Oon ajatellu alottaa vapettamisen ilman nikotiini nesteitä, en oo enne polttanu röökii tai tälläst mut oon kumminki kiinnostunu vapettamisesta näin pienenä harrastuksena enkä haluaisi jäädä koukkuun, niin eihän siitä jää kunhan ei nikotiini nesteitä käytä? Ei mulla muuta.
Ja jos mietit minkä ikänen olen niin 17v ja ajattelin ostaa tälläisen tuotteen kun ikää tulee 18 niin voi tilata laillisesti netillä ilman että tarvii isin visakorttia käyttää.. hehe
pärämm
Kannattaako vapettaminen?
11
1687
Vastaukset
- Older
Miksi?
Yhtä hyvin voisi olla ottavinasi huikkaa tyhjästä pullosta.- Kiinnostuksenaihe
? Mietin vaan että eihän noita vapeja oo todettu vaarallisiks?
- tytö16
Mmmh mutta ne sisältää elimistölle vaarallisia jalometalleja...
- poika17
tytö16 kirjoitti:
Mmmh mutta ne sisältää elimistölle vaarallisia jalometalleja...
Vaihtaa vaan natopään aina ku se on kulunu, mutta vapee ei oo todistettu muuten vaaralliseksi. Jos oon vääräs tai jotai ni kerro mielipitees asiaan
- tytö16
poika17 kirjoitti:
Vaihtaa vaan natopään aina ku se on kulunu, mutta vapee ei oo todistettu muuten vaaralliseksi. Jos oon vääräs tai jotai ni kerro mielipitees asiaan
No jooh. Onhan sähkötupakka ny sillee terveellisempi ku normi. Mutta seki lisää keuhkosyövän riskiä. Ja me makunesteet voi sisältää myrkyllisä aineita ja raskametalleja:/ siks suosittelisin oleen kokonaan ilman
- poika17juu
tytö16 kirjoitti:
No jooh. Onhan sähkötupakka ny sillee terveellisempi ku normi. Mutta seki lisää keuhkosyövän riskiä. Ja me makunesteet voi sisältää myrkyllisä aineita ja raskametalleja:/ siks suosittelisin oleen kokonaan ilman
Itte en oo kyl kuullu että nikotiiniton sähkötupakin neste vois aiheuttaa keuhkosyövän mut kai se voi olla minimaalinen riski verrattuna normi tupakkiin. ja juu kai se vähä riippuu nesteestäkin.
- Anonyymi
Kiinnostuksenaihe kirjoitti:
? Mietin vaan että eihän noita vapeja oo todettu vaarallisiks?
Niin paitsi, että on. Tupakasta vieroitukseen varmaan joku pieni terveyshyöty, mutta muuten savuttomalle terveysriski kasvaa.
- adsfgsf
Tupakointi on ilmaista, ainakin tököjen tupakoiminen. Säästyy rahaa ja säästöillä voi aikanaan hoitaa vaikka keuhkiksen jos semmoisen saa
- uusvapettajahuuhee
Tupakointi ja vapettaminen on eri asia.
Eihän vapettaminen toki "kannata", mutta sen haitat ovat minimaaliset röökiin verrattuna. Aiheesta tuli BBC dokumentti, jossa brittilääkäri Mosley tutki asiaa, ja yllättyi siitä, että vapettamisesta ei löytynyt käytännössä mitään haittaa.
- samaamieltä
Totta, tuota mietin ittekkin, oon vaan paljon kiinnostunut tästä aiheesta joten ajattelin ainakin koittaa jos ne ei oo pahemmin "vaaralliseksi" tarkoitettu esim tupakkiin verrattuna jjuuuuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?917191Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277119Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1196448Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975558Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455434Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa655265Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t555240Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t35194Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus435148Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274646