Kannattaako vapettaminen?

uusivapettajahehe

Oon ajatellu alottaa vapettamisen ilman nikotiini nesteitä, en oo enne polttanu röökii tai tälläst mut oon kumminki kiinnostunu vapettamisesta näin pienenä harrastuksena enkä haluaisi jäädä koukkuun, niin eihän siitä jää kunhan ei nikotiini nesteitä käytä? Ei mulla muuta.
Ja jos mietit minkä ikänen olen niin 17v ja ajattelin ostaa tälläisen tuotteen kun ikää tulee 18 niin voi tilata laillisesti netillä ilman että tarvii isin visakorttia käyttää.. hehe

pärämm

10

1571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Older

Miksi?
      Yhtä hyvin voisi olla ottavinasi huikkaa tyhjästä pullosta.

• Kiinnostuksenaihe

? Mietin vaan että eihän noita vapeja oo todettu vaarallisiks?

• tytö16

Mmmh mutta ne sisältää elimistölle vaarallisia jalometalleja...

• poika17
        tytö16 kirjoitti:

Mmmh mutta ne sisältää elimistölle vaarallisia jalometalleja...

Vaihtaa vaan natopään aina ku se on kulunu, mutta vapee ei oo todistettu muuten vaaralliseksi. Jos oon vääräs tai jotai ni kerro mielipitees asiaan

• tytö16
        poika17 kirjoitti:

Vaihtaa vaan natopään aina ku se on kulunu, mutta vapee ei oo todistettu muuten vaaralliseksi. Jos oon vääräs tai jotai ni kerro mielipitees asiaan

No jooh. Onhan sähkötupakka ny sillee terveellisempi ku normi. Mutta seki lisää keuhkosyövän riskiä. Ja me makunesteet voi sisältää myrkyllisä aineita ja raskametalleja:/ siks suosittelisin oleen kokonaan ilman

• poika17juu
        tytö16 kirjoitti:

No jooh. Onhan sähkötupakka ny sillee terveellisempi ku normi. Mutta seki lisää keuhkosyövän riskiä. Ja me makunesteet voi sisältää myrkyllisä aineita ja raskametalleja:/ siks suosittelisin oleen kokonaan ilman

Itte en oo kyl kuullu että nikotiiniton sähkötupakin neste vois aiheuttaa keuhkosyövän mut kai se voi olla minimaalinen riski verrattuna normi tupakkiin. ja juu kai se vähä riippuu nesteestäkin.

• adsfgsf

Tupakointi on ilmaista, ainakin tököjen tupakoiminen. Säästyy rahaa ja säästöillä voi aikanaan hoitaa vaikka keuhkiksen jos semmoisen saa

• uusvapettajahuuhee

Tupakointi ja vapettaminen on eri asia.

• Eihän vapettaminen toki "kannata", mutta sen haitat ovat minimaaliset röökiin verrattuna. Aiheesta tuli BBC dokumentti, jossa brittilääkäri Mosley tutki asiaa, ja yllättyi siitä, että vapettamisesta ei löytynyt käytännössä mitään haittaa.

• samaamieltä

Totta, tuota mietin ittekkin, oon vaan paljon kiinnostunut tästä aiheesta joten ajattelin ainakin koittaa jos ne ei oo pahemmin "vaaralliseksi" tarkoitettu esim tupakkiin verrattuna jjuuuuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4332
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      44
      2721
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1642
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79