Oon ajatellu alottaa vapettamisen ilman nikotiini nesteitä, en oo enne polttanu röökii tai tälläst mut oon kumminki kiinnostunu vapettamisesta näin pienenä harrastuksena enkä haluaisi jäädä koukkuun, niin eihän siitä jää kunhan ei nikotiini nesteitä käytä? Ei mulla muuta.
Ja jos mietit minkä ikänen olen niin 17v ja ajattelin ostaa tälläisen tuotteen kun ikää tulee 18 niin voi tilata laillisesti netillä ilman että tarvii isin visakorttia käyttää.. hehe
pärämm
Kannattaako vapettaminen?
11
1749
Vastaukset
- Older
Miksi?
Yhtä hyvin voisi olla ottavinasi huikkaa tyhjästä pullosta.- Kiinnostuksenaihe
? Mietin vaan että eihän noita vapeja oo todettu vaarallisiks?
- tytö16
Mmmh mutta ne sisältää elimistölle vaarallisia jalometalleja...
- poika17
tytö16 kirjoitti:
Mmmh mutta ne sisältää elimistölle vaarallisia jalometalleja...
Vaihtaa vaan natopään aina ku se on kulunu, mutta vapee ei oo todistettu muuten vaaralliseksi. Jos oon vääräs tai jotai ni kerro mielipitees asiaan
- tytö16
poika17 kirjoitti:
Vaihtaa vaan natopään aina ku se on kulunu, mutta vapee ei oo todistettu muuten vaaralliseksi. Jos oon vääräs tai jotai ni kerro mielipitees asiaan
No jooh. Onhan sähkötupakka ny sillee terveellisempi ku normi. Mutta seki lisää keuhkosyövän riskiä. Ja me makunesteet voi sisältää myrkyllisä aineita ja raskametalleja:/ siks suosittelisin oleen kokonaan ilman
- poika17juu
tytö16 kirjoitti:
No jooh. Onhan sähkötupakka ny sillee terveellisempi ku normi. Mutta seki lisää keuhkosyövän riskiä. Ja me makunesteet voi sisältää myrkyllisä aineita ja raskametalleja:/ siks suosittelisin oleen kokonaan ilman
Itte en oo kyl kuullu että nikotiiniton sähkötupakin neste vois aiheuttaa keuhkosyövän mut kai se voi olla minimaalinen riski verrattuna normi tupakkiin. ja juu kai se vähä riippuu nesteestäkin.
- Anonyymi
Kiinnostuksenaihe kirjoitti:
? Mietin vaan että eihän noita vapeja oo todettu vaarallisiks?
Niin paitsi, että on. Tupakasta vieroitukseen varmaan joku pieni terveyshyöty, mutta muuten savuttomalle terveysriski kasvaa.
- adsfgsf
Tupakointi on ilmaista, ainakin tököjen tupakoiminen. Säästyy rahaa ja säästöillä voi aikanaan hoitaa vaikka keuhkiksen jos semmoisen saa
- uusvapettajahuuhee
Tupakointi ja vapettaminen on eri asia.
Eihän vapettaminen toki "kannata", mutta sen haitat ovat minimaaliset röökiin verrattuna. Aiheesta tuli BBC dokumentti, jossa brittilääkäri Mosley tutki asiaa, ja yllättyi siitä, että vapettamisesta ei löytynyt käytännössä mitään haittaa.
- samaamieltä
Totta, tuota mietin ittekkin, oon vaan paljon kiinnostunut tästä aiheesta joten ajattelin ainakin koittaa jos ne ei oo pahemmin "vaaralliseksi" tarkoitettu esim tupakkiin verrattuna jjuuuuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381