Minulla on littanat kasvot, mutta silti miun kasvon piirteet ovat tämän muotoiset https://goo.gl/images/HwxyoH ...
Lähes mustat hiukset, silti melkein vaaleanruskeat kulmakarvat, isot viherruskeat silmät, tummat silmänaluset, omituisen muotoiset hampaat,
jos katsoo suoraan edestä päin minun kasvoja ei nää korvia, ne on liian lähellä pääkalloa, näyttää, että miulla ei olis korvia... Hävettää kulkea julkisillapaikoilla.
R u m a t k a s v o n p i i r t e e t
2
401
Vastaukset 2
- drhrt
Mitä meinaat että kasvon piirteet? Hymykuopat ja silmät kaukahkona toisistaan?
Ei ny kannata mininnää kauneusleikkelykseen mennä, harva siellä on kaunistunut. Minulla on niin naarmuiset rillit ettei edestäpäin katsova näe silmiäni. Silti nuo naarmut ei haittaa itteäni lainkaan. Jos laitan paremmat lasit päähäni, näytän Stephen Kinkkiseltä https://tse3.mm.bing.net/th?id=OIP.rYx-cDKFHffxgC-Z6iNQWwHaLJ&pid=Api - adpoad
Ihän tuossa mitään väärältä kuulosta. Pitkään inhosin kasvojani, olen laiha kuin tikku mutta leuka on niin lyhyt että jossen jatkuvasti työnnä alahampaita etuhampaiden eteen niin kaksois leuka näkyy. Pitkään inkosin tätä (ja huonoina päivinä vielä tänäänkin) mutta kun sitä miettii niin mitä väliä xd Elämässä on paljon parempiakin asioista joita huolehtia kuin oma ulko näkö jolle ei varsinaisesti juuri mitään voi. Kauneus on muutenkin niin vaihtuva käsite. Jos katsot kauneus maailmalla sivuja niin huomeet miten eri ihmiset näkevät toidet asiat kauniina.
Tärkeimmät ja kauneimmat asiat ovat asioita joita ei silmin voi nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4431741Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan961172Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.95967Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43803Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49798Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11783- 123763
- 40749
- 60740
- 61717
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o38660- 50626
- 47589
- 34575
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49567Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
- 52546
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518