen bf pussas nii niille tuli vähä isompi moka ja koko meijä porukka nauro niille (joka ne itte) nii ei tarvii stressaa tollasii


    • ihme juntti

      mäki oon pari kiloo yli painonen ja ei se aina ulkonäöstä riipu. jos tuntuu siltä et se tykkää sust ni rohkeesti vaan kysymää

    • joku outo heebo:P

      mua ei oo suudeltu viel kertaakaa vaik oon ollu jo 3 kundin kans yhes. se voi johtuu siit et oon nii läski ja ruma. onhan mul kyl noita ihailijoit meijän entisel luokal mut en oo antanu kellekkää niille viel periks et alkasin niiten kans seurusteleen. kaikki ne D:läiset kundit on muhun ihastunu sen huomaa iha helposti;) hahahhha ne tulloo koko ajan mun luo välkäl ja puhuu mulle faces. ja on mul sisäpiirin tietooki ku on kavereita jotka hengaa jätkien kans..aik coolii:P

      • lispetonparhait

        siis toooosi coooooooooooooolii


    • Sukkkee

      Jokaisella parilla on "oma" suutelutyyli:) kun kerran suutelet niin todennäköisesti suutelet melkein samanlaisesti jatkossakin!:]

      • Jeou

        Eli opit samalla suutelemaan.:D


    • Latinogirl

      oon suudellu pari jätkää,kyll se meni ihan luonnollisesti,mut kerran se oli kauheeta ku yhen suu oli niin limanen, halusin sen loppua vain:(

    • Randomstara

      Mäkään en niinku osaa yhtää suudella en oo ikinä suudellu eikä oo mun poikakaverikaa ollaan 13 vuotiaita .... mä en oikeesti uskalla tehä alotetta sillee suutelemalla ku en tiiä miten auttakaa hyvät ihmiset mua en haluu mogaa uuden parin kaaa :(

      • Anonyymi

        Mul on silleen et ollaan yhess ja haluisin pussata sitä mut pelkään et se ei haluu ja jos näytän sen et se oisi kivaa pussata nii se erois musta😭😘


    • Poikaystävä

      No mä oon poika ja mul on tyttöystävä mun on potäny tavata se mut ei oo ikin onnistunu mä haluisin suudella sitä mut en tiiä viittinkö kertokaa kokemuksist

    • loljokuidiootti::D

      Joo olis ihan kiva saada vähä infoo toho ku kaikki on vaa sillee et ei hel***** etsä oo viel nuollu kenenkää kaa ?! ja mua hävettää ihan hemmetist et joo olis kiva oppii toiki taito . ps. ite oon 13 -.-

      • ihqdaa.... xd

        kertokaa vaa muaki kiinnostais (::


    • joku.joku

      moi oon 12v tyttö ja mul poikkis en oo pussannu ketään vaik on oollu ennenki jätkii ja jne ja es osaa yhtään auttakaa=(((

    • forever aloner

      Olkaa murkut hiljaa minä olen 17 vuotias ja eikä mulla ole ollu ketään jätkää koskaan

      • missteenage

        KOMPPAAAN!


    • hei forever aloner

      Jos oot 17 ja sinkku ni mitäs välii sillä on? Itekkin oon 17 eikä poikaystävät pahemmin jalois pyöri :D Nyt kaikki aattelee oon masentunu, syrjäytyny ja sisäänpäin kääntyny raukka joka ei oo tajunnu suihkun puhdistavaa vaikutusta mut eipä ei, tää on mun oma valinta:) Just nyt lukio, harrastukset koirista tanssiin ja urheiluun vievät aikani, joten kaikki vähää vapaa aikani meneekin shoppailuun tai kavereiiteni kans oleskeluun. Toki joskus tuntuu silt et ois kiva ku ois joku jota ajatella mut sit kun tajuu sen miten poikaystävä vaan tois lisää stressiä aikatauluist, kaikki oma aika pitäis viel jakaa jonkun kans ja sit ku ois stressaavaa ja vaikeet ni varmaan tulis joku riita.... Toki nautin poikien seurast mut ihan kaveripohjalla. Tiiän et jokupäivä joku aivan ihana poika/mies saa mun sinkkuiluputken loppumaan mut sitä ennen aion nauttii tästä:) Siispä mun vinkki sulle on et älä oo surullinen, se oikee ihanuus ei vaan oo tullu kohdalle viel :)

    • hdfdhshjl

      Tulee luonnostaan. Turha vaivata itseään tällasilla.

    • moi oon paras

      KUULEPPAS HUONO IHMINEN. OTA VESILASI JA IME

    • eimikäänserranofani

      suudelkaa omaa kättänne niin sitä oppii :) tai lasia sanoisi diego serrano

    • TYTTÅNE

      Meiksi sai viime viikon sunnuntai-maanantai välisenä yönä ensisuudelman jätkältä jonka oon tienny kohta vasta 2 viikoa. Jätkä tuli yöks kun sillä ei ollu muuta yöpaikkaa ja se nukku mun vieressä... Täysin odottamatta, pimeessä, tunsin huulet omillani ja siinä se oli. Se tulee luonnostaan, eikä siihen OIKEESTI tarvii mitään ihme "kikkoja". Ja tää jätkä on huomattavasti kokeneempi kun minä ja ikääkin on pari vuotta enemmän kun itellä, mut ei se menoa haittaa yhtään. :) PS. Tuo "pusu" ei oo jääny viimeseksi... ;)

    • Vitsi tää on ärsyttävää ku suomi24 tuo esiin näit vanhoi keskustelui 'uutena' XD

    • JuuliaMäkinen

      no siis vaa kielet ja huulet yhteen ? ei sen vaikeempaa...

    • 00poika

      Hyvä kysymy! Mulla oli jossai vaihees sama tilanne. Oon siis 12 v poika. Ekan kerran suutelin ja nuolin tytön kanssa kun oltii venäläistä postii :P tosin jouduin nuolla aika ruman tytön kans... yök... Mut siis aluks en halunnu mitää nuolemis tehtävii siin mut sit otettii ja sit ku jouduin nuolla nii aattelin et ei vittu en osaa mut sit vaa niiku huulet yhtee ja kallistat vähä päätä ja sit niiku vähä niiku syöt sen tytön ylähuulta :D Mut varo ettet käytä hampaita :P

    • jakoa

      Purrase omenassa yksi hauku, ja kuvitelle et se on suu. Siitä si vaan ;))

    • Stybe

      Katsokaas, rakkaat suomi24-käyttäjät, kuinka tuore tämä keskustelu on...näyttää olevan vain sellaisen kymmenen vuoden takaa...

      • rahvetti

        Mitä se haittaa? Parempi jatkaa vanhaan keskusteluun, kuin aina aloittaa samoista aiheista uusi.


      • hitusen järkeä
        rahvetti kirjoitti:

        Mitä se haittaa? Parempi jatkaa vanhaan keskusteluun, kuin aina aloittaa samoista aiheista uusi.

        Ihmisillä tuuppaa olemaan hyvinkin paljon samoja ongelmia. Mietippä, taas toisen kymmenen vuoden päästä täällä on joku joka kaipaa apua suuteluun, miksei siis lukisi tätä keskustelua kun samasta ongelmasta kyse?!

        Varmasti jollekkin tämän keskustelun vinkit tuovat helpotusta kysymyksiinsä, lukivat he sitten 10 vuoden takaisia keskusteluja. Lyön vaikka pääni pantiksi että samat vinkit ja neuvot ne silloinkin mainittaisiin.


      • Anonyymi
        hitusen järkeä kirjoitti:

        Ihmisillä tuuppaa olemaan hyvinkin paljon samoja ongelmia. Mietippä, taas toisen kymmenen vuoden päästä täällä on joku joka kaipaa apua suuteluun, miksei siis lukisi tätä keskustelua kun samasta ongelmasta kyse?!

        Varmasti jollekkin tämän keskustelun vinkit tuovat helpotusta kysymyksiinsä, lukivat he sitten 10 vuoden takaisia keskusteluja. Lyön vaikka pääni pantiksi että samat vinkit ja neuvot ne silloinkin mainittaisiin.

        tääl mä vielä tällee 17-18 vuotta myöhässä :D tosiaa 15v oon ja yks jätkä ollu ja senkaa tuli muutamat pusut vaihettuu mut ei ne mitää kunnollisii ollu nopeita.. on säätöö yhenkaa mut pelottaa etten osaa suudella sitä ja siin se juttu sit oliki ku se on kummiski kokeneempi ku se on vuoden vanhempi.. ja oon semmonen jota stressaa ihan kaikki pienetki asiat ja mietin ain kaikista pahinta..


    • dfasgsff

      Älä huolehdi moisesta... kyllä vaistosi heräävät.... kyllä kaikki osaa :)

    • kokemusta on

      tulee luonnollisesti vaikka ei aluks uskoiskaan. ja sen oppii suutelemalla. look ,jos sulla on joku kokeneempi jätkä niin se varmana auttaa sua oppimaan suuteleen paitsi jos se on joku pikkujonne joka ei vitti sanoa että hei voisit tehä tälleen tai tolleen

    • Epätoivoinen_suutelija

      Mä tarviin apua.. Tämä on ehkä aika vakava tapausD:oon 12.v tyttö enkä ole ikinä suudellut ketää. Rakastuin mun SERKKUUN ja kerroin sen sille. Se puolestaan kertoi että se on aina rakastanut mua enemmän kuin ystävänä..:D eli meni aik hyvin. Mutta sitten kun sanoin sille 'saat multa mitä vaan haluat' se sano 'suudellaan'! Mutta sitten se vaan tuli mun viereen, sanoi ettei ikinä ole suudellut, eikä uskalla... Sitten se vaan häipyi ja meni nukkuun.. :( en saanut suudella. Mä en tiedä mitä teen, se on mun SERKKU, haluan suudella. ja tää on salasuhde just sen takia, ku se on mun serkku. Se asuu 2h 30min automatkan päässä musta;( Come on, auttakaa mua!

    • Bbbbuuu

      Oon 13v poika en oo ikin suudellu siis mitä käytännössä suutelussa tehdään siis mitä sä teet sun suul siis syöks tavallaa ilma hampait se ylä huulta tajusitte varmaa mitä tarkotan

    • Jare88TuliTänneTakiasi

      Imet sen huulia kiihkeesee tahtii ja työnnä käsi muijan paidan sisää ja kouri sen rintoi. Mun muija tykkää.

    • navettaboy

      JOS,teillä on navetta-ja siellä sikoja ,lampaita yms.älyttömiä karja elukoita,niin,lehmä on hyvä harjoitusmesta....lammas taas sitten kun etenet seksuaalisesti kakkostasolle....Ei muuta...aloitetaan....

    • Anonyymi

      Tyylii melkee kaikki o saanu ekan suudelmansa tyylii 13v ja mäh oon 16v enkä mä oo saanu mun ekaa suudelmaa viel fp

      • Anonyymi

        Lol..


    • Anonyymi

      Asia on tämä tuli joskus ennen tehtyä kielari,mutta en muista siitä enään mitään.
      Ja ongelmasta loput te jo tiedättekin

    • Anonyymi

      Mä en oo ikinä suudellut ja tänää oli mun eka kerta siis oon 16.v ja se tuntu alussa oudolta mut kyl siihe tottuu JA ÄLKÄÄ LAITTAKO HUULI YMPYRÄN MUOTOO KOSK NÄIN TÄNÄÄ VIEREISES KAVERIPORUKAS ET SE TYTTÖ LAITTO SEN HUULET YMPYRÄN JA POIKA LÄHTI

    • Anonyymi

      ....

    • Anonyymi

      Harjotelkaa kavereiden kanssa

    • Anonyymi

      Moi Mää oon 11v Mää en oo koskaan suudellut ketään Mää käyn koulua Nokian koulussa siel on yks tyttö joka oon ihastunut.

    • Anonyymi

      hommaa muija

      • Anonyymi

        Joku muukin 20vuotta myöhäs😂


    • Anonyymi

      Hae googlesta miten suudellaan oikein, sieltä pitäis löytyä ohje, ja jos ei ole mitään mihin harjoitella suutelua, käytä kahta sormea, eli etu sormi, ja keski sormi.

    • Anonyymi

      Moi oon Orvokki ja oon 18v enkä tiiä mitään suutelusta.

    • Anonyymi

      Mua ällöttää suutelu

      • Anonyymi

        Ootko tyttö vai poika


    • Anonyymi

      Oon 10w tyttö on jätin mun poikaystävän koska se oli vähän ääliö nii oisko ketää 10w poikii?

    • Anonyymi

      Ota tomaatti haukkaa pala siitä ja pyörittele kieltä sen sisällä. Tomaatilla ei ole kieltä mutta se on lähinpänä ihmisen suuta. Kannattaa kokeilla🥰🍅

    • Anonyymi

      Hmm... Älä jännitä, muaki ennemmin jännitti sit yks kerta se vaan tapahtu ja sit sanoin sille suoraa et en osaa sit hyvin ja sit naurettiin ja opeteltii yhes.

    • Anonyymi

      Moi oon 8v ja mul on yks poika kiikaris mut en oo viel menny sanoo alax.

    • Anonyymi

      Oon 11v tyttö. Oon pussannu poikaa ykkösellä mut en osaa enkä uskalla enään. Kuinka mä harjottelen ja millon löydän hyvän ajan suudella poikaa🤔auttakaa pliis!!

      • Unoha tää mun nimi mut oon ite 13v poika oisko mitenkään mahollista jos harjoteltas suutelua kaksin suutelin joskus ykkosel viimeks nii haluisin opetella sun Kaa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe