Olen 16v poika ja soitan kitaraa. Muutamalla kaverillani on bändi, mutta suurin ongelma bändin perustamisessa on aina ollut heillä se, että rumpalia ei vain löydy. Tiedän kymmeniä kitaran soittojia, noin 6 basson soittajaa, mutten yhtään rumpalia.
Vastaukset 5
- Vinkkeejöää
Jos ketään nuorta edes vähän kiinnostaa rock tai metalli niin suosittelen oikeasti rumpujen soiton aloittamista. Kitaristeja on suhteessa rumpaleihin todella paljon enemmän joten bändin löytää todella helposti.
- NuMetalHedu
Soitan , köh köh, tai siis yritän opetella kitaraa soittamaan. Mutta en osaa auttaa ongelmaanne, onnea kuitenkin etsintään. Ja se vielä, että voiko teidän soittoa kuunnella netin syövereistä?
- Rumpalipoika
Mä soitan.
- Rumpukapula
Kyllähän sitä on rumpuja tullut useemman vuoden soitettua. Olisinkohan mä jo kuus vuotta paukutellu.
- Rumpalii
Mä oon soittanu semmotteen kaheksan vuotta. Mistä päin oot, laitetaan bändi pystyyn? Oon siis 17 täyttävä poika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421014- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686