Kannattaako vapettaminen?

uusivapettajahehe

Oon ajatellu alottaa vapettamisen ilman nikotiini nesteitä, en oo enne polttanu röökii tai tälläst mut oon kumminki kiinnostunu vapettamisesta näin pienenä harrastuksena enkä haluaisi jäädä koukkuun, niin eihän siitä jää kunhan ei nikotiini nesteitä käytä? Ei mulla muuta.
Ja jos mietit minkä ikänen olen niin 17v ja ajattelin ostaa tälläisen tuotteen kun ikää tulee 18 niin voi tilata laillisesti netillä ilman että tarvii isin visakorttia käyttää.. hehe

pärämm

11

1749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Older

      Miksi?
      Yhtä hyvin voisi olla ottavinasi huikkaa tyhjästä pullosta.

      • Kiinnostuksenaihe

        ? Mietin vaan että eihän noita vapeja oo todettu vaarallisiks?


      • tytö16

        Mmmh mutta ne sisältää elimistölle vaarallisia jalometalleja...


      • poika17
        tytö16 kirjoitti:

        Mmmh mutta ne sisältää elimistölle vaarallisia jalometalleja...

        Vaihtaa vaan natopään aina ku se on kulunu, mutta vapee ei oo todistettu muuten vaaralliseksi. Jos oon vääräs tai jotai ni kerro mielipitees asiaan


      • tytö16
        poika17 kirjoitti:

        Vaihtaa vaan natopään aina ku se on kulunu, mutta vapee ei oo todistettu muuten vaaralliseksi. Jos oon vääräs tai jotai ni kerro mielipitees asiaan

        No jooh. Onhan sähkötupakka ny sillee terveellisempi ku normi. Mutta seki lisää keuhkosyövän riskiä. Ja me makunesteet voi sisältää myrkyllisä aineita ja raskametalleja:/ siks suosittelisin oleen kokonaan ilman


      • poika17juu
        tytö16 kirjoitti:

        No jooh. Onhan sähkötupakka ny sillee terveellisempi ku normi. Mutta seki lisää keuhkosyövän riskiä. Ja me makunesteet voi sisältää myrkyllisä aineita ja raskametalleja:/ siks suosittelisin oleen kokonaan ilman

        Itte en oo kyl kuullu että nikotiiniton sähkötupakin neste vois aiheuttaa keuhkosyövän mut kai se voi olla minimaalinen riski verrattuna normi tupakkiin. ja juu kai se vähä riippuu nesteestäkin.


      • Anonyymi
        Kiinnostuksenaihe kirjoitti:

        ? Mietin vaan että eihän noita vapeja oo todettu vaarallisiks?

        Niin paitsi, että on. Tupakasta vieroitukseen varmaan joku pieni terveyshyöty, mutta muuten savuttomalle terveysriski kasvaa.


    • adsfgsf

      Tupakointi on ilmaista, ainakin tököjen tupakoiminen. Säästyy rahaa ja säästöillä voi aikanaan hoitaa vaikka keuhkiksen jos semmoisen saa

      • uusvapettajahuuhee

        Tupakointi ja vapettaminen on eri asia.


    • Eihän vapettaminen toki "kannata", mutta sen haitat ovat minimaaliset röökiin verrattuna. Aiheesta tuli BBC dokumentti, jossa brittilääkäri Mosley tutki asiaa, ja yllättyi siitä, että vapettamisesta ei löytynyt käytännössä mitään haittaa.

      • samaamieltä

        Totta, tuota mietin ittekkin, oon vaan paljon kiinnostunut tästä aiheesta joten ajattelin ainakin koittaa jos ne ei oo pahemmin "vaaralliseksi" tarkoitettu esim tupakkiin verrattuna jjuuuuu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe