Olen 16v poika ja soitan kitaraa. Muutamalla kaverillani on bändi, mutta suurin ongelma bändin perustamisessa on aina ollut heillä se, että rumpalia ei vain löydy. Tiedän kymmeniä kitaran soittojia, noin 6 basson soittajaa, mutten yhtään rumpalia.
Soittaako kukaan nuori enää rumpuja?
5
337
Vastaukset
- Vinkkeejöää
Jos ketään nuorta edes vähän kiinnostaa rock tai metalli niin suosittelen oikeasti rumpujen soiton aloittamista. Kitaristeja on suhteessa rumpaleihin todella paljon enemmän joten bändin löytää todella helposti.
- NuMetalHedu
Soitan , köh köh, tai siis yritän opetella kitaraa soittamaan. Mutta en osaa auttaa ongelmaanne, onnea kuitenkin etsintään. Ja se vielä, että voiko teidän soittoa kuunnella netin syövereistä?
- Rumpalipoika
Mä soitan.
- Rumpukapula
Kyllähän sitä on rumpuja tullut useemman vuoden soitettua. Olisinkohan mä jo kuus vuotta paukutellu.
- Rumpalii
Mä oon soittanu semmotteen kaheksan vuotta. Mistä päin oot, laitetaan bändi pystyyn? Oon siis 17 täyttävä poika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815380Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151292- 103895
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56767- 49766
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43749