Yleisavain sen käyttö asunnoissa ,millä perusteilla avain luovutetaan , mitkä ovat syyt jos yleisavain otetaan pois, oman avaimen jäädessä sisälle ,hukattaessa, keneen otat yhteyttä oven avaamiseen , paljonko avauksesta veloitetaa?
yleisavain
4
348
Vastaukset
- ärrräpäitäputoo
Huoltoyhtiön päivystäjälle , tulo paikalle vajaa tunti 40-200e avaus riippuen viikonpäivästä ja kellonajasta maksettava heti
- abc321
Huoltoyhtiön ja taloyhtiö tekee sopimuksen joka määrittelee avaukset. Yhtiökokous voi myös päättää onko asukkailla yleisavaimia käytössä.
- mitähänlöytyy
Yleiavaimen haltijalla oikeus velvollisuus käydä asunnoissa jos naapuri kertoo ettei viereisessä asunnossa ole kaikki kunnossa pelkkä epäillys riittää .
- hälyttimetsoivat
Onko kohdallesi käynyt niin että ,naapuri ilmoittaa ettei eräässä asunnossa kaikki ole hyvin ,ovea ei tulla avaamaan soitoista huolimatta, avaat oven yleisavaimella , joitakin sekunteja myöhemmin hälyytin alkaa soida ,peräännyt mitä teet: odotatko hälyyttimen sammuvan, menetkö katsomaan onko kaikki hyvin vai odotatko hälyyttimen tuovan jonkun tarkistamaan tilanne! Tämä on kuvitteelinen tarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146