Kysy mitä haluat 17 vuotiaalta tytöltä

Heissan. Olen 17 vuotias tyttö J-kylästä päin ja aloitan nyt lukion toista vuotta.

Voit itseasiassa kyselle multa ihan mitä tahansa ja vastaan täysin rehellisesti, Sie kysyt, mie vastaan.
(Koska tylsyys)

62

1196

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boifromjkl

      Minkälaisia kysymyksiä haluat?
      Mikä lukio Jyväskylässä?

      • Lyseo, ja käytännössä mitä vaan. On aika paljon aikaa nii aattelin että tämmösen vois huvikseen tänne laittaa ja aikani kuluks vastailla johonkin ihan turhaanki :D


    • Tykkään tästä ylläpidon toiminnasta XD

      • Andrukela

        Ei keskustelua! :D


      • Jep. Sivusto luotu jotta voidaan keskustella mutta se on aika hankalaa kun kaikki viestit poistetaan XD


    • Bioniclesforever

      Oletko koskaan kuullut Darth Plagueis Viisaan tragediasta?

      • Kyllä. Mikäli viittaat nyt StarWars:iin ja on siitä josus tullut luettuakin


      • Bioniclesforever

        Luulin että et. Se ei ole tarina jonka jedi kertoisi sinulle. Se on sithin legenda. Darth Plagueis oli sithin musta lordi, niin voimakas ja niin viisas että hän sai midiklorianit tuottamaan... elämää. Hänellä oli niin paljon tietoa pimeästä puolesta, että hän pystyi jopa estämään läheistensä kuoleman. Voiman pimeä puoli on polku moniin kykyihin joita jotkut pitävät... epäluonnollisina. Hänestä tuli niin voimakas... ainoa asia jota hän pelkäsi oli voimiensa menettäminen, joka ennen pitkää tapahtuikin. Epäonnekseen, hän opetti kaiken oppilaalleen, joka sitten tappoi hänet hänen nukkuessaan. Ironista. Hän pystyi estämään muita kuolemasta, mutta ei itseään.


      • Niin :(


    • yksiaikamies

      Voisitko nauttia seksistä yli 40v miehen kanssa?

      • En osaa sanoa


      • jms.s01 kirjoitti:

        En osaa sanoa

        Ajatteletko ihmisten ikää kun olet niiden kanssa tekemisissä?


      • Riippuu minkälaisessa tekemisissä


      • jms.s01 kirjoitti:

        Riippuu minkälaisessa tekemisissä

        Vaikkapa seksi tai vaikkapa joku vapaa-ajan harrastus?
        Kumpi painaa enemmän ihmisen yksilöllisyys vai ikä?


      • Jos ysilöllisyydellä meinaat persoonaa jne, niin yksilöllisyys. Seksin kohdalla ehkä oman ikäinen kumppani olisi sopivampi, mutta en tuomitse jos muut pitävät enemmän eri ikäisten seurasta


    • poika17v

      haluuks deittailla?? oon 17v myös xd

      • Jos haluut niin voidaan ainakin tutustua XD
        Ja mistäs sitä tietää ;)


    • tarvitsentietoa

      Olen itse juuri muuttamassa jyväskylään. Mitkä/missä ovat jyväskylässä hyviä kirpputoreja? Onko koulu sujunut hyvin? Mitä sarjoja/elokuvia suosittelisit netflixistä(jos sinulla on)? Mitä kirjoja suosittelisit? Haluaisin aloitta uuden harrastuksen (ei mitään liikuntaa tai vastaavaa) mutten tiedä mitä, ehdotuksia? Mistä kahvilasta/leipomosta/kaupasta saa parhaita kakkuja/leivoksia, tarkempia suosituksia?

      • Heissan. Tervetuloa.
        - Hyviä kirppareita on iso kirppis kankitiellä ja sitten keskustassa kolmikulman huudeilla
        - Joo ihan kiitettävästi eka vuosi saatiin pakettiin mutta kyllä nyt kakkoselle pitää panostaa XD
        - Siellä oli muutama ihan huikea sarja joita seurasin silloin kun mulla oli netflix. Oma maku on enemmän semmoista kauhu ja fantasia tyylistä niin vaihdoin sen HBO:hon
        - Fantasia pohjaisia kirjasarjoja. Itse tähän astisista suosikeista on kyllä ollut Michella Paverin kirjoittama Muinainen pimeys-sarja joka kertoo pojasta joka pystyy "henki vaeltamaan" esimerkiksi eläimiin ja korppi on usein semmoinen eläin johon hän ns. vaeltaa. Kirjan takana lukee näin "Suden veli vie lukijansa yli kuudentuhannen vuoden takaiseen esihistorialliseen aikaan ja luonnonhenkien hallitsemaan maagiseen maailmaan. Sen aloittaa kuusiosainen sarja nimeltä Muinainen pimeys" Ja tämä Suden veli on kirja-sarjan ensimmäinen teos.
        - Itse aloitin kitaran soiton. Lukeminen on hyvä harrastus tai johonkin toimintaan osallistuminen. Itse olen isosena ja vapaaehtoisena monessa paikkaa jonka tavallaan lasken harrastukseksi sillä teen sitä mielelläni jne. jne.
        - En osaa oikein sanoa kun tykkään leipoa itse :D


      • jms.s01 kirjoitti:

        Heissan. Tervetuloa.
        - Hyviä kirppareita on iso kirppis kankitiellä ja sitten keskustassa kolmikulman huudeilla
        - Joo ihan kiitettävästi eka vuosi saatiin pakettiin mutta kyllä nyt kakkoselle pitää panostaa XD
        - Siellä oli muutama ihan huikea sarja joita seurasin silloin kun mulla oli netflix. Oma maku on enemmän semmoista kauhu ja fantasia tyylistä niin vaihdoin sen HBO:hon
        - Fantasia pohjaisia kirjasarjoja. Itse tähän astisista suosikeista on kyllä ollut Michella Paverin kirjoittama Muinainen pimeys-sarja joka kertoo pojasta joka pystyy "henki vaeltamaan" esimerkiksi eläimiin ja korppi on usein semmoinen eläin johon hän ns. vaeltaa. Kirjan takana lukee näin "Suden veli vie lukijansa yli kuudentuhannen vuoden takaiseen esihistorialliseen aikaan ja luonnonhenkien hallitsemaan maagiseen maailmaan. Sen aloittaa kuusiosainen sarja nimeltä Muinainen pimeys" Ja tämä Suden veli on kirja-sarjan ensimmäinen teos.
        - Itse aloitin kitaran soiton. Lukeminen on hyvä harrastus tai johonkin toimintaan osallistuminen. Itse olen isosena ja vapaaehtoisena monessa paikkaa jonka tavallaan lasken harrastukseksi sillä teen sitä mielelläni jne. jne.
        - En osaa oikein sanoa kun tykkään leipoa itse :D

        Eli sä olet käynyt riparin useasti?
        Onko sulla oma telkka vai katotko noita kännykästä?


      • Chromecastin avulla telkkarista. Ja juu olen. Olen käynyt oman riparini ja 2 kertaa ollut rippikoululla isosena


    • Andrukela

      Ootko ajanu 75kmh mönkijällä nähden kaiken kahtena? Minäpä olen.

      • Andrukela

        Nyt meni 79kmh. 80kmh raja on helvetin vaikea ja vaarallinen.


      • En, koska ei ole mitään korttia. Mönkkäri olis kyllä kiva, mutta nääh


      • Andrukela
        jms.s01 kirjoitti:

        En, koska ei ole mitään korttia. Mönkkäri olis kyllä kiva, mutta nääh

        Ei oo mullakaan korttia, pihatiellä saa ajaa ilman.


      • Mulla on näkövamma, niin ei ole eikä tule sitä korttia vaikka kuinka haluaisin :(


      • jms.s01 kirjoitti:

        Mulla on näkövamma, niin ei ole eikä tule sitä korttia vaikka kuinka haluaisin :(

        Kuinka vakava vamma? Näetkö toimia itse vai tarvitsetko apua?


      • Olen opetellut elämään sen kanssa eli aika itsenäisesti pystyn elämään mutta poikkeuksiakin löytyy. Näkö on heikko enkä erota kuin 5m päähän jos sitäkään, ja näkökentän laajuus on 15% siitä mitä normaali ihminen näkee


      • jms.s01 kirjoitti:

        Olen opetellut elämään sen kanssa eli aika itsenäisesti pystyn elämään mutta poikkeuksiakin löytyy. Näkö on heikko enkä erota kuin 5m päähän jos sitäkään, ja näkökentän laajuus on 15% siitä mitä normaali ihminen näkee

        Onko sulla jokin apulaite millä sä näet mikä linja-auto tulee?
        Jos ollaan sulle tutussa paikassa. Vaikka sun asunnolla niin huomaanko että sulla on näkövamma?


      • Jos pitää lukea jotain, niin kyllä huomaat. Muuten et, jos esimerkiksi ollaan tutussa ympäristössä. Ja on mulla apulaitteita mutta ei vielä ulos sopeutuvia. Bussien kanssa on pakko luottaa kelloon


    • Siouxiemiuxie

      Oon suunnittelemassa et karkaan mun masennuksen, ja niistä johtuvien syiden takii karkaamista syyslomalla tai talvilomalla. Ja haluaisin kuolla näälkään, ja siihen kylmyyteen ja unettomuuteen. Aijon pyörii siis pitkin metsii ja sellasta. Siis kuinka kauan menee siinä et kuolee noihin? Noin parista päivästä viikkoon? Siisku aijon mennä topilla, kengillä, leggareissa pelkästään siis. Et wiks talvi sit oo parempi? Onks fiksuu jättää lappu siit et on masennus, ja mist se jothuu ja et miks karkas siis? Sillä aikoisin jättää.

      • Andrukela

        Yössä kuolet, jos jäät pakkaseen nukkumaan.


      • Anonyymi

        Vieläkö oot täällä vai jo metsässä kangistuneena?


    • Kun menit lukioon vaihtuiko kaverit?

      • Vaihtui. Mun ylä-asteen kaverit kiusas muo niin päätin yrittää alottaa alusta tavallaan


    • Siouxiemiuxie

      Mä en kysyny sulta andrukela. Andrukela, mä kysyin aloittajalta. Sitä paitsi en mä nuku, vaan oon sit sillee etten kuku siis.

      • Andrukela

        Valvomisella lienee mahdoton tappaa itsensä.


      • Siouxiemiuxie

        Ei oo, 4 pöivässä voi jopa taåpaaa itsensä. Siis hos ei huku. Ja tiedoka vaa, älä vastaile mulle koska mä en kysy sulta!


      • Andrukela
        Siouxiemiuxie kirjoitti:

        Ei oo, 4 pöivässä voi jopa taåpaaa itsensä. Siis hos ei huku. Ja tiedoka vaa, älä vastaile mulle koska mä en kysy sulta!

        No ensinnäkään et pysy selvinpäin hereillä neljää päivää. Vahvoilla stimulanteillakin saisit välillä mikrounia. Ehkä pyytämällä jonkun antamaan sulle jatkuvasti sähköshokkeja onnistuisit.


      • Andrukela
        Andrukela kirjoitti:

        No ensinnäkään et pysy selvinpäin hereillä neljää päivää. Vahvoilla stimulanteillakin saisit välillä mikrounia. Ehkä pyytämällä jonkun antamaan sulle jatkuvasti sähköshokkeja onnistuisit.

        En siis puhu neljän päivän valvomisesta vaan itsemurhasta valvomisella.


    • Siouxiemiuxie

      No heehheh! Lue, ja googlaa.

      • Andrukela

        No hehee käytä järkeä.


    • Siouxiemiuxie

      No heehee, nii käytänki, ja tiedoks viel kerran tää ei ollu sulle vaan aloittajalle!

      • Suosittelen että puhut jonkun kanssa itsetuhoisuudestasi. Amdrukela on oikeassa. Itsemurha ei ole ratkaisu vaan pakotie :/


      • Siouxiemiuxie

        Se ei oo tosiaankaan oikeassa, etkä sä koska mä oon yrittäny mut en oo saanu iunnollista. Ei se oompakotie, vaan hätähuuto.


      • Hätähuuto mistä, kenelle ja miksi? Sun pitää olla valmis ottamaan apua vastaan jotta sitä voidaan sulle tarjota. Sä et taida olla valmis koska oot päättänyt kaiken jo valmiiks. Oon pahoillani mutta se on mun mielipide


      • Siouxiemiuxie

        En ruve puhumaan omista yksityisasioista, mutta katoaminen, itsemurha ja viiltely yleensö tarkoittavat hätähuutoa. Ja siltinkaiki ei oo valmiita. Ps. Ei tässä oo jy siitä kyse etten ota vadtaan 3nkä oo valmis, vaan siitö koska mua ei kuunnella eikä ymmörretä kunnolla. Ja et mua vähätellään. Oo pahoillani, mut tää on kuule faktaa kun elämästä.


      • Siouxiemiuxie kirjoitti:

        En ruve puhumaan omista yksityisasioista, mutta katoaminen, itsemurha ja viiltely yleensö tarkoittavat hätähuutoa. Ja siltinkaiki ei oo valmiita. Ps. Ei tässä oo jy siitä kyse etten ota vadtaan 3nkä oo valmis, vaan siitö koska mua ei kuunnella eikä ymmörretä kunnolla. Ja et mua vähätellään. Oo pahoillani, mut tää on kuule faktaa kun elämästä.

        Sillon sun pitää tuoda itses paremmin esille. Katsoa boxin ulkopuolelta mistä vois sulle löytyy ymmärtäjä ja kuuntelija


      • Siouxiemiuxie

        Okei sä et ny tajuu ja ymmärrä, tä loppuu nyt siis tähän.


    • Pippuripihvi

      Haluatko lähtee treffeille?, vaikka ulos syömään pippuripihvin?

      • Sanotaan vaikka niin että en ;)


    • flättäri

      Mikä on kantasi litteänmaan tutkimukseen ja onko se tiedettä? Entä uskotko palloteoriaan, vai litteänmaan teoriaan? miten perustelet uskosi kyseiseen teoriaan?

      Omalta kohdaltani voin todeta, että pallopäät (pallouskovaiset) on esittäneet todisteiksi vain photosopattuja videoita ja kuvia samalla kun litteänmaan kannattajat ovat esittäneet uskottavia todisteita litteästä maasta.

      Mutta mikä on sinun mielipide maan muotoon?

      • En osaa sanoa. En ole oikein asiaa miettinyt. Teoria jonka olen viimeksi asiasta kuullut on se että jos maapallo olisi litteä niin kissat olisivat jo kaiken työntneet alas maailman reunoilta :D

        Olen ihminen joka ei tykkää olla puolueellinen. Mietin siis vähän kummaltakin kannalta. Nyt tosin valitettavasti kallistun ihan hitusen enemmän pyöreän pallon puoleen.

        Syita miksi maapallo on pyöreä;
        - edellä mainittu hauska "teoria"
        -Asiasta olisi kuultu jo aiemmin jos maapallo olisi litteä. Meinaan sellaisia asioita kuten että ihmiset olisivat hypänneet alas tai hävinneet alas tai jotain vastaavaa.

        Syitä miksi se on litteä:
        - Mistä sitä tietää kun todisteena on vain kuvia ja väitteitä. Ehkä se on litteä
        - Näemme maapallon kerrallaan vain yhdestä suunnasta

        En jaksa ajatella syvemmin, mutta en vaihtoehtoja on monia ja itse olen mielipiteeni kanssa näiden kahden vaihtoehdon välillä


      • 9o0

        Jos oot tosissaan nii heitä helvettiin. Oot vitun retardi jonka ei sais olla laillista hankkia lapsia.


      • 9o0 kirjoitti:

        Jos oot tosissaan nii heitä helvettiin. Oot vitun retardi jonka ei sais olla laillista hankkia lapsia.

        No anteeks että kerroin rehellisen mielipiteeni XD


      • kunhan_kyselen
        jms.s01 kirjoitti:

        No anteeks että kerroin rehellisen mielipiteeni XD

        haluisitko sähköpostitella ? :)


      • Anonyyminä pysyminen on parasta ;)


    • Kappasvuan

      Mitä hittoa sinä täällä teet?
      Mene kotiisi leikkimään.

      • Sori, leikkiminen jäi yli 9v sitten pois kuvioista :)


    • Anonyymi

      Moi, oon keski-ikäinen nainen ja keskittynyt työntekoon ison osan elämääni. Nyt kun olisi aikaa ystäville, niin niitä ei ole kun ei ole pitänyt yhteyttä keneenkään kiireisinä vuosina. Mietin jo että maksaisin siitä, että saan jutella jollekulle, eli menisin psykologille, mutta en halua että siitä jää mitään rekisteriä. Siis niistä mun puhumisista. Yleensä viihdyn hyvin yksinkin, mutta joskus ois kiva jutella jonkin kanssa, etenkin kun ottaa päähän. Mitä mieltä olet?

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe